PItäisikö aktiivisuusrannekkeille olla oma palsta?

Anonyymi-ap

Laihdustus-palstan keskusteluja ei enää jaksa seurasta kun yksi (?) digihärpäkeuskovainen spämmää kaikki ketjut täyteen aktiivisuusranneke-tuubaa. Ei ole väliä mitä syö eikä miten liikkuu, kunhan vain digihärpäke on ranteessa, niin paino laskee, seksi kunto nousee ja puolisokin muuttuu paremman näköiseksi.

Ei moista soopaa jaksa kukaan. Jos aktiivisuusranneke on joidenkin uskonnon ytimessä, niin heille voisi perustaa oman palstan, niin että me, jotka hlauamm keskustella oikeasti laihdutuksesta voisimme tehdä sen ilman aktiivisuusranneke-terroristeja?

12

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MKH tulee päivä päivältä hullummaksi.

      • Anonyymi

        Sokeri on pilannut aivot.


    • Anonyymi

      Tätähän tää nyt on kun avohoitopotilaita on aina vain enemmän ja nyt niillä on jo läppäritkin käytössä. Itse toivoisin keskustelua asiallista keskustelua painonhallinnasta, hpv27:n kanssa vielä pärjää mutta tää rannekehörhön voisi jo bannata.

      • Anonyymi

        hpv27 on älykkö. Ellei hänen kanssaan pärjää, vika on itsessä.

        Ellei MKHöpön kanssa pärjää, vika on huuhaaveissä.


      • Anonyymi

        Ajatellaan positiivisen kautta: Jos nämä avohoitopotilaat eivät oikisi täällä kouhkaamassa aktiivisuusrannekkeissa, niin mitä he olisivat tekemässä? Täälä spämmääminen voi olla vähiten vahingollista toimintaa.


    • Anonyymi

      Eikö sinulla sitä ole,osta ihmeessä,ei meidän tarvitse enään laihduttaa kuten keskiajalla.😂

      • Anonyymi

        Minulla on huavein aktiivisuusranneke

        Saldo eilen
        Kulutetut kalorit3200
        Kalorivaje 1000
        Syönyt kalorit 2200

        Jos on syönyt vähänkään liikaa narahtaa heti ja se tietää lihomista JOS ei lopeta.😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on huavein aktiivisuusranneke

        Saldo eilen
        Kulutetut kalorit3200
        Kalorivaje 1000
        Syönyt kalorit 2200

        Jos on syönyt vähänkään liikaa narahtaa heti ja se tietää lihomista JOS ei lopeta.😁

        Kun laitteen luotettavuus on heikko niin energiavajetta on ehkä 1000+-500 kcal. Samaan pääsee arvioimalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on huavein aktiivisuusranneke

        Saldo eilen
        Kulutetut kalorit3200
        Kalorivaje 1000
        Syönyt kalorit 2200

        Jos on syönyt vähänkään liikaa narahtaa heti ja se tietää lihomista JOS ei lopeta.😁

        Mulla kanssa aktiivisuusranneke mutta se ei tiedä mitä olen syönyt joten se ei osaa kertoa energiavajetta.


    • Anonyymi

      Myös mononlämmittimille (akkukäyttöisille) on saatava oma osasto.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe