Rodeo yhtye

Anonyymi-ap

Kyllä on sitten huono tämä heidän uusi levy, EM halua sitä toista kertaa kuulla.

42

1902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna,Erin ja Ida, kyllähän sen voi arvata millaista kuraa siitä syntyy.

      • Anonyymi

        Näin on. Esim Anna Puu on täyttä paskaa ja vastenmielinen kuten se paskaleuhka Vesala.


      • Anonyymi

        Anna Puu pilaa koko homman.Kimitys kuuluu.
        Anna vaan poteroosa esittelee ikäänkuin ei kaikki tietäisi millä asialla on.
        Ida ja Erin, ajatelkaa omaa tulevaisuutta ne?


      • Anonyymi

        Anna Puu pilaa koko homman.Kimitys kuuluu.
        Anna vaan poteroosa esittelee ikäänkuin ei kaikki tietäisi millä asialla on.
        Ida ja Erin, ajatelkaa omaa tulevaisuutta ne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna Puu pilaa koko homman.Kimitys kuuluu.
        Anna vaan poteroosa esittelee ikäänkuin ei kaikki tietäisi millä asialla on.
        Ida ja Erin, ajatelkaa omaa tulevaisuutta ne?

        Vesala on aivan ihana esiintyjä.


    • Anonyymi

      Anna Puu ei edes osaa kunnolla laulaa joten miksi hän on tuossa mukana.

      • Anonyymi

        Osaa mielistellä, sillä sitä pärjää Suomessa jos aikoo laulajaksi. Puu on niin huono kuin vaan olla. Kirjankin tämä nolla tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaa mielistellä, sillä sitä pärjää Suomessa jos aikoo laulajaksi. Puu on niin huono kuin vaan olla. Kirjankin tämä nolla tehnyt.

        panokirjalla on kysyntää, jos saisi lisälehdille oman painonsa.


    • Anonyymi

      Anna Puulla on pari hyvää kappaletta, loppu on kuraa. Erin-nailon on väsyttävä nasaali, jolla ei ole yhtään hyvää kappaletta. Mikä tuo Ida on? Onko se joku viheltävä talonmies?

      • Anonyymi

        Kumma ettei laulava talonmies Sepi Kumpulainen jolla on harja kotona.


    • Anonyymi

      Ei oo pakko kuunnella jos on kuraa. Vaihda kanavaa esim radiorockille jos et tykkää iloisesta suomikantrista.

      • Anonyymi00044

        Puu on Pilanpäiten, hmm, pakkopullaa.


    • Anonyymi

      Tämä Ida ei ole kyllä yhtään huonompi laulaja ja Erinillä on myös pari ihan o.k biisiä.

      • Anonyymi

        Annan kimitys kuuluu päällimmäisenä.
        Kulli kielen päällä kimittää, oikein inäoopperaa on Annan "laulut" aina, mutta yrittävät pitää puupäätä pinnalla.

        Voi Erin ja Ida, soppaan olette lusikka ne pistäneet, maineenne menee.


      • Anonyymi

        Ida ja Erin hyviä, loppu ininä poteroo.


    • Anonyymi

      Itse tykkään kyllä kovasti kantrista mutta tämä Rodeon uusi levy on kyllä huono ja kaukana kunnon kantrimusiikista.

      • Anonyymi

        Puu pää pilaa hienostonaisten mestat.
        Puu ei yleensä kelpaake ellekään. mutta jokikiseen on tyrkyllä
        Antasivat kunnon lätkää. niin eiköhän kiima laskisi ja lapsiääni tulisi ikäisensä tasolle.


      • Anonyymi

        Kantrimusa on hyvää. Usassa Dolly, Tammy W jne jne, mutta Suomessa Annapaska, erin ja joku Iida, voi helvetti. No Suomessa ei ymmärretä musasta mitään eikä nykyisin tehdä kuin paskaa, sitä sontaa soitetaan radiosuomessa jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantrimusa on hyvää. Usassa Dolly, Tammy W jne jne, mutta Suomessa Annapaska, erin ja joku Iida, voi helvetti. No Suomessa ei ymmärretä musasta mitään eikä nykyisin tehdä kuin paskaa, sitä sontaa soitetaan radiosuomessa jatkuvasti.

