Tekoäly mullistanut laihdutuksen ja painonhallinnan,oikeat ruokavalinnat

Anonyymi-ap

Näyttää siltä että tekoäly on mullistanut laihdutuksen ja painonhallinnan.Nykyään saa ostaa aktiivisuusrannekkeesta joitten toiminta perustuu tekoälyyn.
Se on ollut nyt myös YLIPAINOISEN veljeni käytössä joka ei ole aikaisemmin tajunnut mistä asiasta tässä on kyse.
Hän ALKOI LAIHTUMAAN heti kun otti sen käyttöönsä.
Minun puheet meni aina toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos eikä hän ollut muutenkaan koskaan läsnä kun vähänkään asiasta puhuin,eli EI kuunnellut ollenkaan.

Syönyt hyvin ja laihtunut siltikin.Lopetti auton käytön ja kulkee kaikki matkat nyt pyörällä koska auto meni rikki ja se on liian kallis korjata.Tuo oli mielestäni vain hyvää tuuria.Minä olen sanonut aina että kaikki matkat kannattaa ajaa AINA pyörällä eikä autolla niin saa samalla liikuntaa ja kunto parantuu.

Tekemällä oikeat ruokavalinnat laihtuu varmasti.
Laihduttamisessa pitää jättää pois kaikenlaista mitä on ennen syönyt ja myös terveellisiä ruokia pitää syödä vuoropäivin tai jättää muutama päivä kokonaan syömättä KOSKA jos syöt niitä kaikkia kalorit nousee liian suureksi ja et laihdu.
Esim itse en voi syödä kaurapuuroa kuin joka kolmas päivä koska pitää syödä muutakin terveellistä.

Tekoäly on muutenkin muuttanut nykyään ihmisten elämää,esim työpaikkoja häviää jatkuvasti kun tekoäly tekee ne monta tuhatta kertaa nopeammin ja paremmin.

8

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei siihen tekoälyä tarvii. Tervejärki riittää.

• Anonyymi

Tekoäly tasapäistää , olettaa, että kaikki on ja ajattelee samalla tapaa.

Jos tietty joukko käyttää tekoälyä enemmän, kääntyy tekoälyn höpötykset siihen suuntaan.

• Anonyymi

Eikö sitä nyt kuitenkin kannattaisi käyttää koska oma järki ei tuohon asiaan riitä.🥴🤭

• Anonyymi

Tekoälyllä pystyy suunnittelemaan halutessaan ohjelmatkin.
        Laittaa siihen mitä haluaa syödä ja kuinka paljon haluaa laihtua ja missä ajassa.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä vaihtaa auto polkupyörään? Polkupyörää tehokkaampaa on alkaa juoksemaan paikasta toiseen. Siis auton voi vaihtaa lenkkitossuihin. Reppu selkään ja menoksi.

• Aktiivisuusrannekkeet eivät käytä keinoälyä vaan mittaavat pulssia ja askeleita. Energiankulutus sitten arvioidaan noista ihan perinteisen sovituksen avulla eli kun on mitattu ison ihmisjoukon oikea energiankulutus ja nuo tiedot saadaan vastaavuus noiden välille. Tarkkuus sitten kohtuullisen heikko.

• Anonyymi

Kyllä se perustuu samaan tekniikkaan.

• Anonyymi

Tärkeimmät ominaisuudet PUUTTUI eli
        Kulutetut kalorit
        Kalorivaje
        Syönyt kalorit
        Lisäksi siinä ON paljon muitakin ominaisuuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      121
      3328
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      76
      1748
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1491
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      49
      1280
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1155
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      88
      1066
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1029
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      944
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      78
      873
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      19
      857
    Aihe