Kyllä on sitten huono tämä heidän uusi levy, EM halua sitä toista kertaa kuulla.
Rodeo yhtye
42
1902
Vastaukset
- Anonyymi
Anna,Erin ja Ida, kyllähän sen voi arvata millaista kuraa siitä syntyy.
- Anonyymi
Näin on. Esim Anna Puu on täyttä paskaa ja vastenmielinen kuten se paskaleuhka Vesala.
- Anonyymi
Anna Puu pilaa koko homman.Kimitys kuuluu.
Anna vaan poteroosa esittelee ikäänkuin ei kaikki tietäisi millä asialla on.
Ida ja Erin, ajatelkaa omaa tulevaisuutta ne? - Anonyymi
Anna Puu pilaa koko homman.Kimitys kuuluu.
Anna vaan poteroosa esittelee ikäänkuin ei kaikki tietäisi millä asialla on.
Ida ja Erin, ajatelkaa omaa tulevaisuutta ne? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna Puu pilaa koko homman.Kimitys kuuluu.
Anna vaan poteroosa esittelee ikäänkuin ei kaikki tietäisi millä asialla on.
Ida ja Erin, ajatelkaa omaa tulevaisuutta ne?Vesala on aivan ihana esiintyjä.
- Anonyymi
Anna Puu ei edes osaa kunnolla laulaa joten miksi hän on tuossa mukana.
- Anonyymi
Osaa mielistellä, sillä sitä pärjää Suomessa jos aikoo laulajaksi. Puu on niin huono kuin vaan olla. Kirjankin tämä nolla tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa mielistellä, sillä sitä pärjää Suomessa jos aikoo laulajaksi. Puu on niin huono kuin vaan olla. Kirjankin tämä nolla tehnyt.
panokirjalla on kysyntää, jos saisi lisälehdille oman painonsa.
- Anonyymi
Anna Puulla on pari hyvää kappaletta, loppu on kuraa. Erin-nailon on väsyttävä nasaali, jolla ei ole yhtään hyvää kappaletta. Mikä tuo Ida on? Onko se joku viheltävä talonmies?
- Anonyymi
Kumma ettei laulava talonmies Sepi Kumpulainen jolla on harja kotona.
- Anonyymi
Ei oo pakko kuunnella jos on kuraa. Vaihda kanavaa esim radiorockille jos et tykkää iloisesta suomikantrista.
- Anonyymi00044
Puu on Pilanpäiten, hmm, pakkopullaa.
- Anonyymi
Tämä Ida ei ole kyllä yhtään huonompi laulaja ja Erinillä on myös pari ihan o.k biisiä.
- Anonyymi
Annan kimitys kuuluu päällimmäisenä.
Kulli kielen päällä kimittää, oikein inäoopperaa on Annan "laulut" aina, mutta yrittävät pitää puupäätä pinnalla.
Voi Erin ja Ida, soppaan olette lusikka ne pistäneet, maineenne menee. - Anonyymi
Ida ja Erin hyviä, loppu ininä poteroo.
- Anonyymi
Itse tykkään kyllä kovasti kantrista mutta tämä Rodeon uusi levy on kyllä huono ja kaukana kunnon kantrimusiikista.
- Anonyymi
Puu pää pilaa hienostonaisten mestat.
Puu ei yleensä kelpaake ellekään. mutta jokikiseen on tyrkyllä
Antasivat kunnon lätkää. niin eiköhän kiima laskisi ja lapsiääni tulisi ikäisensä tasolle. - Anonyymi
Kantrimusa on hyvää. Usassa Dolly, Tammy W jne jne, mutta Suomessa Annapaska, erin ja joku Iida, voi helvetti. No Suomessa ei ymmärretä musasta mitään eikä nykyisin tehdä kuin paskaa, sitä sontaa soitetaan radiosuomessa jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantrimusa on hyvää. Usassa Dolly, Tammy W jne jne, mutta Suomessa Annapaska, erin ja joku Iida, voi helvetti. No Suomessa ei ymmärretä musasta mitään eikä nykyisin tehdä kuin paskaa, sitä sontaa soitetaan radiosuomessa jatkuvasti.
Anna jo inisee, kun kotimuna katoaa, huonosti on tiutiuasiat Anna'lla.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ihan paska bändi. Ei jatkoon👎
- Anonyymi
Puupää ponnahtaa kuin korkki pinnalle, varmaan tämäkin trio ja tekele oli sen ylimielisestä päästä lähtöisin. Ollaan niin artistia ja käsi apurahoja lappaamassa taskuun.
- Anonyymi
Anna Puustjärvi on Outokummussa viettänyt lapsuutensa ja siksi outolintu! Näin hän itse itseään tulkitsee, koska ei hyväksy Okulaisuuttaan taustalla.
- Anonyymi
Kaksi ylipainoista ja yks anorektikko jotka surutta kopioi trendiä.
Aivan avuton poppoo.
Ei mitään uutta suoraan Ö mappiin.- Anonyymi
Erin aiheutti eroaallon vanha nainen renkutuksellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erin aiheutti eroaallon vanha nainen renkutuksellaan.
Tytöt tahtoo ratsastaa auton takapenkillä, vanha orhi pykälässä juu.
- Anonyymi
Kantri ei iske. Liian Amerikkalaista. Erikseen kukin artisti on edelleen kuuntelulistallani.
- Anonyymi
Ida Paul on se Roope Salmisen seksuaalisesti hyväksikäyttämä. Kiva, että on päässyt jaloilleen.
- Anonyymi
hirvittävää kuraa
- Anonyymi
Ensimmäinen ja viimeinen rodeo, sillä Erin katkaisi ponin selän.
- Anonyymi
Putous sketsissä todellisuus Puusta, levittelee haarojaan ja inisee peruukki päässä.
Erin ja Ida OK.
- Anonyymi
loistava kappale minkä löysin ! Arvostan heittäytymiskykyä.
- Anonyymi
Lankut lavalla.
Yksikään eivätkä yhdessä yhtä povekkaita kuin Dolly Parton.
Menopaussimummot kerjuulla. - Anonyymi
Ei stemmaa rimmaa eikä svengaa.
- Anonyymi
Rahat loppu artisteilta, kun K-kaupan mainokseen lähdetty. On se kamalaa.
- Anonyymi
No onhan toi huonoakin huonompi kantri yritys. Toivotaan että tajuaisivat itsekin mikä floppi tämä muka kantri pelleily on ja lopettaisivat sen heti.
- Anonyymi
Soi paljon radiossa. En tiedä mikä näiden yhteislaulussa ärsyttää mutta en pysty kuuntelemaan. Jokainen erikseen ihan ok, varsinkin Erin. Mutta toi yhteissoundi on hirveetä paskaa. Ihmettelen suosiota.
- Anonyymi
Helssetissä on mummotunneli.
Nyt on sit myös mummorodeo.
Laardit lavalla.
Lempatut ja dumpatut terapoi toisiaan? - Anonyymi
Siipeilijä, Anna Puu pilaa kimityksellään kaikki , kun lyöttäytyy toisten seuraava "laulamaan". Moneskohan uhri on jo Rodeo? on miesten, nuorten miesten ja naisten jumppaan lyöttäytyy, mutta ääni laitteet nollille, kun Puu alkaa niistä.
..voi hyvää päivää... - Anonyymi
Paskakööri pelkkää rahastusta.
- Anonyymi00041
Siinä puu piipittää ja vinkuu ja tietysti kyyneleet pitää olla viinaan viittaavia?
Tytöt ei ymmärrä. että heidänkin suosionsa voi olla kinthaalla , kun ovat ottaneet puun vinkumaan. Radioissa jo pelotellaan 100-vuotis juhla puun maininnalla . Huonommat ensin, elikkä voisi jättää puun kokonaan pois.- Anonyymi00042
Puu ja Vesala piipittävät pikkulapsen äänellä ja Erinin äänenväri erittäin vittumainen. En kuuntele.
- Anonyymi00043
Anna Puu v ääni pilaa kaikki Rodeon esittämät.
Pano kirjailija voisi syventyä lukemaan ja selaamaan pano kirjaansa ja kilistelisi tyyliin viinalaseja vanhaan malliin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419