Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan omaksi iloksemme.
Mulla täällä ihana avaruus. Poissa on hyllyköt, sohvapöytä ja parvekalusto. Vierashuoneestakin lähti toinen sänky. Tosin vain pehmusteet meni roskiin. Jousistot lähtee metallikeräykseen ja puuosat saunan uuniin. Kierratättekö te huonekalut näin ympäristöystävällisesti vai heitättekö kaikki härskisti vaan sekajätteeseen?
Miten teidän viikonloppusiivoukset
3
124
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä sinä. Kierrätys kunniaan ja kunnolliset kierrättää.👍
Olen joskus ilokseni polttanut ja keräillyt metalliosat tuhkan joukosta. Tosin pienille osille voi vaan todeta, että maasta te olette tulleet ja maaksi pitää teidän jälleen tuleman.
Mikään sekajäte ei huonekaluille, mutta pelkkää energiajätettä kai saa kaikkialla viedä ilmaiseksi kunhan hoitaa kuljetuksen itse.Mutta ei toi sänky, energia jaetta, siinä kun paljon jousistoo. En mä sohvaakaan kehdannu kokonaisena roskiin pistää. Siinä jousistoo vielä vähemmän kuitenkin.
Tiedän ton jäteasema homman. Sinne tyhjätään toi lava ja kaivurilla poimitaan palavat, metallit ja sitten kelpaamattomat erilleen. Mutta ei noita sänkyjä ym. Kuitenkaan siellä kukaan rupee purkaa. Se on tunnin parin homma purkaa, ettei se mulle mikään yöivoimainen oo, kun kuitenkin noin 10 vuotta noi ainakin kestää. Että en voi ymmärtää miks noita kalusteita metsään hylätään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731