Itse syön vain joka toinen päivä eli siinä tulee paastoiltua sopivasti. Elimistö korjaa itseään aina silloin. Näin teen siis jatkuvasti en vain kuuriluonteisesti.
Paastoa joka toinen päivä
3
296
Vastaukset
- Anonyymi
Minun mielestäni taas elimistö tarvitsee hyvää ravintoa tasaisesti joka päivä, ei liikaa eikä liian vähän. Mitään korjauspäiviä ei silloin tarvita ja ihminen voi parhaiten joka päivä.
- Anonyymi
Jatkuvasti syöminen ei tosiaan ole välttämättä hyvä. Ihmisillä on viime vuosikymmeninä vasta ollut ruokaa tarjolla ympäri vuorokauden ja diabetesluvut räjähtänyt. Ruuasta on tullut ihan muuta kuin polttoaine, se on nautinto . Ja energian kuluttaminen vähentynyt, ennen ihminen oli liikkeellä koko päivän. Elimistö ei päivän aikana käsittele kaikkea syömäänsä energiaa kun harva liikkuu enää työkseen kun fyysistä työtä enää harvempi tekee. Ihminen on aikojen kuluessa sopeutunut siihen että osan päivää paastotaan ja sitten syödään tietyn ajan kuluessa.
Tämä on minusta ihan järkevä ajatus ja pätkäpaasto parantaa verensokeria ja verenpainetta ihan tutkitusti, yöunet paranee jne terveysvaikutusta sen laihtumisen lisäksi. Mutta että söisi vain joka toinen päivä niin itselle hankala ajatella kun ei ehkä jaksaisi kun puolet ajasta odottaisi vain syömistä. Ja olisi voimaton puolet ajasta.
Tuollainen "suositeltava" 5-6krt päivässä syöminen jotenkin on mahdoton ajatus. Itse olen jaksanut pätkäpaastolla hyvin. Elimistö tietty tottuu kaikkeen.
Kerrohan tänne aloittaja sitten miten sinulla meni tuon paastosi kanssa.
- Anonyymi
Ei hyvä.😳
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne272360Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv572238Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.641753Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k651738Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941697Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel821632- 1131500
- 1051252
Martina haluaa tasoisensa miehen
Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol2401067Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä
Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom21935