Miksei minua kiitetä hyvistä laihdutusohjeista

Anonyymi-ap

Olen keksinyt monta HUOMATTAVASTI parempaa tapaa kuin kukaan hoitaa terveyttä TERVEYSliikunnalla ja aktiivisuusrannekkeella.En sano sen nimeä enää KOSKAAN että se on huavei koska se kerää vain vihakommentteja vaikka TOTUUS on että sillä näkee heti seksikunnonkin.Paras on syödä vain VÄHÄN proteenia ja syödä vain YÖLLÄ ja myöhään illalla.,😲

Yksi PARAS ideani täällä on ollut se että
en ole ollut nyt moneen vuoteen ollenkaan sairastanut flunssaa,niissä lidin viinirypäleissä oli hyvin monesti vähän homeisia viinirypäleitä.Antibiotit tehdään homeesta,eli olen ennaltaehkäisevästi lääkinnyt itseäni.Ne homeiset lajittelin pakkauksesta aina pois ja virutin vedessä kaikki mitä söin.Jäi niihin vähän siltikin sitä hometta.

LAIHDUIN heti kolme kiloa kun söin niitähomeisia viinirypäleitä mikä minulla oli vielä laihdutettavaa jaensi viikolla minulla ON veitsenterävät vatsalihakset ja muilla sohva perunoilla vain läskiä.😁😑

63

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pöljä 😂😂😂

• Anonyymi

Tekoäly sanoi samaa. Minä kysyn kaiken tekoälyltä ja huaveilta.ne näyttää AIVAN tarkasti 😲Pihtimitta on huono enkä käytä sitä enään kun se näyttää AINA sen erektionkin väärin, huavei kertoo TOTUUDEN.SE ei ole 5.00510 äcm mitä pihtimitta sanoo vaan KYLLÄ se on 25cm kun latasin se huaveihin.Yöksi otan AINA huavein pois ja syön silloin täytekakkua ja vanilia jäätelöä eikä huavei tiedä siittä mitään.Aamulla huavei näyttää aivan TARKASTI että olen taas laihtunut taas kilon yöllä.Läskit sohvaperunat ei ole laihtuneet YHTÄÄN.😁😅

• Anonyymi00024

Olet vain kateellinen HYVISTÄ laihdutusohjeista 😏

• Anonyymi00045

Aina näitä vihakommentteja.Olisit kiitollinen että joku kertoo AINOAN oikean tavan laihtua.

• Anonyymi

Kukaan ei kiittele härpäkeuskovaisen idoottimaista spämmäämistä.

• Anonyymi

Pitää SYÖDÄ karkkia vain silloin lihoo, ei silloin kun laihduttaa.

• Anonyymi00048
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää SYÖDÄ karkkia vain silloin lihoo, ei silloin kun laihduttaa.

Jos ei lihota itseään niin ei voi laihduttaa. Siksi on pakko lihota että elämässä on joku tarkoitus eli laihduttaminen. Siinä voi lanttu hajota jos pysyy normaalipainossa. Eihän silloin ole enää mitään. Elämä on turhaa.

• Anonyymi

Kalorit nyt vain 6000 kaloria päivässä,koska lopetin päiväsyömisen.Yhdessä päivässä nestepaino laski 2 kiloa,ja unet oli erittäin hyvät ja sikeät kun tein hiihtolenkin 21.00-23.00 välisenä aikana.Te ette tiedä laihduttamisesta mitään,😅

• Anonyymi00025

Tänään taas hiihtolenkki klo 24.00 - 02.00 vetopainot jalassa ja sen jälkeen söin vanilia jäätelöä 900 grammaa ja hain muutaman karkkipussin kellarista.Niitä joiden päällä lukee ELÄ OTA.Huavei oli pois päältä ettei akku kulu eikä laske kaloreita.Olette kateellisia ettekä edelleenkään osaa merkata kaloreita vihkoon oikealle ja vasemmalle vaikka minä olen tehnyt niin jo 30 vuotta. 😅

• Anonyymi

😲Tähänkin aloitukseen niinkuin kaikkiin muihinkin näyttää tulevan VAIN näitä vihakommentteja,joten en kirjoita tänne enään yhtään.

