Tulipa vastaan sellainen kusetus, että luulin tällaisten jääneen jo historiaan.
Reilu kuukausi sitten liityin Superprof-palveluun ottaakseni yhteyttä alueellani toimivaan pianonsoitonopettajaan. Loin tilin Superprofiin ja erehdyin antamaan luottokorttitiedot. Opettaja ”hyväksyi” tuntipyyntöni palvelussa vain vastatakseen että ei pysty antamaan minun toiveitani vastaavaa opetusta.
Tunteja ei siis sovittu ja kuvittelin asian olevan sillä selvä. Tänään sitten paukahti kuitenkin luottokortille 39 e lasku ”oppilaspassista” vaikka yhtään tuntia ei ole siis pidetty.
Kun kysyin asiakaspalvelusta asiasta, sain hyvin ylimielisen vastauksen, että ”itsepä olet hyväksynyt toistuvan oppilaspassin” eikä maksua palauteta.
Nyt on lopulta tili poistettu enkä aio tähän firmaan enää haksahtaa. Neljäkymppiå meni turhaan, mutta toivottavasti te muut säästytte näiltä turhilta oppirahoilta.
Kokemuksia Superprof-palvelusta - välttäkää
4
3401
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan vastaava kokemus, se ero vain että kortiltani kerettiin veloittaa 2 x 39 e, ennen kuin huomasin huijauksen. ”Tilauksesta” ei pääse eroon ennen kuin suljet maksukortin kokonaan. Teen rikosilmoituksen. Välttäkää viimeiseen asti!
- Anonyymi
Olipas hyvä lukea kommenttinne kun rekisteröidyin SuperProffiin ja tilaus/maksuvaiheessa olisi pitänyt antaa maksukortin numero tai maksaa PayPalilla oppituntien lisäksi kuukausittainen Oppilaspassi 39e. Homma alkoi siinä vaiheessa haiskahtaa rahastusautomaatilta. Halusin yksinkertaisesti oppitunteja vain yhdeltä opettajalta yhtä tarkoitusta varten, en olla yhteydessä tuhansiin opettajiin pitemmällä ajalla. Eli tämä Superprof jää nyt osaltani pois laskuista.
- Anonyymi
Kiitos kun jaoit. Itse aloin myös empimään siinä vaiheessa, kun olisi pitänyt maksaa 39€ ennen kuin on ollut yhteydessä opettajaan. Opettaja myös mainitsi tekevänsä keikkoja taiteilijanimellä ja yritin googletella opettajaa hänen sivulla mainitsemalla taiteilijanimellä. Vähemmän yllättäen mitään yhteistietoja ei löytynyt mistään, eikä edes käänteinen kuvahaku löytänyt muita kuin Suoerprof sivuilla olevan kuvan. Tuskin yhdelläkään keikkailevalla muusikolla on varaa leikkiä näin vaikeasti tavoiteltavaa 😃. Vahva epäilys, että tämä on huijaussivusto!
- Anonyymi
Hei . Tosi huono kokemus oppilaan roolissa. Oppilaspassin rahan velvoitteesta tällä sivulla on jo mainittu . Harmi yllätys ! Ostin 5 h paketti englannin kielen opettajalle . Jonka jälkeen minulta pyydetty maksamaan viimeinen tunti paketista erikseen . Aamulla epähuomiossa maksoin tämä tunti , koska ajattelin paketin menneen loppuun. Illalla huomasin että paketti ei vielä täytetty kokonaan ja tämä viimeinen tunti on jo maksettu . Lisäksi tililtä mennyt pois joku summa 20 euroa )) kirjoitin viestiä superprofille , ja minulle sanottiin että ensimmäinen tutustumis tunti 15 min on liittynyt pakettiin . Ei selitetty mitään tuosta 20 euron maksusta . En halua enää mitään tekemistä heidän kanssa !
Poistan tilini !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016