Nainen miten lepyt

Anonyymi-ap

Jos miehen kanssa riitelet tai kinaatte niin miten lepyt parhaiten eli miten miehen kannattaa tehdä sovintoa kanssasi ja toinen kysymys millainen riitelijä olet

22

323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen temperamenttinen, mutta lepyn nopeasti, kun antaa aikaa ja tilaa rauhoittua. Sen jälkeen syli ja rauhallinen keskustelu asiasta toinen toista kuunnellen. 😊Olen myös anteeksiantavainen.

• Anonyymi

Miten sinä lepyttelet miestä riitelyn päätteeksi siis kun on sovinnon aika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä lepyttelet miestä riitelyn päätteeksi siis kun on sovinnon aika

En seksillä, jos sitä haet.
        Anteeksi pyytämällä, rauhassa keskustelemalla , läheisyydellä ja läsnäololla. Voin tuoda myös kukkia seuraavana päivänä tai jonkin lahjan tai syötävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En seksillä, jos sitä haet.
        Anteeksi pyytämällä, rauhassa keskustelemalla , läheisyydellä ja läsnäololla. Voin tuoda myös kukkia seuraavana päivänä tai jonkin lahjan tai syötävää.

No joo pyytää anteeksi ja keittää vaikka sovinto kahvit ja jotain hyvää kastamista tai herkkuvoileivät tai uunimakkaraa tms molemmille niin toimii aina ja siihen vielä seksiä kun sais niin kivaa olis

• Anonyymi

Anteeksipyyntö ja oikea katumus käy. Aina ei edes oikeaa katumusta kaivata, jos mies osaa kertoa hyvin oman näkökulmansa.

Suhteelle tietää hyvää, jos mies osaa riidellä asioita normaalisti, ettei käy väkivaltaiseksi tai jumita oman kantansa takana uskaltamatta avata niiden taustoja ja haastaa itseään.

Tietenkään en edusta kaikkia naisia ja miten muut riitelevät yleensä. Itse saatan huutaa, mutta osaan varoa ilkeyttä, jota toinen ei antaisi sisimmässään koskaa anteeksi. Samaa odotan mieheltä.

• Anonyymi

Myöntää /tajuta omat virheheesä/katua aidosti/ja muuttua. 🤷‍♀️

• Anonyymi

En riitele.

• Anonyymi

Minun
        Täytyy saada olla omissa oloissani

Lepyn nopeesti

• Anonyymi

Helposti en tykkää mököttää enkä riidellä

• Anonyymi

Tuskimpa kukaan haluaa riidellä

• Anonyymi

Lepyn parhaiten huumorilla ja sillä, että ottaa syliin ja kertoo, että rakastaa. En ole pitkävihainen, mutta vähän jääräpäinen kyllä.

• Anonyymi

Jep. Plus seksiä. Mieluiten rajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Plus seksiä. Mieluiten rajua.

Kyllä, just noin.

• Anonyymi

Todella harvoin äkämystyn.
      Huumori oikeassa paikassa tehoaa.
      En tarkoita, että toinen alkaa hillittömästi nauramaan.
      Vilma

• Anonyymi

Tuomalla suklaata tai turkkilaista jukurttia, mysliä myös.

Viisas mies ei tietenkään edes rupea mun kanssa riitelemään. Tyhmä taas ei siltä voi välttyä.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Riippuu ihan täysin mistä aiheesta se riita on.

• Anonyymi

Noin yleisesti ottaen aito ja vilpitön anteeksipyyntö, siitä se lähtee.

• Anonyymi

Ihan halaaminen joskus riittää.

• Olen yleensä hyvin leppoisa tapaus enkä välitä riitelemisestä, mutta pinnan alla minusta löytyy aika paljonkin temperamenttia. Kun minulla nousee kiukun tai suuttumuksen tunteita, tarvitsen tilaa. Tivaaminen ja jankkaaminen vain pahentaa asioita. Jos olen todella kiukkuinen, japatan ja olen todella ärsyttävä itsenikin mielestä. Joskus olen ehkä jopa vähän ylidramaattinen ainakin tiettyyn aikaan kuusta. Tälle on todella vaikea tehdä mitään, sillä vaikka järki sanoo, että tunne johtuu hormoneista, on keho aivan eri mieltä. Tässä ei auta kuin odottaa seuraavaa vaihetta. No suklaa helpottaa ehkä pahinta tuskaa 😁

Hyvä puoli minussa on, että lepyn nopeasti enkä jää kantamaan kaunaa, kun asia on sovittu. Haluan aina selvittää asiat enkä jättää niitä puolitiehen. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin vaikeneminen, murjottaminen ja asian uudelleen esiin vetäminen puolen vuoden päästä. Ikä on hionut kulmiani pehmeämmäksi ja minulla on paljon enemmän kypsyyttä keskustella asioista kuin nuorempana. Nykyään sitä tajuaa jo, ettei maailma kovin herkästi kaadu eikä jaksa ottaa kierroksia mistään pienistä.

• Anonyymi

Jos tulee riita, niin se on hyvästä syystä. Ei mun tarvitse leppyä... Kilipäitä en edes katsele sitä ekaa kilahdusta pidemmälle. Menkööt muualle toteuttamaan aggressioitaan.

Kinaaminen taas voi olla ihan kivakin. Ei jää mitään lepyteltävää.

xLiner

• En ole ainakaan turhasta riitelevää sorttia, mutta jos minua suututtaa, niin paras on antaa hetken mun olla ihan rauhassa.. Mielelläni sovin asiat melko nopeasti, eli en sillä tavalla ole pitkävihainen. Eli sitten kun olen saanut hetken vetää rauhassa henkeä, niin jo voidaan sopia. Mitään sovintoseksiä on turha odottaa. Siihen en kykene. Osaan myöntää jos olen käyttäytynyt huonosti toivon myös toiselta samaa.

• Anonyymi

Moniko selittelee aggressiivisen tai dissaajaluonteen paremmaksi.
      Ei jatkoon.
      Mutta. Onko niin,,jos mies on hyysönnyt juoppoa äitiään, niin hänellä on taidot hyvästä naista, joka haluaa vetää perheet olalke ja mikä viinan puutteessa saa raivareita ja haukkuu miehen rumasti kerta toisensa jälkeen.
      Mistä tällöin on kyse?
      Mikä saa rakastumaan tuollaiseen?
      Vilma - rauhaa rakastava
      Asioista saa olla eri mieltä. Rauhallisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9157
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3619
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2877
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      83
      2241
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2060
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1847
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1089
    Aihe