Jännää sensuuria

Helsingissä on silti tylsää.

(näin vastaukset tuolta ylräeunasta)
((enkä aio käyttää tinderiä))

35

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä tähän aikaan enää viitsi mennä kävelylle, enkä harrasta niitä baarejakaan.

      • Anonyymi

        Sä oot ihastuttava!


      • Anonyymi

        Ei niin. Jäljelle jää hyvä kirja, hyvä tyyny ja hyvä sänky ja hyvää syömistä. Ehkä tv:stä jotain mieleistä, musiikkia kuulokkeista hiljaisella tai kaupungin äänet . Ei mihinkään kiirettä iltaisin, kun ei mitään ihmeempää tekemistä.

        Tai sitten kaivat nöyrästi sen Tinderin taskusta ja opettelet sen käytön 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot ihastuttava!

        Ei ei, sillä pyrkimys on olla karmiva ja kauhistuttava.


      • Anonyymi

        Hommaa naisia luoksesi vaikka joku korkeastikoulutettu tinderi nainen ja anna sille patukkaa huomen sit uus nainen tai naisia ja nauti hesasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Jäljelle jää hyvä kirja, hyvä tyyny ja hyvä sänky ja hyvää syömistä. Ehkä tv:stä jotain mieleistä, musiikkia kuulokkeista hiljaisella tai kaupungin äänet . Ei mihinkään kiirettä iltaisin, kun ei mitään ihmeempää tekemistä.

        Tai sitten kaivat nöyrästi sen Tinderin taskusta ja opettelet sen käytön 😀

        Minulla on hankala tinderallergia ja jopa ilman aikaisempaa altistusta, mikä allergioissa on hyvin epätavallista.

        On kirja ja menen tarkastamaan pakastimen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hommaa naisia luoksesi vaikka joku korkeastikoulutettu tinderi nainen ja anna sille patukkaa huomen sit uus nainen tai naisia ja nauti hesasta

        Seksi on yliarvostettua ja tahmeaa.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Minulla on hankala tinderallergia ja jopa ilman aikaisempaa altistusta, mikä allergioissa on hyvin epätavallista.

        On kirja ja menen tarkastamaan pakastimen.

        Miksi pakastimessa seilaa aina laatikkoa avatessa niitä yksittäisiä kirkkaanvihreitä herneitä kuin etsisivät uutta universumia?


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Seksi on yliarvostettua ja tahmeaa.

        Ei seksi tahmeaa ole. Se on aika liukasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pakastimessa seilaa aina laatikkoa avatessa niitä yksittäisiä kirkkaanvihreitä herneitä kuin etsisivät uutta universumia?

        Täällä on näköjään parsakaalia, mustikoita ja marsipaania pakkasessa, mutta pitsan olen jo tuhonnut. Jossain välissä olen syönyt myös mustikkapiirakat.

        Noh, dominokeksejä on kuitenkin.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Minulla on hankala tinderallergia ja jopa ilman aikaisempaa altistusta, mikä allergioissa on hyvin epätavallista.

        On kirja ja menen tarkastamaan pakastimen.

        En toisella yrityksellä välittänyt edes ehdottaa 🤣 kunhan vain sanoin 😀


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Seksi on yliarvostettua ja tahmeaa.

        Se mikä jää hesaan se jää hesaan eli nauti hesan tytöistä ja polje surutta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se mikä jää hesaan se jää hesaan eli nauti hesan tytöistä ja polje surutta

        Kieltäytyisin jos joku yrittäisi ehdottaa moista.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Kieltäytyisin jos joku yrittäisi ehdottaa moista.

        Aika ikävää mutta toivottavasti huoneessa on nivea purkki ja talous tai vessapaperia no luulis hesan neidon voiton vievän no nauti illasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika ikävää mutta toivottavasti huoneessa on nivea purkki ja talous tai vessapaperia no luulis hesan neidon voiton vievän no nauti illasta

        Pyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ikävää mutta toivottavasti huoneessa on nivea purkki ja talous tai vessapaperia no luulis hesan neidon voiton vievän no nauti illasta

        Ei apua 🫣 viestin kirjoittajan pitäisi pitäytyä puolukan survonnassa tai kaurapuurossa!


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Kieltäytyisin jos joku yrittäisi ehdottaa moista.

        miksi kieltäydyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi kieltäydyt?

        Noita asioita voi harrastaa vain pitkällisen tutustumisen jälkeen.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Seksi on yliarvostettua ja tahmeaa.

        Kyllä, täysin turhaa.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Noita asioita voi harrastaa vain pitkällisen tutustumisen jälkeen.

        Niin se on täysin totta..olen samanlainen nais ihminen luonteeltani. Kuka se Lisko on? joku nainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on täysin totta..olen samanlainen nais ihminen luonteeltani. Kuka se Lisko on? joku nainen?

        Olin Liskon kanssa yksissä viisi vuotta ja loppuaikoina kihloissa, mutta hän kuoli yhdeksän vuotta sitten.


