Ne voi kirjoittaa tuohon alle. Jokainen voi halutessaan laittaa yhden tai useamman.
Palstan kirjoittamattomat säännöt
19
267
Vastaukset
- Anonyymi
1. Ei saa huudella vieraisiin pöytiin, muista käytöstavat!
- Anonyymi
Ei nyt oikein lähtenyt tämä kieli poskella tehty aloitus.
Mode on sinun jumalasi, älä pidä muita jumalia 😂
- Anonyymi
Jos olet anonyymi, vältä kaikki rekattuja. Jos olet rekattu, pidä itseäsi parempana kuin anonyymit. Näillä pääsee alkuun.
- Anonyymi
No höh, en pidä rekattuja parempana, mutta mua on dissattu sen takia, että olen rekkautunut. Ehkä siitä on jäänyt joku pieni pipi, joka tarvis laastarin. 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höh, en pidä rekattuja parempana, mutta mua on dissattu sen takia, että olen rekkautunut. Ehkä siitä on jäänyt joku pieni pipi, joka tarvis laastarin. 🙏
Minä dissaan säännöllisesti jokaista rekattua. Eivät ole kiinnostavia kirjoittajia. Heillä ei ole mitään järjellistä sanottavaa, koska järki loistaa poissaolollaan.
Ei sen puoleen. Ei ole monella signeerajallakaan. Tunnistettavuus kirjoittajana luo miellyttämisen paineita, huomionhakuisuutta hinnalla millä hyvänsä ja jonkinlaista luuloa siitä, että tunnistettavana kirjoittajana on mielipiteet arvokkaampia kuin anonyymin.
En välitä kummistakaan. Parhaat ja rehellisimmät mielipiteet tulee aina anonymiteetin turvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä dissaan säännöllisesti jokaista rekattua. Eivät ole kiinnostavia kirjoittajia. Heillä ei ole mitään järjellistä sanottavaa, koska järki loistaa poissaolollaan.
Ei sen puoleen. Ei ole monella signeerajallakaan. Tunnistettavuus kirjoittajana luo miellyttämisen paineita, huomionhakuisuutta hinnalla millä hyvänsä ja jonkinlaista luuloa siitä, että tunnistettavana kirjoittajana on mielipiteet arvokkaampia kuin anonyymin.
En välitä kummistakaan. Parhaat ja rehellisimmät mielipiteet tulee aina anonymiteetin turvin.Kiitos mielipiteestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En välitä kummistakaan. Parhaat ja rehellisimmät mielipiteet tulee aina anonymiteetin turvin.Mun mielestä rekatut on symppiksiä ja mielenkiintoisia persoonia.
Sivusta
- Anonyymi
Jos sen kirjoitta, se ei ole enää kirjoittamaton!
Ihan viidakko tää paikka on. Nimiä julkaistaan laittomasti ja mode ei puutu siihen ollenkaan vaikka kuinka monta ilmoitusta laitan.
- Anonyymi
itelläs on meiliosote tossa vaikka sekin on laitonta sääntöjen mukaan
Anonyymi kirjoitti:
itelläs on meiliosote tossa vaikka sekin on laitonta sääntöjen mukaan
Itselläs ja itselläs mussun mussun. Voi herran jestas.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Itselläs ja itselläs mussun mussun. Voi herran jestas.
et sinäkään jani noudata sääntöjä
Kyllähän tää jotenkin kuluu tää nimimerkki. Ei oikein osaa niin rohkeita mielipiteitä esittää, niin kuin sillon ennen.
mustasusi kirjoitti:
Sitten ku maineensa menettää, niin voi sanoo mitä tahansa. 😅
Sitten täytyy keksiä miten tässä rysäyttää. Melko pitkään yks jakso sitä, että mä asuisin vielä kotona vanhempien kanssa. Aika hauska juttu.
Ihmettelen oikeestaan, ettei kukaan puuttunut tohon, kun oon avoimesti kertonu etten koskaan ees seurustellu. Siitä tuolla tosielämässä sai niin paljon kuulla aikoinaan. Oisin oottanu oikeen väittelyä, mutta ei. Onko se sitten niin tavallista jo nykyään?JeroP kirjoitti:
Sitten täytyy keksiä miten tässä rysäyttää. Melko pitkään yks jakso sitä, että mä asuisin vielä kotona vanhempien kanssa. Aika hauska juttu.
Ihmettelen oikeestaan, ettei kukaan puuttunut tohon, kun oon avoimesti kertonu etten koskaan ees seurustellu. Siitä tuolla tosielämässä sai niin paljon kuulla aikoinaan. Oisin oottanu oikeen väittelyä, mutta ei. Onko se sitten niin tavallista jo nykyään?Kyllä se nykyään on yleisempää ku ennen. Ainakin yksin asuvia on kai tosi paljon.
- Anonyymi
jani mähän oon sanonut että mä tienaan täällä 4,5 miljoonaa ja mulla on kiinteistöyritys lontoossa jos et muista
- Anonyymi
jani kerro se poliisille
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845