• Anonyymi00026

Ne on vain kateellisia.

• Anonyymi

Kerrankin loistava avaus! Minä kiitän sinua, tykkäsin, vaikka moni voi olla tykkäämättä.

Tämä oli aitoa Massiivikalorihöpöttäjää.

• Anonyymi

Onneksi sentään joku 😘 tuli kiittämään minun HUOMATTAVASTI parhaimmista laihdutuskeinoista.Minä tiedän TOTUUDEN ja tietää myös huavei ja tekoäly.Minä voin kertoa päivän kaikki syömiset ja kalorit ja erektiot muut voi tehdä perässä ja ostaa huavein.

• Anonyymi

Ne jotka ei tykkää on vaan KATEELLISIA.

• Anonyymi

Heko heko.
      Mikään maailman ranneke ei sinua laihduta eikä paranna kuntoa, sen sinä teet itse.
      Tuo ranneke on vain psygologinen avustin sillä kaikki muutokset teet sinä itse.
      Eli nuo kaikki asiat voi tehdä ilman sitä rannekettakin.

Sellainen laite josta lähtee kymmeniä piuhoja kehoosi ja joista osa on ihon alla voisi oikeasti toimia ja vain silloin kun se annostelisi syömisesi myös.

Tuo ranneke on vähän sama kun asennetaan asuntoon ilmalämpöpumppu ja kehutaan sen tuomaa säästöä.
      Samalla unohdetaan että tehtiin ikkuna ja oviremontti ja lisättiin villaa välikatolle, eli sama lähes säästö olisi saatu ilman tuota härpäkettä.

Tuo ranneke toimii sulle psygologisesti, eli olet muuttanut tapojasi.
      En tiedä onko muutoksesi pysyviä vai kyllästytkö niihin jossain vaiheessa jolloin tuo härpäke on sama kuin näillä laihdutuskuureilla joilla ei ole pysyviä vaikutuksia.

Mulla itsellänikin on ranneke, alelaarista 20€ ostetu.
      En syötä mitään tietoja joten se ei osaa kertoa kuin ne tiedot mitä se mittaa, eli unen, kävelyn ja sydämmenlyönnit ja tekee jonkinlaisen arvion stressistä.
      No kellonahan se toimii mainiosti.

• Anonyymi

MINÄ osaan käyttää tekoälyä jolta kysyn kaiken ja joka tietää TOTUUDEN.Kukaan muu ei osaa tätä ja ihmettelen miksei kukaan tule kiittelemään minua että käyn kysymässä tekoälyltä tärkeitä asioita.Tekoäly sanoi että homeiset viinirypäleet TOIMII HUOMATTAVAN hyvin antipiottina.

• Anonyymi

Toki kiitos,kiitos. Samoin niistä 4 olutpullosta mun postilaatikkoon.

• Anonyymi

Olisin laittanut mansikkakakunkin mutta se EI mahtunut postiluukusta.🍰😲

• Anonyymi

Nyt minä olen huomannut että kun joku on töissä on syke vain 60 mutta kun olen työkyvytön on syke 200 ja laihdun.Tosin lääkäri sanoi että se tarkoittaa kovaa stressiä mutta MINÄ ostin huavein ja se tietää paremmin kuin lääkärit joilla vain viikko ravintokoulutusta.Minun huovei tietää senkin sataako ulkona joten minun ei itse tarvi mennä ulos eikä katsoa ikkunastakaan.Huivei tietää senkin mikä on uuninlämpötila.Muuten en voisi leipoa omenapiirakkaa.Mutta KUKAAN ei näytä kiittävän minua siitä ettå VAIN minä tiedän miten laihtuu.

• Anonyymi

Huaveihin lataan myös kaikki ererktiot. Huavei kyllä kiittää että potenssini on HUOMATTAVAN korkea kuin 3kymppisellä, vaikkei kukaan kateuksissaan minua täällä kiitä vaan ovat minulle kateellisia kun ostin 5den kympin huavein.

• Anonyymi

Huaveini taisi räjähtää kun oli niin kovat eretkiot,nyt pitää tilata uusi koska veitsenterävät vatsalihakset tulee heti ENSI viikolla.

• Anonyymi

Sulle on vain läskit kateellisia kun niillä ei ole huafeitä eikä youtudea eikä tadlettia. 😌Ne EI voi syödä valtavasti kuten sinä.

• Anonyymi

Kyllä minä kiitän.Kukaan EI osaa laihtumista yhtä hyvin kuin sinä.Osaat homman ja osaat syödä karkkia ja kakkuja ja kun lihota niin voit taas LAIHTUA. JA voit NEUVOA muita ja kysyä miksi olette noin lihavia.Mitään elämänmuutosta EI tarvita.Riittää kun syö ja syö ja sitten ei syö mitään ja taas laihtuu kun on lihonunit kakuilla ja karkeilla.NIIYÄ ei saa syödä laihtumisen aikana vaan kun lihomisen aikana.Eikö tämä mene perille?Ette tiedä laihdutuksesta mitään😏En enään ikinä kirjoita tänne mitään.

• Anonyymi

Olen miettinyt tuota lihomista ja niiden syistä.
      Moni vanhempi palkitsee lapsensa jollakin herkulla kun onnistuu jossakin, myös herkuilla tyynnytellään pahaa mieltä.
      Oma suntautumiseni ruokaan on se että' se on energiaa joka lapetaan naamaan ja jatketaan puuhastaeluja.
      Muistan nuoruudestani kun hoputettiin että syökää nopeasti jotta keretään hommiin.

Kun katselee monia syöjiä joilla ihan kirjaimellisesti silmät muljahtelevat kun syövät.

Tietenkään tuota mielihyvää on vaikea kitkeä pois mutta miettikää omia lapsia kun palkitsette tai lohdutatte heitä ruualla.

• Anonyymi00023

Joko sinulla on poikaystävä?

• Anonyymi

Minä kiitän aloittajaa ainakin. Olen alkanut syömään karkkia ja jäätelöä ja kolme munkkia kerralla koska ne LAIHDUTTAA. Ennen en syönyt mitään makeaa kunnes luin nämä HYVÄT ohjeet. 😌

En ole näillä HYVILLÄ ohjeilla lihonut kuin 56si kiloa. Nyt voin laihduttaa taas. Kävin lääkärissä ja lääkäri sanoi että LDL kodestedoli oli 10.0 ja verensokeri 34.0 eli ihan normaalit. Repikää siitä 😀 hemoklopuni oli 80. Tulehdusarvot oli 690, eli HUOMATTAVAN hyvä.Se on kuulemma noin hyvä kun vähentää karkkia vaan niin että syö vain yöllä. Karkkia VOI syödä mutta pitsaa ei,Karkki on PALJON paremman makuista.

• Anonyymi00021

Minä kiitän ja olen tehnyt tarkasti kuten sinä. Minä en olisi osannut laihduttaa 30 vuotta ilman sinua. Olen ostanut karkkia ja pullaa joka päivä ja pätkiksiä on syöty muttei enempää kuin 4500 kaloria karkkeja päivässä ja puolet on herkullista ruokaa. Olen tehnyt tadletin ja siinä lukee että ELÄ OTA.

• Anonyymi00022

Minä kyllä kiitän ja vaikka maksan sinulle näistä upeista neuvoista joita olen lukenut.

• Anonyymi00027

En lue muiden ohjeita kuin vain sinun. Milloin alat tehdä yoy tudeen fideoita reeneistä?

• Anonyymi00049

Heti kun veitsenterävät vatsalihakset on ilmestyneet eli viikon päästä.🍰 Ostin juoksumaton mutta en ole sitä siksi ottanut käyttöön kun se on sängyn alla veljen petonimyllyn ja mansikantaimien kanssa ja koska olen syönyt salmiakkia ja se estää juoksemisen.Mansikantaimet ostin 4 vuotta sitten eikä niitä ole vieläkään istutettu.Niistä tulee 100 kilua mansikkaa joka päivä heti kun ne on maassa ensi kuussa.Sitten saankin syödä JOKA PÄIVÄ mansikkaa ja läskit sohvaperunat on minulle kateellisia.

• Anonyymi00028

Uskon että Veikko Ahvenainen kiittäisi jos vain antaisit nämä parhaat laihdutusvinkit kun mahaa on alkanut tulla.

• Anonyymi00029

Pitäisikö tuon olla hauskaa??????

• Anonyymi00030

Laihtumisessa ei ole mitään hauskaa. Mitä sitten?

• Anonyymi00042

Laihduttaminen on MAUKASTA kun saa syödä VALTAVASTI ruokaa mitä ei ketoukot ja sohvaperunat voi tehdä jotka laihduttaa.Hauskaa on etsiä piilotettuja karkkipusseja kellarista kun en muista mihin olen ne piilottanut.😏Niihinnkrjoitin että ELÄ OTA.Ostin 30 kg karkkia ja ostan taas lisääkin kun olen löytänyt ne jotka piilotin viime viikolla.JOS haluaa merkata vihkoon mitä on syönyt niin kerää lattialta karkkipaperit.Niin näkee mitä on syönyt.TYHMÄÄ on ostaa kallis patukka kun voi ostaa 30 euroa kilo.

• Anonyymi00031

Onko Veikko Ahvenainen saanut jo tiedon aloittajalta miten pitää laihduttaa?

• Anonyymi00032

Hänelle pitää lähettää pihtimittauskapineet Pihtiputaalta.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Hänelle pitää lähettää pihtimittauskapineet Pihtiputaalta.

Samalla voi lähettää myös Esalle.

• Anonyymi00033

Kysyisin neuvoa palstan mestarilta että miten huaveilla voi laihtua, voiko sen laittaa suoraan mahalle vai pitääkö olla paita päällä ja kuinka monta tuntia päivässä pitää pitää mahalla että se imee rasvaa ja kuinka monta päivää menee ennen kuin ne veitsenterävät vatsalihakset on näkyvissä. Pitääkö yölläkin pitää??? Kuinka monta päivää mestarilta ja huaveilta meni että veitsenterävät vatsalihakset ilmesty???

Nimimerkki Rauno 64 v.

• Anonyymi00034

Huomenna tankkaus jatkuu kun ostan kedappia kadanossia ja perunoita joita voi syödä päälle 8 joka aterialla js 23.00 jälkeen jollloin NE ei lihota enään YHTÄÄN.Enäännen kirjoita tänne YHTÄÄN mitään.

• Anonyymi00035

Nyt olen huomannut että ainoa oikea laihdutuskeino on ottaa yksi pilleri päivässä.On sama mitä se on kunhan se on hyvän makuista.Vaikutus tehostuu jos pitää yöllä mononlämmittimiä ja syö vain yöllä koska niitä ei lasketa.Kylmällä ilmalla myös kannattaa syödä yöllä jäätelöä että kuumalla ilmalla voi syödä ja laihtuu.Jäötelön voi ottaa mukaan kaupungille termoskannuun ja ottaa siitä niin 8 cm siivun.Kunse sulaa reunoilta n 3 minuutissa niin se on sopivaa syötåväksi.Päälle voi juoda täytekakkukahvit.

• Anonyymi00043

Minä en usko tuota.Olenn ottanut huoveilla aikaa ja se sulaa noin 5dessä minuutissa reunoilta että siitä tulee pehmistä.EN IKINÄ osta kallista jäätelöä kioskilta vaan 2den litran paketteja lidlistä ja teen siitä pehmistä.

• Anonyymi00046

Monon lämmittimien AINOA vaikutus on että ne imee ihosta kolesretolit.Sinä et tiedä mitään laihduttamisesta.

• Anonyymi00036

Kyllä se on niin ettei mitään laihdutuskuureja OIKEASTI tarvi kaikki ne on huijausta.Minä syön joka aamu täytekakkukahvit kakkupalankoko on 45 X7,2 cm. enkä mitään puuroja ja vellejä nekin on huijausta.HYVÄNMAKUSTA sen olla pitää ja taas kun en laihduta niin voin syödä NIIN paljon kuin haluan herkkuja.Ne jotka laihduttaa ei saa syödä juuri mitään. REPIKÄÄ siitä 😏 Nyt kalorit 7600 ja pihtimitta ylhäältä 5cm ja alhaalta 6si.Ensi viikolla näkyviin tulee veitsenterävöt vatsalihakset.Sohvaperunat ei saa syödä herkkuja kuten MINÄ.Minullapa on polkupyörä joka maksoi 15 euroa ja varaosat istuin kampiakseli pyörät ja kumit ja ketjut maksoi vain 831 euroa.Työkalut vain 900 euroa.Säästin tuhansia kun tein itse.

• Anonyymi00037

Mikä on paras antamasi ohje ja siitä kiitos.

• Anonyymi00038

Etkö tajua,tuohan on joku penska joka joka kauhaa tuota samaa paskaa 😂

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Niin mutta mikä on se paras ohje?

• Anonyymi00040

Paras ohjeeni on että ei laihduta ollenkaan vaan ostaa pyörän 15dellätoista eurolla.Yöllä kannattaa syödä jäätelöä ja kaakauta aamulla.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Niin mutta mikä on se paras ohje?

Olen neuvonut muun muassa Veikko Ahvenaista miten saa veitsenterävät vatsalihakset.Hän kiitti minua HYVISTÄ ohjeista ja esti minut somessa ennen kun kerkesin neuvoa miten viinirypäleet toimii antipottina.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Olen neuvonut muun muassa Veikko Ahvenaista miten saa veitsenterävät vatsalihakset.Hän kiitti minua HYVISTÄ ohjeista ja esti minut somessa ennen kun kerkesin neuvoa miten viinirypäleet toimii antipottina.

Veikko on vahva koska kantaa haitaria. Haitari on mukana sängyssä ja saunassa.

Yläpihti 6 mm ja alapihti 12 cm. Mitattu kaakaun avulla.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kyllä se on 65-vuotias...Muuhun en ota kantaa.

• Anonyymi00051

Olin hiihtämässä luisteluhiihtoa rämeellä ilman suksia tai sauvoja pelkät kumisaappaat jalassa autonrenkaat selässä ja jaloissa.sukset tein läkkipellistä jotka kiinnitin luistimiin,ja laitoin turkkipeltilevyn pulteilla housuihin kiinni.Lähden taas hiihtämään klo 24.00 - 3.00 ja sitten voin taas syödä VALTAVAN MÄÄRÄN ruokaa.Tehkää tekin niin älkääkä lihoko.Miksi lihotte?Söin 960 g pätkistä jotka ostin irtokarkkeina.Piti syödä vain 34g mutta söinkin koko kilon vahingossa.

• Anonyymi00052

Miten pihtimitta?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Miten pihtimitta?

Hitsasin sen housuihin kiinni.

• Anonyymi00053

Paras keino laihtumiseen on että ensimmäinen kuukausi pitää siis olla 0 kiloa ja vasta sitten
      Yksi kilo karkkia.Sitten lihoo ja kohta taas laihtuu.Kun on laihtunut niin voi syödä jäätelöä.

• Anonyymi00055

Parempi on ostaa munkkipussi ja syödä munkkeja. 🍩 On turha ostaa paria munkkia,ne TULEE kalliiksi.Kannattaa ostaa kerralla 10 gk säkki kuten minä teen.Te ette tiedä laihduttamisesta mitään.Söin myös salmiakkia joka oli syynä siihen etten ole ottanut vieläkään juoksumattoa paketista.

