Hei! Olen Jaana. Muutin juuri Alajärvelle. Haluan antaa miehille piiskaa. Käytän piiskaleikeissä erilaisia asusteita, pääasiassa latexia ja kumia. Tykkään alistaa miehiä. Jos kiinnostaa laita viestiä.
Tykkäätkö piiskaleikeistä
26
599
Vastaukset
- Anonyymi
Jaana ja laitteet betonituotteet betonityöt biljardipöytien huolto tehty myös anaali leikkiä jossa dildo isot rinnat saa munaa kovaa kahdella täytteellä resepti ainekset ohjeet mausteiset lihapullat lämmin kiitos.
- Anonyymi
Vimpelissä miehet haluaa dildoa ja piiskaa.
- Anonyymi
Mä tykkään pamputtaa,miten olis Jaana?
- Anonyymi
Olen Jaana, enkä Anna.
- Anonyymi
Petosjytky..
- Anonyymi
Tykkään pissaleikeistä 🙂↔️
- Anonyymi
Mä tykkään kåkkaleikeistä, leikitäänkö yhdessä? Saat ulåstaa päälleni!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään kåkkaleikeistä, leikitäänkö yhdessä? Saat ulåstaa päälleni!!!
Joo, tavataanko tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tavataanko tänään?
Ruotsalaisuuden päivä sopisi paremmin! Liputetaanko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsalaisuuden päivä sopisi paremmin! Liputetaanko.
On normaalia tykätä gakkaleikeistä!
- Anonyymi
Tämä on niin alajärveläisten juttu!!❤
- Anonyymi
Me kepulaiset olemme suvaitsevaisia🌈
- Anonyymi
Ihan kiva kun on porukkaa kommentoinut. Saattaa olla että kaverini Sirpa tulee mukaan. Hänen kanssaan voi sitten touhuta muuta.
- Anonyymi
Kommunistikari tykkää jos puhuu salaliittoteorioista huutaen
- Anonyymi
Olisi kiva kakkia jonkun päälle kunnon plöröt 🥰
- Anonyymi
Huvisa kullakin.
- Anonyymi
Wau. Upeaa että täällä on näin suvaitsevaisia ihmisiä. Ootte tosi ihania Alajärveläiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau. Upeaa että täällä on näin suvaitsevaisia ihmisiä. Ootte tosi ihania Alajärveläiset.
Kiitos 😍 Tule mukaan kakki leikkeihimme 🙂↔️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen mielelläni 🙋🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtuuko vielä? Täältä ois tulossa linjaautolastillinen väkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtuuko vielä? Täältä ois tulossa linjaautolastillinen väkeä.
Kyllä mahtuu, rasvaattehan paikkanne valmiiksi esim. kiinalaisella akselirasvalla!
- Anonyymi
Saadaan tupailtaan uutta ohjelmaa!!😃
- Anonyymi
Hei anna veteletkö minua vitsalla niin että aivan varmasti olen kiltti poika? Olen 30 vuotias mies joka on ollut tuhma. Miten sinuun saa yhteyttä?
- Anonyymi
Siis Jaana piiskaa niin että opin varmasti nimen!
- Anonyymi
Hei !Jaana. Pikkujouluajat ja Joulu on tulossa,varmasti monikin haluaa tilata ja vieläpä
maksaa palveluistasi.Laitappa mainosta paikallislehtiin tai valtakunnallisesti. - Anonyymi
Tupailtaan jo varattu!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366