Näyttää siltä että tekoäly on mullistanut laihdutuksen ja painonhallinnan.Nykyään saa ostaa aktiivisuusrannekkeesta joitten toiminta perustuu tekoälyyn.
Se on ollut nyt myös YLIPAINOISEN veljeni käytössä joka ei ole aikaisemmin tajunnut mistä asiasta tässä on kyse.
Hän ALKOI LAIHTUMAAN heti kun otti sen käyttöönsä.
Minun puheet meni aina toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos eikä hän ollut muutenkaan koskaan läsnä kun vähänkään asiasta puhuin,eli EI kuunnellut ollenkaan.
Syönyt hyvin ja laihtunut siltikin.Lopetti auton käytön ja kulkee kaikki matkat nyt pyörällä koska auto meni rikki ja se on liian kallis korjata.Tuo oli mielestäni vain hyvää tuuria.Minä olen sanonut aina että kaikki matkat kannattaa ajaa AINA pyörällä eikä autolla niin saa samalla liikuntaa ja kunto parantuu.
Tekemällä oikeat ruokavalinnat laihtuu varmasti.
Laihduttamisessa pitää jättää pois kaikenlaista mitä on ennen syönyt ja myös terveellisiä ruokia pitää syödä vuoropäivin tai jättää muutama päivä kokonaan syömättä KOSKA jos syöt niitä kaikkia kalorit nousee liian suureksi ja et laihdu.
Esim itse en voi syödä kaurapuuroa kuin joka kolmas päivä koska pitää syödä muutakin terveellistä.
Tekoäly on muutenkin muuttanut nykyään ihmisten elämää,esim työpaikkoja häviää jatkuvasti kun tekoäly tekee ne monta tuhatta kertaa nopeammin ja paremmin.
Tekoäly mullistanut laihdutuksen ja painonhallinnan,oikeat ruokavalinnat
8
77
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei siihen tekoälyä tarvii. Tervejärki riittää.
- AnonyymiUUSI
Tekoäly tasapäistää , olettaa, että kaikki on ja ajattelee samalla tapaa.
Jos tietty joukko käyttää tekoälyä enemmän, kääntyy tekoälyn höpötykset siihen suuntaan. - AnonyymiUUSI
Eikö sitä nyt kuitenkin kannattaisi käyttää koska oma järki ei tuohon asiaan riitä.🥴🤭
- AnonyymiUUSI
Tekoälyllä pystyy suunnittelemaan halutessaan ohjelmatkin.
Laittaa siihen mitä haluaa syödä ja kuinka paljon haluaa laihtua ja missä ajassa.
- AnonyymiUUSI
Miksi ihmeessä vaihtaa auto polkupyörään? Polkupyörää tehokkaampaa on alkaa juoksemaan paikasta toiseen. Siis auton voi vaihtaa lenkkitossuihin. Reppu selkään ja menoksi.
Aktiivisuusrannekkeet eivät käytä keinoälyä vaan mittaavat pulssia ja askeleita. Energiankulutus sitten arvioidaan noista ihan perinteisen sovituksen avulla eli kun on mitattu ison ihmisjoukon oikea energiankulutus ja nuo tiedot saadaan vastaavuus noiden välille. Tarkkuus sitten kohtuullisen heikko.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se perustuu samaan tekniikkaan.
- AnonyymiUUSI
Tärkeimmät ominaisuudet PUUTTUI eli
Kulutetut kalorit
Kalorivaje
Syönyt kalorit
Lisäksi siinä ON paljon muitakin ominaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4213562Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944533135- 1301776
- 631749
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1061516- 611078
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261072En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321022Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39965SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul181916