• Anonyymi00056

Olen ottanut yhteyttä myös Juha Mietoon ja ehdottanut kehittämääni laihdutuskuuria joka on youtude fideona ja hiihtoa turkkipeltisuksilla joka on HUOMATTAVAN paljon parempi kuin kalliit kaupan sukset ja nettikuurit jotka on huijausta.ELÄ lue netistä mitään vaan tee kuten minä.Miksi olet läski etkä tikkulaiha kuten minä?😯😏

• Anonyymi00057

Miten voi saavuttaa tikkulaihuuden jos on lihava ja ahmii kaikkea vaikka on paras työntekijä? Kysyn vaan.

• Anonyymi00058

Pitää syödä tarpeeksi karkkia ja mansikka täytekakkua ja lopettaa laihduttaminen.

• Anonyymi00060

Nyt ostin kahvakuulat ja nostelen niitä käsillä jotka on poikki, oli työkyvyttömyyden syy.Olen yrittänuöyt ottaa yhteyttä Herleviin, Esaan, Juha Mietoon ja Veikko Ahvanaiseen ja kertonut miten voi laihduttaa OIKEALLA lailla OIKEAA läskiä eikä väärää läskiä kuten laihduttaa ne jotka ei OSAA laihduttaa oikein kuten minä,ja on siksi läskejä.Repikää siitä 😌

• Anonyymi00061

Nyt minä vaihdutan niin että en vaihduta ja tästä johtuen verenpaineeni nousi 432teen. Mikä on normaali eikä esim syömähöiriö ja tarkisti tämän vielä huoveista joka antoi samat lukemat ja tekoäly sanoi että ne oli TÄYSIN oikein merkattu .Olen SYÖNYT nyt aamulla aamupäivällä päivällä iltapäivällä illalla ja yöllä.
      Eli olen syönyt aivan normaalisti. Kaikki ruoka on ollut nyt terveellistä ruokaa enkä
      En ole syönyt yhtään sokeria vain pelkästään aamulla aamupulla päiväpulla ja iltapulla sekä iltapäivällä kakkukahvit.Aamulla myös pari pussia hedelmätoffeeta ja 7män fasupalaa.Joa on tullut nälkä niin olen syönyt vielä 7män kertaa päivässä.Maha ei tule tästä vielä täyteen niin voin syödä vielä smootsia ja kuluttua.

• Anonyymi00062

Upeaa! Täysin oikea kommentti aloitukseen! Olen tosissani eikä tämä ole ironiaa.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Upeaa! Täysin oikea kommentti aloitukseen! Olen tosissani eikä tämä ole ironiaa.

Sokerin himo ei minua yhtään haittaa,en ole koskaan lihonut karkista.Muutama karkki silloin tällöin taikka täytekakkukahvit 5 kertaa päivässä ei lihota ja jäätelöäkin voi syödä kesällä.Jos on kylmä ilma niin vain yöllä mutta kun on helteet niin voi syödä päivällä eikä syö vahingossa liikaa.PITÄÄ olla HUOMATTAVAN tarkka siinä ettei syö vanilia jäätelöä enempää kuin 3570 g päivässä. 🍰🍦🍦🍦🍦

• Anonyymi00064

Pitää muistaa syödä HYVÄÄ ruokaa eikä HUONOA!Hyvää ruokaa on VAIN ruoka johon tulee erilaisia juureksia ja perunaa lanttua halpaa kalaa lihaa ja kermaa ja kasviksia johon sekoitetaan juustoa ja kauraryyniä samaan voi laittaa fasupaloja kepspuppia vanilia jäätelö ja rasvatonta jukurtia.Sekoitetaan kaikki kattilassa ja tästä voi sitten ottaa joka päivä eikö tarvi tehdä joka viikko ruokaa.TÅMÄ on ainut oikea herkkuruoka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4832
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3860
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1376
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1344
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      169
      1319
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      574
      1242
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe