Mikä persoonallisuustyyppi olet?

Anonyymi-ap

Oletko tehnyt itse testejä tai onko sinua testattu?

58

447

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Tuo 16 personalities on täyttä huijausta. Mitään tieteellistä perustetta ei ole, todettu jo 40 vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo 16 personalities on täyttä huijausta. Mitään tieteellistä perustetta ei ole, todettu jo 40 vuotta sitten.

Okei, kiitos mielipiteestä.

• Anonyymi

Onhan noita testailtu itse, INFJ/ISFJ . Eivät ole ihan tuulesta temmattuja juttuja

• Anonyymi

arkkitehti

• Olen tehnyt testejä useita ja tulos INFP-t

• Anonyymi

INTJ olen aina testeissä ollut.

• Anonyymi

INTJ eli arkkitehti ✨👱‍♀️🪽

• Anonyymi

Olen psykopaatti kokoomuslainen

• Anonyymi

Jassoo 😂

• Itse olen tehnyt testin ja tämän myötä jollakin tavalla ymmärrän itseäni paremmin🤔 Sovittelija -INFP

• Mä tein ton testin, niin tuloksena sovittelija. Oon kai joskus aiemminkin tehny, mutta en muista.

• Anonyymi

Vaihtelee. Sovittelijasta, aktivistista ja muista loogikkoon. Usein eri tulos, joka olisi päinvastainen kuin edellinen. Ainoat mitkä pysyy suht samana, on prosentit missä määrin mitäkin.
      Eli. On todennäköisesti puolia, jotka on" ristiriitaisia". Tai vastakkaisia. Tai sitten vaan ei riitä yksi selittämään persoonallisuutta. Siihen sisältyy jokaisella aika paljon... Testien välissä olen kuitenkin pitänyt aikaa. Viikoista kuukausiin. Ja en tiedä onko noi kovin luotettavia, vai enemmänkin suuntaa antavia... Ainakaan omalla kohdalla.

• Anonyymi

Puujalkaisuus sopii vallankin mainiosti. Paremmin kuin puutappisilmä.

• Anonyymi

Olen tehny, en muista mikä olin. Muttei niitä montaa prosenttia ollut. Joku outo.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Se oli ISFJ. En muista mikä on mutta kuulosti tutulle.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

Muistaakseni saatoit olla infj:kin, muistan siitä kun aikoinaan jotain niistä höpöteltiin, no joka tapauksessa sun jutut on aina uponneet tajuntaan suht helposti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

Minäkin tein ja tuli isfp-a eli seikkailija eli alku oli samat meillä eli isf

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni saatoit olla infj:kin, muistan siitä kun aikoinaan jotain niistä höpöteltiin, no joka tapauksessa sun jutut on aina uponneet tajuntaan suht helposti

Joo, on ollut kahdenlaisia lopputuloksia. Eri vuosina tuli erilaiset, mietin että saattoiko sen hetkinen kriisikin vaikuttaa vastauksiini?

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tein ja tuli isfp-a eli seikkailija eli alku oli samat meillä eli isf

Jes. 😄

Mulla taisi olla puolustaja. Ja puolestapuhuja eli eri vastaukset eri vuosina. No, aika oman pään mukaan kuitenkin elän ja pidän tallottujen puolia erityisesti irl. Ja puolustan oikeudenmukaisuutta ja reiluutta enkä tingi tuumaakaan.

Ne osuu kuulemma tuttujen mielestä.napakymppiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jes. 😄

Mulla taisi olla puolustaja. Ja puolestapuhuja eli eri vastaukset eri vuosina. No, aika oman pään mukaan kuitenkin elän ja pidän tallottujen puolia erityisesti irl. Ja puolustan oikeudenmukaisuutta ja reiluutta enkä tingi tuumaakaan.

