Olen jo yli 6- kymppinen eronnut mies. Vuosien enemmän tai vähemmän yritysten jälkeen löytää kumppani Suomesta on osoittautunut mahdottomaksi tehtäväksi. Siispä olen ajatellut löytää puoliso (avo tai avio) ulkomailta. Kansainvälisyys ei minulle ole ulkomailla asuneena ongelma, pikemminkin rikkaus. Mistä kannattaa nainen etsiä itselleen niin, ettei siitä muodostu liian byrokraattista ja kallista projektia? Virosta, Thaimaasta, Kiinasta, josta muualta? Onko joitain sivustoja joissa on oikeita naisia eikä vain trolleja?
Vaimo ulkomailta
10
404
Vastaukset
- Anonyymi
Tulisko halvemmaks palkata kotiapulainen? Vielä kun pimeesti maksais, niin kyllä. Tietkö, ei olisi riesaa, kun sukset menee tistiin.
- Anonyymi
Eronnut mied
- Anonyymi
Mieto
- Anonyymi
Ufffaffaa
- Anonyymi
Unohtui, että nyt voisi olla hyvät mahdollisuudet ukrainalaisten naisten kanssa. Vaikka Ukraina ja Venäjä ovat eri kielet, niin venäjää taitavana voisin erottua positiivisesti joukosta. Ja muutenkin slaavilaiset naiset ovat NAISIA!
- Anonyymi
Hoitaja Danista mallia
- Anonyymi
Vanhainkodista
- Anonyymi
Mikä ettei suomesta löydy? Täällähän on fiksuja naisia pilvin pimein. Itsekin olen 64- vuotias, ja olen tavannut miehen jonka kanssa olen ihanassa parisuhteessa, vasta muutama vuosi sitten. Mies on sivistynyt, älykäs, sopuisaa perhe-elämää elänyt leskimies. Jos minäkin kelpasin, vaikka en mikään kaunotar olekaan, miksei sinullekin kelpaisi vastaava ikäisesi sinkkunainen. Ulkomailta löydät kyllä elättejä, mutta mitä sinulla itselläsi on parisuhteessa annettavaa?
- Anonyymi
Suosittelen sokerideittailua, jossa sovitaan selvät säännöt. Oikean vaimon hakeminen köyhemmästä maasta maailmalta on aina riskipeliä.
- Anonyymi
"yli 6- kymppinen eronnut mies"
Eli 7-kymppinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082625
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,981849Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171631Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141495Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2781362Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461194- 471126
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53903- 85875