    • Stadi on märkä ja pimeä, ihmiset tylyjä tai ainakin kylmäkiskoisia ja baarit kalliita. On se aika tylsä.

      • Pakastimessa voisi olla pitsa, mutta siivosinkohan sieltä sen viimeksi välittömään käyttöön.


    • Anonyymi

      No niin on sensuuria.

      Ajatukseni oli sanoa, että se mikä yleensä mahdollista, on mukava kirja, mukava sänky, hyvä tyyny, hyvää syömistä ja ehkä jotain mieleistä tv:stä hiljaisella tai musiikkis kuulokkeista tai talon ääniä kuunnellessa.

      • Yläkerta harrastaa kanta-astumista ja jossain on usein kovin yksinäinen koira.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Yläkerta harrastaa kanta-astumista ja jossain on usein kovin yksinäinen koira.

        Naapurista kuului joskus parvekeen auki ollessa venäläisiä iltasatuja perheen äidin lukemana, tai ainakin niin oletin. Olisi ollut mukavaa jos olisin ymmärtänyt siitä jotakin.

        Tuli kuitenkin naapurinaan oikein turvallinen olo :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naapurista kuului joskus parvekeen auki ollessa venäläisiä iltasatuja perheen äidin lukemana, tai ainakin niin oletin. Olisi ollut mukavaa jos olisin ymmärtänyt siitä jotakin.

        Tuli kuitenkin naapurinaan oikein turvallinen olo :)

        Täällä kanta-astujat ramppaavat juuri nyt pitkin ja poikin.


    • Anonyymi

      Kerro buddy love hieman ulkonäöstäsi?Yksinäinen koira ja kanta astuja, siis joku jalostus siittäjä vai?
      Asut aikamoisessa kommuunissa 😅

      • Ei ole kommuuni vaan ohuet seinät tässä kerrostalossa ovat syynä äänten kuuluvuuteen.

        Ulkonäköni on kammottava, mutta samalla huvittava.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ei ole kommuuni vaan ohuet seinät tässä kerrostalossa ovat syynä äänten kuuluvuuteen.

        Ulkonäköni on kammottava, mutta samalla huvittava.

        Okei, kammottavan komea siis.


    • Anonyymi

      Käväise siellä halikasassa 🤗 Saat silityksiä.

    • Anonyymi

      Sinulle sopisi hyvin palstatapaaminen jossain neutraalissa paikassa: suklaa-kahvila, Heureka, Kiasma, Ateneum, Didrichen, kauppahalli, Kallion kirjasto. Mielummin sellainen, jossa on jotain puuhaa kuin pönötyspaikka (kahvila). Enkä nyt tarkoita treffejä vaan omasta pönötysympyrästä ulos menemistä.

      Varmaan teknisellä puolella tiedät, että jos pysyy tarkasti omalla mukavuusaluella, on tuloskin silkkaa rutiinia. Kehittyäkseen ja saavuttaakseen jotain extraa, on pakko astua tuntemattomaan ja ehkä kärsiä epämukavuutta sen eteen. Sama pätee ihmissuhteisiin ja ihan tavalliseen elämään! Et vaikuta ihmiseltä, joka on onnellinen ’näin se on aina ollut, enkä varmasti muuta mitään koskaan’-elämään… Vai?

      Kun tapaaminen on neutraali ja paikalla on useita ihmisiä, voi tutustua neutraalisti eikä ole painetta tykästyä keneenkään. Jos niin käy, se käy itsestään. Tapaamalla voi löytää yhtä hyvin ystävän Helsingin vierailuille kuin tapailukumppanin, suhteen alun tai jotain pitkäaikaista. Tai sitten vaan palstakaverin. Jos se ei ota, ei se annakaan.

      • Olet tuossa täysin oikeassa, mutta erakoitummisaste aiheuttaa ongelmia.
        Noh, jos joku jotain järjestää, niin saatan ilmaantua paikalle.


    • Anonyymi

      Tunteeton seksi on yliarvostettua ja siitä tuskin jää edes hyvä mieli vaan lähinnä tuntee olleensa toisen masturbaattorina. Ei hyvä eikä kiva! Usein seksi on kyseissä tilanteessa tahmeaa ja kitkaista, ja paikat voi kipeytyä.

      Rakkaudesta rakastelu on aivan erilaista. Tahmean sijasta on liukasta. On läheistä, läsnäolevaa, hellää, voi olla kiihkeääkin, toista katsoo ja yhteisen rytmin tuntee. On kuin kaksi olisi hetken yhtä ja samaa. Paras juttu tuossa ei edes ole orgasmi (se voi hoitaa yksinkin, jos on tarve), vaan syvä ja intensiivinen yhteys toiseen.

      Jos seksi jää seksin tasolle, jää paljosta vaille.

      • Mä oon tän aina tienny. Mutta sano se nyt sille lihavalle miehelle, joka oli omasta mielestään niin kokenut ja halus siis mullekin kokemuksen maksaa. Mutta mä en siihen loukkuun astunut.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe