Moi. Tääl olis 30v mies oon katellut kaiken näkösiä kuvia, oon katellu kun naiset ovat vaatteet päällä, erilaisissa vaatteissa, olis alkanut kiinnostusta herää että saisin pukeutua erilaisiin naisten vaatteisiin. Haaveena olis että laitan stringit shortsit, topin/sellasen lyhyen yläosaan yltävän naisten paidan päälle. Olisko kellään mitään vastausta voinko niin pukeutua vaikka oon mies?
Naisten vaatteet
Anonyymi-ap
4
320
Vastaukset
- Anonyymi
Et voi pukeutua naisten vaatteisiin.
- Anonyymi
Ei vastausta kysymykseesi mutta kommentti, että nykyään jokainen saa ja voi pukeutua kuten haluaa.
- Anonyymi
Hyvä ihana kuulla että voin pukeutua erilaisiin naisten vaatteisiin. Alkanut kiinnostusta herää, haluisin kokeilla miltä esim hame pääl näyttäsin
- Anonyymi
Voit toki pukeutua mutta suussani on tällä hetkellä hieman oksennusta kun ajattelen jotain ukkoa minihameessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614138KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1082617Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452162- 241823
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?281779- 281556
- 161335
- 1121191
- 311168
- 511138