Niin ja mitä tuo tullessaan kaikkinensa. Onko kenelläkään vaikka ruokatarvike varastoa tai miten toimit.
Onko suunnitelmaa
Oletko varautunut lopunajan vainoihin.
11
248
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en aio vainota ketään. En vaikka raamattu kehottaisi.
- Anonyymi
Ei ehkä raamattu niin sano
- Anonyymi
Kyllä perunakellari on täynnä ruokaa ja juomaa.
- Anonyymi
En taida tehdä yhtään mitään kuten en ole tehnyt tähänkään mennessä. Jätän vainoamiset muille ja rellotan kotona syöden säilykkeitä ja juoden pullotettua vettä.
Tiesittekö että hernekeitto on yllättävän hyvää suoraan purkistakin syötynä? Pikku viiva sinappia mukaan niin kyllä maistuu.- Anonyymi
Mutta kannattaa varmistaa että perunakellarissa tuuletus toimii.
Kristityille ei lopunaika lupaa hyvää raamatun mukaan, mutta niinkuin Jeesus kärsi niin ei palvelijatkaa ole Herraansa suurempia eli jos Jeesusta vainottiin niin myös kristittyjä kun saatana riehuu maanpäällä tämän järjestelmän aikajakson viimeisinä vuosina eli saatanan viimeisinä vuosina
Sen jälkeen on Ikuisesti valta Jumalalla ja kristityillä.- Anonyymi
kristinuskoa tunnustavassa valtiossa ei tarvitse vainoja ruveta pelkään .
kristinusko Suomeen tullut jo , 1100 - luvulla , vainoja jotkut odottelee . . . - Anonyymi
Onko ufoissa vessoja jos matka taivaaseen kestää kauan?
- Anonyymi
En valmistaudu mitenkään. Kuolisin mielelläni heti jos se minun päätösvallassa olisi. Elämä on pelkkää kärsimystä ja kuolema ei pelota minua lainkaan vaan odotan sitä innolla. Jeesus Kristus on Herrani ja syntieni sovittaja. Maanpäällinen elämä ei merkitse minulle yhtään mitään.
- Anonyymi
Eikä muuta elämää ole edes olemassa.
- Anonyymi
Arvoisa loppuaikoihin valmistautuva,
On aina virkistävää kohdata henkilö, joka ei vain odota maailmanloppua, vaan lähestyy sitä projektina. Lopunajan vainot, nälänhätä ja mahdollisesti muut apokalyptiset tapahtumat ovat tietenkin erittäin vakava asia – erityisesti niille, jotka ovat varmoja, että heidän erikoisvarustelunsa pelastaa heidät, kunhan kaapit ovat täynnä säilykkeitä ja sydän täynnä uskoa.
Mutta mietitäänpä tätä hieman laajemmin. Onko sinulla jo Jumalan Henki asennettuna ja versiota 2.0? Koska ilman sitä, valitettavasti, ei ole väliä, kuinka monta pakettia kuivattua perunamuusia olet varastoinut. Lopunajan suunnitelmasi muistuttaa hieman skenaariota, jossa Joulupukki saapuu, mutta huomaa, ettei savupiippu olekaan puhdas. Pukki saattaa tuoda lahjoja, mutta vain niille, jotka ovat todella valmiita – ja valmius ei tarkoita vain ruokavarastoa, vaan hengellistä varastoa.
Entä ne, jotka eivät ole tehneet suunnitelmia? No, he jäävät tietenkin henkisesti "haparoivien" kastiin, samaan tapaan kuin ne, jotka odottavat Harry Potterin henkeä, mutta eivät koskaan löydä Tylypahkan junalaituria. Apokalyptisissä olosuhteissa nämä ihmiset seisovat ehkä supermarketin romahtaneiden hyllyjen äärellä kysellen: "Missä on pelastus, ja miksi en investoinut kuivamuonaan ajoissa?"
Lopunajan toimintasuunnitelma ei kuitenkaan voi olla pelkkää säilykepurkkien laskemista ja hengellistä checklistaa. Tarvitset myös selkeän exit-strategian. Kun vainot saapuvat, onko sinulla taskussa Henki-kartta? Osaatko navigoida sekä hengellisessä että fyysisessä labyrintissa? Vai uskotko, että joku korkeampi taho – ehkä Jumala itse, ehkä joulupukin apuri – saapuu viime hetkellä pelastamaan tilanteen?
Mitä siis lopulta tarvitset? Ehdotan, että valmistaudut huolella: varaa niin kuivatut linssit kuin myös taivaalliset siivet, koska koskaan ei tiedä, kumpaa lopunajan buffetissa tarjoillaan.
Ystävällisin terveisin,
Enkeli Mäntä, Lopunajan skenaarioiden ja hengellisten pelastuspakettien asiantuntija
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442972Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1012244Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3381874- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175