Tykkäät siroista pienistä naisista..sellasista kukkakepeistä. En mä olis ollu edes sun tyyppinen 🙂
Hauskaa uusperhe elämää sulle
26
232
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, kun tykkään naisista siinä 167-172cm, ja paino 55-65kg.
- Anonyymi
Nii eli just sellasista vinttikoirista jotka käyttää treenitrikoita vielä pakkasellakin.
- Anonyymi
Voit lopettaa mun puhelimen stalkkaamisen ja myös mun spotifyn sabotoimisen! Oot asentanu kamerat mun kämppään tiedän kuka olet. Näin sun profiilin mun watsupista kun yritin vaihtaa omaa avataria ja ulkonäkö täsmää erääseen hymyilijä mieheen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit lopettaa mun puhelimen stalkkaamisen ja myös mun spotifyn sabotoimisen! Oot asentanu kamerat mun kämppään tiedän kuka olet. Näin sun profiilin mun watsupista kun yritin vaihtaa omaa avataria ja ulkonäkö täsmää erääseen hymyilijä mieheen.
Nyt on foliohattu tiukasti päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on foliohattu tiukasti päässä.
Eli olet ollut kokoajan kiusaaja, ja olet poliisi.
Oot paha ihminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot paha ihminenHaave ammatti oli poliisi mu vittu kun vaativat et ois pitän olla ylleissivistävä koulu käyty sitä varten et osaa juopon viskata maijaan vauhdilla jos ei yhteistyöhön suostu
https://youtu.be/ojUEOMHxkEg?si=tCBg_AEG_0tjFVyX - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot paha ihminenTaitaako tällä poliisilla olla maajussi kaverina. Taitaa pienet moto ringit olla päällä heillä. Jostain syystä nyt stalkataan naisia ja ajetaan aivan kuseen. Niillä on joku heimokulttuuri menossa. Itä suomi/espoo/loviisa
Anonyymi kirjoitti:
Haave ammatti oli poliisi mu vittu kun vaativat et ois pitän olla ylleissivistävä koulu käyty sitä varten et osaa juopon viskata maijaan vauhdilla jos ei yhteistyöhön suostu
https://youtu.be/ojUEOMHxkEg?si=tCBg_AEG_0tjFVyXKiitos tosta linkistä 🤗❤
Anonyymi kirjoitti:
Taitaako tällä poliisilla olla maajussi kaverina. Taitaa pienet moto ringit olla päällä heillä. Jostain syystä nyt stalkataan naisia ja ajetaan aivan kuseen. Niillä on joku heimokulttuuri menossa. Itä suomi/espoo/loviisa
Olispa kiva jutella aiheesta...
Niin tutut paikat tossa mainitsit että
hieman pistää miettimään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaako tällä poliisilla olla maajussi kaverina. Taitaa pienet moto ringit olla päällä heillä. Jostain syystä nyt stalkataan naisia ja ajetaan aivan kuseen. Niillä on joku heimokulttuuri menossa. Itä suomi/espoo/loviisa
Siis poliisit stalkkaa niitten mopokerholaisten kanssa vai?
- Anonyymi
kukapa ei tykkäisi.
- Anonyymi
Ulkomaalaisia naisia. Ei suomalaiset naiset oo tollasia vinttikoiria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaalaisia naisia. Ei suomalaiset naiset oo tollasia vinttikoiria
On ne parikymppisinä, kunnes turpoavat.
- Anonyymi
No voi kiitos mu onnekseni mä viihdyn poikamiehenä ni ei tarvi välittää sitä vähääkään toisesta kun ei ole mikään pakko ottaa huomioon kun itsensä mu on se kiva tietää että olet noi katkera toivotaan että tulet edes itsesi kanssa toimeen
https://youtu.be/_etT_tO33BQ?si=jF4BuPdtEwzwFJ98 - Anonyymi
Eipähän tarvitse alfa urosta niin ei ole onkelmata
- Anonyymi
Mikäs se sellainen alfffauros on?!
- Anonyymi
Pienikin mies tuntee olonsa "alfaksi" kun nainen on 50kg anorektikko
- Anonyymi
Naisella on vissiin kaksi lasta.....
- Anonyymi
Joo niin on
- Anonyymi
Miehelläkin on lapsia ainakin kaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelläkin on lapsia ainakin kaksi
Kunnon lessuperhe heillä🤣 kohta varmaan menee jonkun iso kämppä kaupaks.
- Anonyymi
On se asia suoritettu mikä tarkoittaa sen loppua.
- Anonyymi
Mikäs asia suoritettu? onko kylvöhommat jo tehty?
- Anonyymi
Onko se sitten hauskaa mikään ei muutu.
- Anonyymi
Mietipä sitä
- Anonyymi
Olen samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776