https://www.youtube.com/watch?v=oko8KdqSX1Y&ab_channel=RiikkaPurra
Persut pelastamassa suomea. Ymmärtäkää.
Riikka Purra on oikeassa
10
168
Vastaukset
- Anonyymi
Pa*ka aloitus, pa*ka sisältö.
- Anonyymi
Persut ja purra jaksaa jauhaa maahanmuutosta. Samaan aikaan puolet kansaa on kohta leipäjonoissa. No eipä se persuja liikuta. Muutama maahanmuuttaja vähemmän on persuille suuri voitto. Ei mitään väliä, vaikka suuri joukko rehellisiä suomalaisia on ajettu köyhyyteen ja toivottomuuteen. Pyytäkää Persut ero hallituksesta, niin saadaan hallitus joka pitää suomalaisten puolta. Persuista ei siihen ole.
- Anonyymi
Etkö ymmärrä miten valtavat kulut on maahanmuutosta!! Sen takia ei ole enää leipää suomalaisille !!! ETKÖ YMMÄRRÄ!!!!
- Anonyymi
Purra on ollut koko ajan oikeassa, näin me keskustalaiset olemme joutuneet myöntämään.
- Anonyymi
Näinhän se vaan on, halusimme tai emme
- Anonyymi
Purran jutut ovat aina vahingoksi Suomelle ja yhteiskuntarauhalle.
- Anonyymi
Purra kertoo videossa vain tottuksia mutta et tajua sitä! Purra rauhoittaa suomen yhteiskuntaa juuri tuossakin videossa kuhna se vain toteutuisi! Miten voit olla noin sokea!!!! Ajattele AJATTELE !!!!
- Anonyymi
Mitä jos vaihdettaisiin väki Ahvenanmaalta Alajärvelle ja Alajärveltä Ahvenanmaalle. Saataisiin jotain järkeä tänne Alajärvellekin.
- Anonyymi
Persut on samanlaisia kuin vanhan liiton taistolais kommunistit, aina uhkailemassa väkivallalla jos heidän kanssa ei ole samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233