Helsingissä on silti tylsää.
(näin vastaukset tuolta ylräeunasta)
((enkä aio käyttää tinderiä))
Jännää sensuuria
35
444
Vastaukset
Eikä tähän aikaan enää viitsi mennä kävelylle, enkä harrasta niitä baarejakaan.
- Anonyymi
Sä oot ihastuttava!
- Anonyymi
Ei niin. Jäljelle jää hyvä kirja, hyvä tyyny ja hyvä sänky ja hyvää syömistä. Ehkä tv:stä jotain mieleistä, musiikkia kuulokkeista hiljaisella tai kaupungin äänet . Ei mihinkään kiirettä iltaisin, kun ei mitään ihmeempää tekemistä.
Tai sitten kaivat nöyrästi sen Tinderin taskusta ja opettelet sen käytön 😀 Anonyymi kirjoitti:
Sä oot ihastuttava!
Ei ei, sillä pyrkimys on olla karmiva ja kauhistuttava.
- Anonyymi
Hommaa naisia luoksesi vaikka joku korkeastikoulutettu tinderi nainen ja anna sille patukkaa huomen sit uus nainen tai naisia ja nauti hesasta
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Jäljelle jää hyvä kirja, hyvä tyyny ja hyvä sänky ja hyvää syömistä. Ehkä tv:stä jotain mieleistä, musiikkia kuulokkeista hiljaisella tai kaupungin äänet . Ei mihinkään kiirettä iltaisin, kun ei mitään ihmeempää tekemistä.
Tai sitten kaivat nöyrästi sen Tinderin taskusta ja opettelet sen käytön 😀Minulla on hankala tinderallergia ja jopa ilman aikaisempaa altistusta, mikä allergioissa on hyvin epätavallista.
On kirja ja menen tarkastamaan pakastimen.Anonyymi kirjoitti:
Hommaa naisia luoksesi vaikka joku korkeastikoulutettu tinderi nainen ja anna sille patukkaa huomen sit uus nainen tai naisia ja nauti hesasta
Seksi on yliarvostettua ja tahmeaa.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Minulla on hankala tinderallergia ja jopa ilman aikaisempaa altistusta, mikä allergioissa on hyvin epätavallista.
On kirja ja menen tarkastamaan pakastimen.Miksi pakastimessa seilaa aina laatikkoa avatessa niitä yksittäisiä kirkkaanvihreitä herneitä kuin etsisivät uutta universumia?
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Seksi on yliarvostettua ja tahmeaa.
Ei seksi tahmeaa ole. Se on aika liukasta.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pakastimessa seilaa aina laatikkoa avatessa niitä yksittäisiä kirkkaanvihreitä herneitä kuin etsisivät uutta universumia?
Täällä on näköjään parsakaalia, mustikoita ja marsipaania pakkasessa, mutta pitsan olen jo tuhonnut. Jossain välissä olen syönyt myös mustikkapiirakat.
Noh, dominokeksejä on kuitenkin.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Minulla on hankala tinderallergia ja jopa ilman aikaisempaa altistusta, mikä allergioissa on hyvin epätavallista.
On kirja ja menen tarkastamaan pakastimen.En toisella yrityksellä välittänyt edes ehdottaa 🤣 kunhan vain sanoin 😀
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Seksi on yliarvostettua ja tahmeaa.
Se mikä jää hesaan se jää hesaan eli nauti hesan tytöistä ja polje surutta
Anonyymi kirjoitti:
Se mikä jää hesaan se jää hesaan eli nauti hesan tytöistä ja polje surutta
Kieltäytyisin jos joku yrittäisi ehdottaa moista.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Kieltäytyisin jos joku yrittäisi ehdottaa moista.
Aika ikävää mutta toivottavasti huoneessa on nivea purkki ja talous tai vessapaperia no luulis hesan neidon voiton vievän no nauti illasta
Anonyymi kirjoitti:
Aika ikävää mutta toivottavasti huoneessa on nivea purkki ja talous tai vessapaperia no luulis hesan neidon voiton vievän no nauti illasta
Pyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ikävää mutta toivottavasti huoneessa on nivea purkki ja talous tai vessapaperia no luulis hesan neidon voiton vievän no nauti illasta
Ei apua 🫣 viestin kirjoittajan pitäisi pitäytyä puolukan survonnassa tai kaurapuurossa!
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Kieltäytyisin jos joku yrittäisi ehdottaa moista.
miksi kieltäydyt?
Anonyymi kirjoitti:
miksi kieltäydyt?
Noita asioita voi harrastaa vain pitkällisen tutustumisen jälkeen.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Seksi on yliarvostettua ja tahmeaa.
Kyllä, täysin turhaa.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Noita asioita voi harrastaa vain pitkällisen tutustumisen jälkeen.
Niin se on täysin totta..olen samanlainen nais ihminen luonteeltani. Kuka se Lisko on? joku nainen?
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on täysin totta..olen samanlainen nais ihminen luonteeltani. Kuka se Lisko on? joku nainen?
