https://www.is.fi/autot/art-2000010811201.html
Hybridin kestoiäksi on tarkoitettu 100000km. Joten eihän tuo sinänsä ole vikaantunut nopeasti?
Loppujen lopuksi halvinta on ajaa bensa/diesel autolla ilman minkäänlaista hybriditekniikkaa.
Hybridi hajosi 103000km ajettuna. Lasku lähes 20000e
15
123
Vastaukset
- Anonyymi
valmistajat joutuu rajoittaa polttomoottoriautojen tuotantoa joten ensivuonna uusia polttomoottoriauotoja ei riitä kaikille ja vanhempien arvo saattaa jopa nousta...
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/45a4ae2c-b325-4849-9df2-de919ba13b25
köh köh--tallissa on vanhan vm 98 corolla joka lepää päiväunilla ajettu 250.000 ...en muuten myy...ykkösautona on 2022 kia rio...sekin on toiminut moitteettomasti...- Anonyymi
*
- Bensiini-Auto on vielä Paras ! - muut on vielä " kehitys-asteella "
* - Anonyymi
Tyypillistä persaukisen kateutta. On hieno upeaa Corolla -98 tallissa ja Kia Rio ajossa, ihan mahtavaa, kaikki ihailevat sinun varallisuuttasi ja ymmärrystä autoilusta ja autoista.
Hihii! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*
- Bensiini-Auto on vielä Paras ! - muut on vielä " kehitys-asteella "
*Sitten kielikouluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä persaukisen kateutta. On hieno upeaa Corolla -98 tallissa ja Kia Rio ajossa, ihan mahtavaa, kaikki ihailevat sinun varallisuuttasi ja ymmärrystä autoilusta ja autoista.
Hihii!Kyllä se perse aukeaa kun vie hybridin vaihtoon tai korjaamolle...ensin itse ostetaan obd lukija ja vaihdetaan repullinen osia ,sitten Pärnäset tutkii ja jatkaa vian etsintää..sitten viedään merkkihuoltoon ja todetaan että akusto pitää vaihtaa kokonaan.. sitten tarjoat vaihdossa..myyjä kynsii kaljua päätää kun tukka on joa aikoja sitten lähteny kun asiakkaat soittelee et paskan myit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii!Parempi ajaa halvalla autolla ja syödä hirvenlihaa kun kalliin auton ostajat syö 2 euron nötköttiä..hih..
- Anonyymi
Ja tietenkin yksittäinen tapaus on se mikä määrittää koko asian ja kaikkien autojen suhteen.
Älä ole noin kateellinen, vanhahan tuo Possu on jo ja jokainen voi sellaisen hankkia.- Anonyymi
Eli n. 10v tai 100tkm voi ajella suht hyvin mielin , aika lyhytikäisiä ovat käyttöautoina eli vanhaa ei kannata ostaa ollenkaan .
- Anonyymi
gookltea sinäkin youtubeen hybridi autot ..ei muuten ole yksittäistapaus..
- Anonyymi
Toyota tekee kestävät hybridit.
- Anonyymi
ja on hinautilastojen kärjessä...hah..ennen oli kaikki paremmin..
- Anonyymi
säilytä tallisssa vanha auto-kohta siitä maksetaan 3x hinta
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/44c043f0-0c98-4ad9-a6e9-aff0fe0e290c?ref=ampparit:a94f- Anonyymi
Jouppi myy:
Lada 1200
L - Museorekisterissä!
7 900 €
tai alkaen 159,20 €/kk
- Anonyymi
Uudessa TM on iso juttu hybrideistä kuinka niiden kestoikä on tarkoitettu noin 100tkm laskennallisesti jonka jälkeen akku on vaihtokunnossa. Kannattaa lukea.
- Anonyymi
Sähköautoleikin jälkeen on paluu kestäviin polttiksiin väistämätt edessä. EU:n autoteollisuus menee konkurssiin jo lähivuosina jos ei suuntaa muuteta sähköleikistä pois. Nyt se on nähty ettei sähköautosta tullut koko kansan autoa vaan marginaaliporukan väline.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla724328- 582925
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä142438Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162343Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861711Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81476Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t1871243Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu801193- 841157
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui23841