Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan omaksi iloksemme.
Mulla täällä ihana avaruus. Poissa on hyllyköt, sohvapöytä ja parvekalusto. Vierashuoneestakin lähti toinen sänky. Tosin vain pehmusteet meni roskiin. Jousistot lähtee metallikeräykseen ja puuosat saunan uuniin. Kierratättekö te huonekalut näin ympäristöystävällisesti vai heitättekö kaikki härskisti vaan sekajätteeseen?
Miten teidän viikonloppusiivoukset
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä sinä. Kierrätys kunniaan ja kunnolliset kierrättää.👍
Olen joskus ilokseni polttanut ja keräillyt metalliosat tuhkan joukosta. Tosin pienille osille voi vaan todeta, että maasta te olette tulleet ja maaksi pitää teidän jälleen tuleman.
Mikään sekajäte ei huonekaluille, mutta pelkkää energiajätettä kai saa kaikkialla viedä ilmaiseksi kunhan hoitaa kuljetuksen itse.Mutta ei toi sänky, energia jaetta, siinä kun paljon jousistoo. En mä sohvaakaan kehdannu kokonaisena roskiin pistää. Siinä jousistoo vielä vähemmän kuitenkin.
Tiedän ton jäteasema homman. Sinne tyhjätään toi lava ja kaivurilla poimitaan palavat, metallit ja sitten kelpaamattomat erilleen. Mutta ei noita sänkyjä ym. Kuitenkaan siellä kukaan rupee purkaa. Se on tunnin parin homma purkaa, ettei se mulle mikään yöivoimainen oo, kun kuitenkin noin 10 vuotta noi ainakin kestää. Että en voi ymmärtää miks noita kalusteita metsään hylätään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339