Olin Liskon kanssa yksissä viisi vuotta ja loppuaikoina kihloissa, mutta hän kuoli yhdeksän vuotta sitten.
Stadi on märkä ja pimeä, ihmiset tylyjä tai ainakin kylmäkiskoisia ja baarit kalliita. On se aika tylsä.
Pakastimessa voisi olla pitsa, mutta siivosinkohan sieltä sen viimeksi välittömään käyttöön.
- Anonyymi
No niin on sensuuria.
Ajatukseni oli sanoa, että se mikä yleensä mahdollista, on mukava kirja, mukava sänky, hyvä tyyny, hyvää syömistä ja ehkä jotain mieleistä tv:stä hiljaisella tai musiikkis kuulokkeista tai talon ääniä kuunnellessa.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Yläkerta harrastaa kanta-astumista ja jossain on usein kovin yksinäinen koira.
Naapurista kuului joskus parvekeen auki ollessa venäläisiä iltasatuja perheen äidin lukemana, tai ainakin niin oletin. Olisi ollut mukavaa jos olisin ymmärtänyt siitä jotakin.
Tuli kuitenkin naapurinaan oikein turvallinen olo :) Anonyymi kirjoitti:
Naapurista kuului joskus parvekeen auki ollessa venäläisiä iltasatuja perheen äidin lukemana, tai ainakin niin oletin. Olisi ollut mukavaa jos olisin ymmärtänyt siitä jotakin.
Tuli kuitenkin naapurinaan oikein turvallinen olo :)Täällä kanta-astujat ramppaavat juuri nyt pitkin ja poikin.
- Anonyymi
Kerro buddy love hieman ulkonäöstäsi?Yksinäinen koira ja kanta astuja, siis joku jalostus siittäjä vai?
Asut aikamoisessa kommuunissa 😅Ei ole kommuuni vaan ohuet seinät tässä kerrostalossa ovat syynä äänten kuuluvuuteen.
Ulkonäköni on kammottava, mutta samalla huvittava.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Ei ole kommuuni vaan ohuet seinät tässä kerrostalossa ovat syynä äänten kuuluvuuteen.
Ulkonäköni on kammottava, mutta samalla huvittava.Okei, kammottavan komea siis.
- Anonyymi
Käväise siellä halikasassa 🤗 Saat silityksiä.
- Anonyymi
Sinulle sopisi hyvin palstatapaaminen jossain neutraalissa paikassa: suklaa-kahvila, Heureka, Kiasma, Ateneum, Didrichen, kauppahalli, Kallion kirjasto. Mielummin sellainen, jossa on jotain puuhaa kuin pönötyspaikka (kahvila). Enkä nyt tarkoita treffejä vaan omasta pönötysympyrästä ulos menemistä.
Varmaan teknisellä puolella tiedät, että jos pysyy tarkasti omalla mukavuusaluella, on tuloskin silkkaa rutiinia. Kehittyäkseen ja saavuttaakseen jotain extraa, on pakko astua tuntemattomaan ja ehkä kärsiä epämukavuutta sen eteen. Sama pätee ihmissuhteisiin ja ihan tavalliseen elämään! Et vaikuta ihmiseltä, joka on onnellinen ’näin se on aina ollut, enkä varmasti muuta mitään koskaan’-elämään… Vai?
Kun tapaaminen on neutraali ja paikalla on useita ihmisiä, voi tutustua neutraalisti eikä ole painetta tykästyä keneenkään. Jos niin käy, se käy itsestään. Tapaamalla voi löytää yhtä hyvin ystävän Helsingin vierailuille kuin tapailukumppanin, suhteen alun tai jotain pitkäaikaista. Tai sitten vaan palstakaverin. Jos se ei ota, ei se annakaan.Olet tuossa täysin oikeassa, mutta erakoitummisaste aiheuttaa ongelmia.
Noh, jos joku jotain järjestää, niin saatan ilmaantua paikalle.
- Anonyymi
Tunteeton seksi on yliarvostettua ja siitä tuskin jää edes hyvä mieli vaan lähinnä tuntee olleensa toisen masturbaattorina. Ei hyvä eikä kiva! Usein seksi on kyseissä tilanteessa tahmeaa ja kitkaista, ja paikat voi kipeytyä.
Rakkaudesta rakastelu on aivan erilaista. Tahmean sijasta on liukasta. On läheistä, läsnäolevaa, hellää, voi olla kiihkeääkin, toista katsoo ja yhteisen rytmin tuntee. On kuin kaksi olisi hetken yhtä ja samaa. Paras juttu tuossa ei edes ole orgasmi (se voi hoitaa yksinkin, jos on tarve), vaan syvä ja intensiivinen yhteys toiseen.
Jos seksi jää seksin tasolle, jää paljosta vaille.Mä oon tän aina tienny. Mutta sano se nyt sille lihavalle miehelle, joka oli omasta mielestään niin kokenut ja halus siis mullekin kokemuksen maksaa. Mutta mä en siihen loukkuun astunut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
