Olen keksinyt monta HUOMATTAVASTI parempaa tapaa kuin kukaan hoitaa terveyttä TERVEYSliikunnalla ja aktiivisuusrannekkeella.En sano sen nimeä enää KOSKAAN että se on huavei koska se kerää vain vihakommentteja vaikka TOTUUS on että sillä näkee heti seksikunnonkin.Paras on syödä vain VÄHÄN proteenia ja syödä vain YÖLLÄ ja myöhään illalla.,😲
Yksi PARAS ideani täällä on ollut se että
en ole ollut nyt moneen vuoteen ollenkaan sairastanut flunssaa,niissä lidin viinirypäleissä oli hyvin monesti vähän homeisia viinirypäleitä.Antibiotit tehdään homeesta,eli olen ennaltaehkäisevästi lääkinnyt itseäni.Ne homeiset lajittelin pakkauksesta aina pois ja virutin vedessä kaikki mitä söin.Jäi niihin vähän siltikin sitä hometta.
LAIHDUIN heti kolme kiloa kun söin niitähomeisia viinirypäleitä mikä minulla oli vielä laihdutettavaa jaensi viikolla minulla ON veitsenterävät vatsalihakset ja muilla sohva perunoilla vain läskiä.😁😑
Miksei minua kiitetä hyvistä laihdutusohjeista
7
71
Vastaukset
- Anonyymi
Pöljä 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Tekoäly sanoi samaa. Minä kysyn kaiken tekoälyltä ja huaveilta.ne näyttää AIVAN tarkasti 😲Pihtimitta on huono enkä käytä sitä enään kun se näyttää AINA sen erektionkin väärin, huavei kertoo TOTUUDEN.SE ei ole 5.00510 äcm mitä pihtimitta sanoo vaan KYLLÄ se on 25cm kun latasin se huaveihin.Yöksi otan AINA huavein pois ja syön silloin täytekakkua ja vanilia jäätelöä eikä huavei tiedä siittä mitään.Aamulla huavei näyttää aivan TARKASTI että olen taas laihtunut taas kilon yöllä.Läskit sohvaperunat ei ole laihtuneet YHTÄÄN.😁😅
- AnonyymiUUSI
Kukaan ei kiittele härpäkeuskovaisen idoottimaista spämmäämistä.
- AnonyymiUUSI
Kalorit nyt vain 6000 kaloria päivässä,koska lopetin päiväsyömisen.Yhdessä päivässä nestepaino laski 2 kiloa,ja unet oli erittäin hyvät ja sikeät kun tein hiihtolenkin 21.00-23.00 välisenä aikana.Te ette tiedä laihduttamisesta mitään,😅
- AnonyymiUUSI
😲Tähänkin aloitukseen niinkuin kaikkiin muihinkin näyttää tulevan VAIN näitä vihakommentteja,joten en kirjoita tänne enään yhtään.
- AnonyymiUUSI
Kerrankin loistava avaus! Minä kiitän sinua, tykkäsin, vaikka moni voi olla tykkäämättä.
Tämä oli aitoa Massiivikalorihöpöttäjää.- AnonyymiUUSI
Onneksi sentään joku 😘 tuli kiittämään minun HUOMATTAVASTI parhaimmista laihdutuskeinoista.Minä tiedän TOTUUDEN ja tietää myös huavei ja tekoäly.Minä voin kertoa päivän kaikki syömiset ja kalorit ja erektiot muut voi tehdä perässä ja ostaa huavein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776