Mulle ei tullut edes puhelua.
Silti laitan jouluna rahaa lapsille.
>simiti<
Miten tenavat muisti?
14
203
Vastaukset
Nuoremmilla sukupolvilla on kuulemma nykyään lähes mahdotonta soittaa puhelimella.
Radiossa sanoivat noin ja perustelivat sitä sillä, että elävät lähes jatkuvasti netissä.- Anonyymi
No voi, olivatpa hoksaamattomia. Minä toivotan sinulle hyvää isänpäivää myöhässä. Toivottavasti se meni hyvin.
- Anonyymi
Vasemmistolipilaareillahan on siittäjän päivä.
- Anonyymi
Isäinpäivä on ihan jokainen päivä, milloin itse olet soittanut lapselle tai milloin olet viimeksi viettänyt hänen kanssaan yhteistä aikaa?
Meillä viestittely on viikoittaista, nuorimman kanssa päivittäistä, jos ei muuten ehditä toisiamme näkemään.
Ei voida olettaa ongelman tulevan ja syntyvän vain toisen osapuolen tuottamana?
AV - Anonyymi
Minä en muista kenenkään syntymä- tai nimipäiviä. Muista niin väliä, mutta kun ne kaikista tärkeimmätkin menevät ohi. Eiköhän nuo ole jo tottuneet. Voihan sitä itsekin soittaa ja kertoa että saa onnitella.
xLiner- Anonyymi
Aikaisemmin ei olisi ollut asiallista toivotella äitien- tai isäinpäivää muille kuin omille vanhemmilleen. Muita onnittelijoita olisi katsottu vähän vinoon, että luuleeko tuo reppana olevansa meidän jälkeläinen..
Jossain kohtaa tuokin on muuttunut. Ei ole enää niin henkilökohtaista.
Kohta varmaan Simon naapuriakin onnitellaan Simon päivänä.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaisemmin ei olisi ollut asiallista toivotella äitien- tai isäinpäivää muille kuin omille vanhemmilleen. Muita onnittelijoita olisi katsottu vähän vinoon, että luuleeko tuo reppana olevansa meidän jälkeläinen..
Jossain kohtaa tuokin on muuttunut. Ei ole enää niin henkilökohtaista.
Kohta varmaan Simon naapuriakin onnitellaan Simon päivänä.
xLinerSimot ovat Simoja. Isät isiä ja heitä on Suomessa 1.3 miljoonaa.
Ei harvinaisuuksia, vaikka sinkkupalstalla voi olla olotila että niin olisi.
Äitejä Suomessa on 1.6 miljoonaa äitiä, sekään ei ole pieni määrä.
Yhteen laskettuna isiä ja äitejä on 2.9 miljoonaa, joka on yli puolet Suomen väkiluvusta.
Enemmistö vastaantulijoista aikuisista, heille voisi kai toivottaa hyvää vanhempainpäivää.
- Anonyymi
vaikea kysynmts higib eu ike ikenassajaab vastaysta egjö nurö iku ebbeb aujaa eku ebbeb guukuatinuajub ebbeb'
Kumpikin laittoi viestin ja poitsu lisäksi soitti. Exäkin toivotteli isänpäivät.
Poitsulle tulee soiteltua enempi, niin siksi varmaan se soitteli takaisin. Tytön kanssa tulee ehkä parannusta yhteydenpitoon, kun ajatan sille kortin vuodenvaihteen jälkeen.
Tässä tuli keväällä 10 vuotta erostakin ja nyt alkaa näkyä muksuissakin kummassakin merkit äitistä. Nyt kun ovat omillaan, eikä äiti enää vaikuta samalla tavalla.
Itse huomaan tehneeni juuri oikein, kun erosin. Minusta tuli parrmpi isä. 🙂- Anonyymi
Pahoitit varmaan mielesi.
Lohduksi sanon, ettei nimppareitani juuri huomata.
Vastaanottava puoli pitää kenties itsestäänselvyytenä, että muistetaan joka käänteessä.
Lapsellista.
Mikä tilanne syntyisi, jos jouluna et laittaisikaan rahaa, vaan ostaisit täsmälahjat.
Myyjät auttavat.
Vilma
Voisi olla kansallinen kampanja, ettei rahaa jouluna (vaikka se on järkevin). Kampanjalla muistutettaisiin yleensä rahalahjan saajia, että onko rahalahjaan jokin oikeus.- Anonyymi
Mitä nimppareita? Isänpäivästä oli aloittajalla kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nimppareita? Isänpäivästä oli aloittajalla kyse.
16:26
Rinnastan lasten tavan muistaa. Isänpäivä, äitienpäivä, nimpparit, synttärit...
Vilma
- Anonyymi
Jos aikuinen/lähes aikuinen lapsi ei muista isää isänpäivänä on takana joko lapsen henkilökohtaisia (elämänhallinta)ongelmia tai huonosti kasvatettu itsekäs lapsi tai sitten kaikista yleisimmin isä, joka ei ole ollut fyysisesti ja henkisesti läsnä elämässä lapsuudessa. Lapsi tai aikuiseksi kasvanut lapsi ei muista ja protestoi, koska isä ei ollut isä, kun häntä olisi tarvittu. Jos ei itse pyyteettömästi ole antanut, hoivannut ja antanut aikaansa, on huono vaatia sitä lapsilta kun on itse olisi saama puolella. Mennyttä ei voi muuttaa, mutta menneisyyttä voi pyytää aidosti anteeksi ja toivoa uutta alkua ihmissuhteelle ja olla itse se aktiivinen henkisesti antava ja tukeva osapuoli.
- Anonyymi
Hei vaan isukki olen lehtolapsesi annanko tähän tilinumeroni niin voit muistaa lastasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823772
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322599Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942136Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201647Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261468- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71424Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu681378Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?241342Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111264