Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan omaksi iloksemme.
Mulla täällä ihana avaruus. Poissa on hyllyköt, sohvapöytä ja parvekalusto. Vierashuoneestakin lähti toinen sänky. Tosin vain pehmusteet meni roskiin. Jousistot lähtee metallikeräykseen ja puuosat saunan uuniin. Kierratättekö te huonekalut näin ympäristöystävällisesti vai heitättekö kaikki härskisti vaan sekajätteeseen?
Miten teidän viikonloppusiivoukset
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä sinä. Kierrätys kunniaan ja kunnolliset kierrättää.👍
Olen joskus ilokseni polttanut ja keräillyt metalliosat tuhkan joukosta. Tosin pienille osille voi vaan todeta, että maasta te olette tulleet ja maaksi pitää teidän jälleen tuleman.
Mikään sekajäte ei huonekaluille, mutta pelkkää energiajätettä kai saa kaikkialla viedä ilmaiseksi kunhan hoitaa kuljetuksen itse.Mutta ei toi sänky, energia jaetta, siinä kun paljon jousistoo. En mä sohvaakaan kehdannu kokonaisena roskiin pistää. Siinä jousistoo vielä vähemmän kuitenkin.
Tiedän ton jäteasema homman. Sinne tyhjätään toi lava ja kaivurilla poimitaan palavat, metallit ja sitten kelpaamattomat erilleen. Mutta ei noita sänkyjä ym. Kuitenkaan siellä kukaan rupee purkaa. Se on tunnin parin homma purkaa, ettei se mulle mikään yöivoimainen oo, kun kuitenkin noin 10 vuotta noi ainakin kestää. Että en voi ymmärtää miks noita kalusteita metsään hylätään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818