Ja jäikin puumerkki pois.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra 11:53:12 kirjoitteli tämän eli infj/isfj

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jes. 😄

Kyllä meissä on vähän samaa eli puolestapuhuja esim rakkaus asioissa osaan hommata tai puhua miehelle ja naiselle että heistä tulis pari tai kun kaksi riitelee niin osaan kyllä sovitella että he sopivat riitansa tai olla puolustaja sen puolella jonka olen niin sitä puolustan tai olen työntekijöiden puolella en työnantajien eli kyllä meillä saman kaltainen luonne on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä meissä on vähän samaa eli puolestapuhuja esim rakkaus asioissa osaan hommata tai puhua miehelle ja naiselle että heistä tulis pari tai kun kaksi riitelee niin osaan kyllä sovitella että he sopivat riitansa tai olla puolustaja sen puolella jonka olen niin sitä puolustan tai olen työntekijöiden puolella en työnantajien eli kyllä meillä saman kaltainen luonne on

Ärsyttääkö sinua, kun törmäät epäreiluuteen ja epäoikeudenmukaisuuteen? Minua ärsyttää, olen pedantti sen suhteen että toisia kohtaan toimitaan oikein ja reilusti. Siksi en kykene olemaankaan ihmismassoissa missä törmää jatkuvasti ihmisiin jotka vähät välittää noista asioista. En voi sietää heitä ja asennettaan, joten jotten ahdistu en halua heitä edes nähdä. 😅

Valikoin tarkkaan seurueeni. Yhtään mölliä en sulata.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ärsyttääkö sinua, kun törmäät epäreiluuteen ja epäoikeudenmukaisuuteen? Minua ärsyttää, olen pedantti sen suhteen että toisia kohtaan toimitaan oikein ja reilusti. Siksi en kykene olemaankaan ihmismassoissa missä törmää jatkuvasti ihmisiin jotka vähät välittää noista asioista. En voi sietää heitä ja asennettaan, joten jotten ahdistu en halua heitä edes nähdä. 😅

Valikoin tarkkaan seurueeni. Yhtään mölliä en sulata.

Entinen Eivori

Nuorena kapseloin nuo tunteet itseeni ja tunsin oloni karseaksi, uupuneeksi. Sairaaksi maailman karuudesra. Ihmisten ilkeydestä.

Nykyään en enää patoa vaan tulen silmille, jos törmään moiseen käytökseen. Parempi olla vaan piireissä missä ei päreet pala. 😄

Entinen Eivori

• Anonyymi

sp,åsaoroöse, kja.,äart låå måk

krskittyä katsomaan kyllä isi ossaa ewlokuvsaas

• Anonyymi

Nyt en ymmärrä. Miksi viestini poistetaan.
      Persoonallisuustyyppini on loogikko 🤓

• Anonyymi

Mäkin oon loogikko. Jotenkin tuo testi oli ristiriitainen. Yksi skaala oli intuitiivinen-tarkkailija. Sain tulokseksi 79 % intuitiivinen. Silti tuntuu että omaan tarkkailijan/sivustakatsojan roolin elämässä. Faktat edellä, sanon minä. Testissä mainittiin intuitio mikä on olevinaan tunneperäinen juttu. Minun mielestäni se on järjen huipentuma jos kuuntelee ja tottelee intuitiotaan. Sydän yksinkertaisesti tietää 😉. Sydämen ääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin oon loogikko. Jotenkin tuo testi oli ristiriitainen. Yksi skaala oli intuitiivinen-tarkkailija. Sain tulokseksi 79 % intuitiivinen. Silti tuntuu että omaan tarkkailijan/sivustakatsojan roolin elämässä. Faktat edellä, sanon minä. Testissä mainittiin intuitio mikä on olevinaan tunneperäinen juttu. Minun mielestäni se on järjen huipentuma jos kuuntelee ja tottelee intuitiotaan. Sydän yksinkertaisesti tietää 😉. Sydämen ääni.

Joo olen sellainen asioiden ”pyörittelijä”…En kovin paljon pidä siitä ominaisuudesta. Jää moni asia viemättä maaliin sen vuoksi, koska ja kun, mutku jne.
        En kovin paljon pistä painoa noille testeille, mutta kyllä sieltä jotain tunnistettavaakin löytyi.

• Anonyymi

EFNJ protagonisti.
      Saatoin löytää jotain, mikä osui.
      Vilma
      Kaikenlaiset testit ja tietokilpailut ja havaitsemisjutut ovat kiinnostavia, lapsenomaisesti, kivaa.

• Anonyymi

INFJ - edelleen, persoonallisuus pysynyt samana... kerran se kyllä oli ENFJ. Perusluonteeltani olen ambivertti.

- Sheena

• INTJ olen. Jos näistä MBTI-testeistä on kiinnostunut, niin monet ilmaiset testit ovat vähän huonoja, koska kysymysten perusteella saadaan kognitiivisten funktioiden (8 erilaista) käyttöasteet, ja niistä valitaan tyyppi kahden vahvimman ja kahden heikoimman kognitiivisen funktion mukaan. Automaattisesti tehtynä tämä voi johtaa virheisiin, kun on vaikka 3-4 lähes yhtä vahvaa funktiota, ja tästä johtuen vahvuudet tulevat eri järjestyksessä kuin mitä teorian mukaan pitäisi olla.

Kun yhden tällaisen testin tein, mistä saa myös kognitiiviset funktiot ulos, niin huomasin että minulla on myös aika vahvoina INTP-tyypin kaksi vahvinta kognitiivista funktiota. Ja Te oli minulla vahvempi kuin Ni. Näin ollen olen sekoitus INTJ- ja INTP-tyyppiä, mutta INTJ on tyyppikuvausten perusteella oikea.

Kysymyksissäkin voi olla epätarkkuuksia, joka voi johtaa väärään tyyppiin, tai voi myös itse vastata kysymyksiin väärin.

Pelkästään tyyppien kuvauksia katsomalla pitäisi myös löytää itselleen sopivin tyyppi.

Tietysti nuo kognitiiviset funktiot MBTI:ssä ovat vain teoriaa eivätkä tieteellisesti perusteltuja, ne ovat vain yksi mahdollinen tapa löytää itselleen se sopivin tyyppi. Erilaisia tyyppejä voi todellisuudessa olla myös enemmän kuin 16, mutta käytännössä nämä 16 vaikuttavat riittävän aika hyvin.

• Anonyymi

Samaa mieltä, etteivät mitenkään ole luotettavia. Jotain piirteitä voi poimia, mutta niin voi horoskoopeistakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, etteivät mitenkään ole luotettavia. Jotain piirteitä voi poimia, mutta niin voi horoskoopeistakin.

Kyllä MBTI on parempi kuin horoskoopit tai DISC-analyysi, jossa on punainen, keltainen, vihreä, ja sininen profiili. Sertifioitu DISC Asiantuntija 😅. Tai neljä temperamenttia, jotka ovat sangviininen, koleerinen, melankolinen ja flegmaattinen.

• Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

Kyllä MBTI on parempi kuin horoskoopit tai DISC-analyysi, jossa on punainen, keltainen, vihreä, ja sininen profiili. Sertifioitu DISC Asiantuntija 😅. Tai neljä temperamenttia, jotka ovat sangviininen, koleerinen, melankolinen ja flegmaattinen.

Okei, pikkunyansseja vain, olet niin rationaalinen 😀

• En ole ikinä suhtautunut noihin niin, että ihmiset jotenkin voisi järkevästi luokitella 16 tyyppiin. Nuo 16 kuvausta ovat vain ideaalitapauksia, joilla voi kuvata ja sanallistaa tiettyä avaruuden kulmaa ja kukin voi itsensä niistä koostaa ikään kuin sumealla logiikalla niin, että voi olla yhdistelmä kahdesta saman akselin ominaisuudesta tietyllä painotuksella.

• scrg kirjoitti:

En ole ikinä suhtautunut noihin niin, että ihmiset jotenkin voisi järkevästi luokitella 16 tyyppiin. Nuo 16 kuvausta ovat vain ideaalitapauksia, joilla voi kuvata ja sanallistaa tiettyä avaruuden kulmaa ja kukin voi itsensä niistä koostaa ikään kuin sumealla logiikalla niin, että voi olla yhdistelmä kahdesta saman akselin ominaisuudesta tietyllä painotuksella.

Monille nuo tyypit sopivat kuitenkin yllättävän hyvin, vaikka tässä on yksityiskohtaisia kuvauksia. Kuten sanoin, todellisuudessa 16 tyyppiä ei ehkä riitä, vaan kattaa ehkä 70-80% tapauksista hyvin. Tai meillä on piirteitä ja luokkia, ja havaitaan että tietyt piirteet kasaantuvat tiettyihin luokkiin. Tätä MBTI-tyypitystä voi kuitenkin olla vaikeaa laajentaa järkevällä tavalla, vaan pitäisi keksiä kokonaan uusi teoria ja malli.

• En ole tainnut tehdä, enkä aio tehdäkään.

Minä tiedän, että jokainen on uniikki persoonansa, eikä se helpota, että hyppää johonkin laatikkoon, että tietäisi, että likipitäin on tälläinen.

Jokainen ottaa persoonaansa niitä ja näitä juttuja, sekä on saanut elämänvarrelta niitä ja näitä... kyllä ne aikanaan itse tietää ja muutkin huomaa, ketkä on lähellä.

• No itse asiassa MBTI saattaa auttaa kyllä näissä asioissa, koska se on niin yksityiskohtainen. Kun lukee oman tyyppinsä kuvaukset, huomaa mitä kohtia itsessä voi parantaa. Koska et välttämättä ole tullut ajatelleeksi miten erilainen olet verrattuna muihin. Näitä analyysejä on kirjoitettu paljon MBTI:stä.

• Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

No itse asiassa MBTI saattaa auttaa kyllä näissä asioissa, koska se on niin yksityiskohtainen. Kun lukee oman tyyppinsä kuvaukset, huomaa mitä kohtia itsessä voi parantaa. Koska et välttämättä ole tullut ajatelleeksi miten erilainen olet verrattuna muihin. Näitä analyysejä on kirjoitettu paljon MBTI:stä.

Aivan juuri näin. Lisäksi MBTI auttaa ymmärtämään muita ja sehän se on melkoisen tärkeää sosiaalisessa kanssakäymisessä.

• m36-intj kirjoitti:

No itse asiassa MBTI saattaa auttaa kyllä näissä asioissa, koska se on niin yksityiskohtainen. Kun lukee oman tyyppinsä kuvaukset, huomaa mitä kohtia itsessä voi parantaa. Koska et välttämättä ole tullut ajatelleeksi miten erilainen olet verrattuna muihin. Näitä analyysejä on kirjoitettu paljon MBTI:stä.

Eikös itseä ksnnata parantaa vain, jos huomaa jonkun ongelmsn itsessään/elämässään?

Pitääkö verrata muihin?

Jos menestyy hyvin elämässään ja voi hyvin, miksi mitään pitäisi muuttaa?

Ja jos joku tuottaa ongelmia, niin miettii sitä miksi niin käy. Ei siinä mitään MBTI;tä tarvita.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan juuri näin. Lisäksi MBTI auttaa ymmärtämään muita ja sehän se on melkoisen tärkeää sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Tuo, että ymmärtäisi muits jonkun persoonallisuuslaatikoinnin svulls kuullostaa lähinnä naurettavalta.

Sosiaalisesta ksnssakäymisestä tehdään joku taulukko ja sitten sen perusteella haarukoidaan oikea suuntaus. 🤣

Varmaan 2050 löytyy jo ilmainen exel-taulukko ihmisille, miten elää elämäänsä korrektisen oikeasti. Tinderissäkin on oms persoonallisuus-qr-koodi, minkä voit avata. 😆

Teet testin, saat omsn disgnoosin ja sulle sopivat matchit näytetään vaan. Muutama pikkufiltteri kysytään ja siinä vaihtoehdot. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Tuo, että ymmärtäisi muits jonkun persoonallisuuslaatikoinnin svulls kuullostaa lähinnä naurettavalta.

Sosiaalisesta ksnssakäymisestä tehdään joku taulukko ja sitten sen perusteella haarukoidaan oikea suuntaus. 🤣

Varmaan 2050 löytyy jo ilmainen exel-taulukko ihmisille, miten elää elämäänsä korrektisen oikeasti. Tinderissäkin on oms persoonallisuus-qr-koodi, minkä voit avata. 😆

Teet testin, saat omsn disgnoosin ja sulle sopivat matchit näytetään vaan. Muutama pikkufiltteri kysytään ja siinä vaihtoehdot. 😁

Kyllä noita tai esim. BigFive-testejä tehdään työpaikoilla ihan vakavissaan, jotta ymmärretään millaisia ihmisiä organisaatiossa on. Ja yksilö voi ymmärtää sitä taustaa vasten miksi muut ovat niin omituisia ja miten heidän kanssaan kannattaisi menetellä.

En minä itse esim. työpaikalla käyttäydy kuten täällä. Täällähän on sitä hauskempaa, mitä enemmän porukka intoutuu laukomaan, josta sitten taas seuraa jouklo loukkaantuneita jne. Mitä siitä työpaikalla tulisi jos puolet porukasta jäisi kotiin möksöttämään.

• scrg kirjoitti:

Kyllä noita tai esim. BigFive-testejä tehdään työpaikoilla ihan vakavissaan, jotta ymmärretään millaisia ihmisiä organisaatiossa on. Ja yksilö voi ymmärtää sitä taustaa vasten miksi muut ovat niin omituisia ja miten heidän kanssaan kannattaisi menetellä.

En minä itse esim. työpaikalla käyttäydy kuten täällä. Täällähän on sitä hauskempaa, mitä enemmän porukka intoutuu laukomaan, josta sitten taas seuraa jouklo loukkaantuneita jne. Mitä siitä työpaikalla tulisi jos puolet porukasta jäisi kotiin möksöttämään.

Minä näen tälläisen, kun auton uudelleenmaalaamisen...

Sävy tiedetään, on koodi. Mutta maalari ei voi ikinä tietää, miten auto on ollut sään armoilla, miten pesty/hoidettu.

Lopputulos pitää myllyttää, eikä se ole alkuperäinrn silti enää...

• Disseisback kirjoitti:

Minä näen tälläisen, kun auton uudelleenmaalaamisen...

Sävy tiedetään, on koodi. Mutta maalari ei voi ikinä tietää, miten auto on ollut sään armoilla, miten pesty/hoidettu.

Lopputulos pitää myllyttää, eikä se ole alkuperäinrn silti enää...

Ei ole kyse maalaamisesta vaan mittaamisesta. Kuten itsekin sanoit, jokainen on uniikki persoonansa. Persoonallisuus on vieläpä suurelta osin geneettistä, eli ei sitä edes pysty muuttamaan eikä ole tarkoituskaan. Mutta mittaamalla saat kuvan ja ymmärryksen miten muut keskimäärin eroavat sinusta.

• scrg kirjoitti:

Ei ole kyse maalaamisesta vaan mittaamisesta. Kuten itsekin sanoit, jokainen on uniikki persoonansa. Persoonallisuus on vieläpä suurelta osin geneettistä, eli ei sitä edes pysty muuttamaan eikä ole tarkoituskaan. Mutta mittaamalla saat kuvan ja ymmärryksen miten muut keskimäärin eroavat sinusta.

Nimenomaan...

Ei ole konsteja, millä peruskoodiin ulkopuolinen vaikutus määritellään.

Vaikka esimerkiksi auton väri ei ole mikään koodi, vaan muunnos siitä, minkä maailma on siitä tehnyt.

Värikoodilla saat sinnepäin oikean värin... mutta maailma on jo muokannut väriä aikojensaatossa...

Noi "mittaukset" on aina mutuja...sinnepäin...

• Disseisback kirjoitti:

Nimenomaan...

Ei ole konsteja, millä peruskoodiin ulkopuolinen vaikutus määritellään.

Vaikka esimerkiksi auton väri ei ole mikään koodi, vaan muunnos siitä, minkä maailma on siitä tehnyt.

Värikoodilla saat sinnepäin oikean värin... mutta maailma on jo muokannut väriä aikojensaatossa...

Noi "mittaukset" on aina mutuja...sinnepäin...

Mikä tahansa mittaus on aina sinnepäin. Hyödyllisyys riippuu siitä voiko mittaustuloksen perusteella tehdä päätöksiä tai johtopäätöksiä.

• scrg kirjoitti:

Mikä tahansa mittaus on aina sinnepäin. Hyödyllisyys riippuu siitä voiko mittaustuloksen perusteella tehdä päätöksiä tai johtopäätöksiä.

Näinpä...

Just Linukks tuumi, että vähän aikaa sitten oli tunkus olla erityisherkkä. Ja nytten kun se määritellään sutismin kirjoon, niin vouhotus loppui. 😁

Muĺle riittää, että oon 99,9999% minä. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Eikös itseä ksnnata parantaa vain, jos huomaa jonkun ongelmsn itsessään/elämässään?

Pitääkö verrata muihin?

Jos menestyy hyvin elämässään ja voi hyvin, miksi mitään pitäisi muuttaa?

Ja jos joku tuottaa ongelmia, niin miettii sitä miksi niin käy. Ei siinä mitään MBTI;tä tarvita.

Kaikilla on varmaan jotain ongelmia joita voi parantaa. Jos ei halua käyttää mitään valmiita työkaluja itsensä parantamiseen niin sekin käy.

• scrg kirjoitti:

Kyllä ainakin pieniä asioita pystyy muuttamaan käyttäytymisessään, jos niin haluaa. Itse huomasin että INTJ-luonteet ovat aika tuomitsevia, kuten tuomarit, jos joku tekee jotain väärin/on syyllinen. Se ei ole niin hyvä tapa huomauttaa muille aina mitä he tekevät väärin.

• m36-intj kirjoitti:

Kyllä ainakin pieniä asioita pystyy muuttamaan käyttäytymisessään, jos niin haluaa. Itse huomasin että INTJ-luonteet ovat aika tuomitsevia, kuten tuomarit, jos joku tekee jotain väärin/on syyllinen. Se ei ole niin hyvä tapa huomauttaa muille aina mitä he tekevät väärin.

Jokainen löytäkööt itsensä tavallaan. Joskus johonkin laatikkoon hyppääminen auttaa. Että aha...olen tälläinen.

Itse vaan huomaan kokoajan itsessäni kaikenlaisia piirteitä, nyansseja jne. Ja niitä tulee sieltä ja täältä. Luultavasti en ole vain puhtaasti tietynlainen persoonatyyppi vaan useasta tyypistä muodostuva.

• Anonyymi

Väittämän mukaan infj muistaakseni siitä on jo aikaa kun vaivauduin moisen tekeen mu introvertti kuitee niitäkin on helppo manipuloida mu extrovertti ja narsisti on niitä tyyppejä mitkä ei kiinnosta mua tippaakaan narsistin kanssa itse toki tulisin toimeen tarvittaessa vaikka narsistin kanssa mu narsisti ei tule toimeen mun kanssa edes yhtä päivää ja extrovertit on yleensä näitä baarissa persettä tai munaa jakia huoltojoukkoja jokka panee jokaista vastaan tulevaa siksi en ole niistä koskaan ollu kiinnostunu mu on ollu ihan kiva katella kuinka tekevät itsestään pellen sitä itse edes tajuamatta

• Anonyymi

No empä tiedä jos tällainen tehopakkaus sentään olisin.
      On tehty työpakkaa hakiessa soveltuvuustesti pari kertaa. Toisella kerralla sain paikan ja toisella en. Varmaan siihen vaikutti muukin, esim. työkokemus alalta, luulisin.

ENTJ-tyyppinä (Päällikkö) olet luontainen johtaja, joka omaa vertaansa vailla olevan kyvyn muuttaa visiot todellisuudeksi. Strateginen mielesi on loistava hahmottamaan kokonaiskuvia, pitkän aikavälin tavoitteita ja laatimaan tehokkaita suunnitelmia niiden saavuttamiseksi. Omaat harvinaisen yhdistelmän itsevarmuutta, karismaa ja päättäväisyyttä, joka vetää muita puoleensa ja inspiroi seuraamaan johtajuuttasi.

Lähestymistapasi elämään on kunnianhimoinen ja pyrit väsymättömästi menestykseen. Omaat luontaisen kyvyn organisoida ihmisiä ja resursseja, luoda kaaokseen järjestystä ja muuttaa abstraktit ideat konkreettisiksi tuloksiksi. Terävä mielesi ja rationaalinen päätöksentekokykysi auttavat sinua selviytymään monimutkaisista tilanteista vaivattomasti, ja pystyt pitämään katseesi aina lopullisessa tavoitteessa.

• Anonyymi

Onhan noita tehty montakin. Loogikko intp, tarkemmin intp-a, niistä on tupannut tulemaan.

• Anonyymi

mitä on intp? Ymmärsin että lyhenne jostain luonteenpiirrekuvatusta mutta mikä

• Anonyymi

persoonallisuuskin johtuu kai aina senhetkisestä mielentilasta.

boi baihdella sekunneittainkin

• Anonyymi

93 % introvertti 💪. Huvittavaa leijua tällä tiedolla, sillä sehän on pikemminkin taakka kuin vahvuus 😅. Yksityisyrittäjyys voisi olla se juttu, vaikka yrittäjyydellä on aina ollut itselleni kielteinen kaiku. Omia pläänejä ja työtehtäviä oman maun mukaan. Viestini muille: Don't tell me what to do. Mä itte tiedän parhaiten mitä olen tekemässä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      84
      3987
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3011
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2243
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      1978
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1791
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1780
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      61
      1720
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1547
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1507
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1491
    Aihe