        Anna jo inisee, kun kotimuna katoaa, huonosti on tiutiuasiat Anna'lla.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Ihan paska bändi. Ei jatkoon👎

    • Anonyymi

      Puupää ponnahtaa kuin korkki pinnalle, varmaan tämäkin trio ja tekele oli sen ylimielisestä päästä lähtöisin. Ollaan niin artistia ja käsi apurahoja lappaamassa taskuun.

    • Anonyymi

      Anna Puustjärvi on Outokummussa viettänyt lapsuutensa ja siksi outolintu! Näin hän itse itseään tulkitsee, koska ei hyväksy Okulaisuuttaan taustalla.

    • Anonyymi

      Kaksi ylipainoista ja yks anorektikko jotka surutta kopioi trendiä.

      Aivan avuton poppoo.

      Ei mitään uutta suoraan Ö mappiin.

      • Anonyymi

        Erin aiheutti eroaallon vanha nainen renkutuksellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erin aiheutti eroaallon vanha nainen renkutuksellaan.

        Tytöt tahtoo ratsastaa auton takapenkillä, vanha orhi pykälässä juu.


    • Anonyymi

      Kantri ei iske. Liian Amerikkalaista. Erikseen kukin artisti on edelleen kuuntelulistallani.

    • Anonyymi

      Ida Paul on se Roope Salmisen seksuaalisesti hyväksikäyttämä. Kiva, että on päässyt jaloilleen.

    • Anonyymi

      hirvittävää kuraa

    • Anonyymi

      Ensimmäinen ja viimeinen rodeo, sillä Erin katkaisi ponin selän.

      • Anonyymi

        Putous sketsissä todellisuus Puusta, levittelee haarojaan ja inisee peruukki päässä.
        Erin ja Ida OK.


    • Anonyymi

      loistava kappale minkä löysin ! Arvostan heittäytymiskykyä.

    • Anonyymi

      Lankut lavalla.

      Yksikään eivätkä yhdessä yhtä povekkaita kuin Dolly Parton.

      Menopaussimummot kerjuulla.

    • Anonyymi

      Ei stemmaa rimmaa eikä svengaa.

    • Anonyymi

      Rahat loppu artisteilta, kun K-kaupan mainokseen lähdetty. On se kamalaa.

    • Anonyymi

      No onhan toi huonoakin huonompi kantri yritys. Toivotaan että tajuaisivat itsekin mikä floppi tämä muka kantri pelleily on ja lopettaisivat sen heti.

    • Anonyymi

      Soi paljon radiossa. En tiedä mikä näiden yhteislaulussa ärsyttää mutta en pysty kuuntelemaan. Jokainen erikseen ihan ok, varsinkin Erin. Mutta toi yhteissoundi on hirveetä paskaa. Ihmettelen suosiota.

    • Anonyymi

      Helssetissä on mummotunneli.

      Nyt on sit myös mummorodeo.

      Laardit lavalla.


      Lempatut ja dumpatut terapoi toisiaan?

    • Anonyymi

      Siipeilijä, Anna Puu pilaa kimityksellään kaikki , kun lyöttäytyy toisten seuraava "laulamaan". Moneskohan uhri on jo Rodeo? on miesten, nuorten miesten ja naisten jumppaan lyöttäytyy, mutta ääni laitteet nollille, kun Puu alkaa niistä.
      ..voi hyvää päivää...

    • Anonyymi

      Paskakööri pelkkää rahastusta.

    • Anonyymi00041

      Siinä puu piipittää ja vinkuu ja tietysti kyyneleet pitää olla viinaan viittaavia?
      Tytöt ei ymmärrä. että heidänkin suosionsa voi olla kinthaalla , kun ovat ottaneet puun vinkumaan. Radioissa jo pelotellaan 100-vuotis juhla puun maininnalla . Huonommat ensin, elikkä voisi jättää puun kokonaan pois.

      • Anonyymi00042

        Puu ja Vesala piipittävät pikkulapsen äänellä ja Erinin äänenväri erittäin vittumainen. En kuuntele.


    • Anonyymi00043

      Anna Puu v ääni pilaa kaikki Rodeon esittämät.
      Pano kirjailija voisi syventyä lukemaan ja selaamaan pano kirjaansa ja kilistelisi tyyliin viinalaseja vanhaan malliin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe