Katsokaa tuo Sarjakusettaja sarja Yle Areenassa. Kusettajia on netissä ja oikeassa elämässä.
Terv. mies vm 70
Sarjakusettajat
2
343
Vastaukset 2
Ei tarvii kattoo sellasia sarjoja ku tollasta kattelee omassa elämässä.
- Anonyymi
Tuntuu et on. Ainankin naiset tekee tätä et kirjoittelee samanaikaisesti useamman kuin yhden kanssa. Nyt puolen vuoden sisään yksi katosi vähäisetä ikäerosta otti hyvä syyn. Ei mitään känää ollut. Arvelen teki valinnan. Toinen vieläkin hullumalta kuulostaa yli 70 vuotias nainen olisi kaverin tarpeessa. Siinä vasta ikäerosta aihetta on minun vuorostaan puhuminen. Milloin ihminen alkaa ikääntymään nykyisin tarkoitan ettei haluttas? Seikkailevat. Ihmetyttää naissa merkillenen kiirehtiminen asioissa mut yhtäkkiä kadotaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643