Olen jo yli 6- kymppinen eronnut mies. Vuosien enemmän tai vähemmän yritysten jälkeen löytää kumppani Suomesta on osoittautunut mahdottomaksi tehtäväksi. Siispä olen ajatellut löytää puoliso (avo tai avio) ulkomailta. Kansainvälisyys ei minulle ole ulkomailla asuneena ongelma, pikemminkin rikkaus. Mistä kannattaa nainen etsiä itselleen niin, ettei siitä muodostu liian byrokraattista ja kallista projektia? Virosta, Thaimaasta, Kiinasta, josta muualta? Onko joitain sivustoja joissa on oikeita naisia eikä vain trolleja?
Vaimo ulkomailta
10
595
Vastaukset
- Anonyymi
Tulisko halvemmaks palkata kotiapulainen? Vielä kun pimeesti maksais, niin kyllä. Tietkö, ei olisi riesaa, kun sukset menee tistiin.
- Anonyymi
Eronnut mied
- Anonyymi
Mieto
- Anonyymi
Ufffaffaa
- Anonyymi
Unohtui, että nyt voisi olla hyvät mahdollisuudet ukrainalaisten naisten kanssa. Vaikka Ukraina ja Venäjä ovat eri kielet, niin venäjää taitavana voisin erottua positiivisesti joukosta. Ja muutenkin slaavilaiset naiset ovat NAISIA!
- Anonyymi
Hoitaja Danista mallia
- Anonyymi
Vanhainkodista
- Anonyymi
Mikä ettei suomesta löydy? Täällähän on fiksuja naisia pilvin pimein. Itsekin olen 64- vuotias, ja olen tavannut miehen jonka kanssa olen ihanassa parisuhteessa, vasta muutama vuosi sitten. Mies on sivistynyt, älykäs, sopuisaa perhe-elämää elänyt leskimies. Jos minäkin kelpasin, vaikka en mikään kaunotar olekaan, miksei sinullekin kelpaisi vastaava ikäisesi sinkkunainen. Ulkomailta löydät kyllä elättejä, mutta mitä sinulla itselläsi on parisuhteessa annettavaa?
- Anonyymi
Suosittelen sokerideittailua, jossa sovitaan selvät säännöt. Oikean vaimon hakeminen köyhemmästä maasta maailmalta on aina riskipeliä.
- Anonyymi
"yli 6- kymppinen eronnut mies"
Eli 7-kymppinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait523295Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31044Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3910- 18827
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä44684Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es24666- 42610
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4607