PItäisikö aktiivisuusrannekkeille olla oma palsta?

Anonyymi-ap

Laihdustus-palstan keskusteluja ei enää jaksa seurasta kun yksi (?) digihärpäkeuskovainen spämmää kaikki ketjut täyteen aktiivisuusranneke-tuubaa. Ei ole väliä mitä syö eikä miten liikkuu, kunhan vain digihärpäke on ranteessa, niin paino laskee, seksi kunto nousee ja puolisokin muuttuu paremman näköiseksi.

Ei moista soopaa jaksa kukaan. Jos aktiivisuusranneke on joidenkin uskonnon ytimessä, niin heille voisi perustaa oman palstan, niin että me, jotka hlauamm keskustella oikeasti laihdutuksesta voisimme tehdä sen ilman aktiivisuusranneke-terroristeja?

12

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MKH tulee päivä päivältä hullummaksi.

• Anonyymi

Sokeri on pilannut aivot.

• Anonyymi

Tätähän tää nyt on kun avohoitopotilaita on aina vain enemmän ja nyt niillä on jo läppäritkin käytössä. Itse toivoisin keskustelua asiallista keskustelua painonhallinnasta, hpv27:n kanssa vielä pärjää mutta tää rannekehörhön voisi jo bannata.

• Anonyymi

hpv27 on älykkö. Ellei hänen kanssaan pärjää, vika on itsessä.

Ellei MKHöpön kanssa pärjää, vika on huuhaaveissä.

• Anonyymi

Ajatellaan positiivisen kautta: Jos nämä avohoitopotilaat eivät oikisi täällä kouhkaamassa aktiivisuusrannekkeissa, niin mitä he olisivat tekemässä? Täälä spämmääminen voi olla vähiten vahingollista toimintaa.

• Anonyymi

Eikö sinulla sitä ole,osta ihmeessä,ei meidän tarvitse enään laihduttaa kuten keskiajalla.😂

• Anonyymi

Minulla on huavein aktiivisuusranneke

Saldo eilen
        Kulutetut kalorit3200
        Kalorivaje 1000
        Syönyt kalorit 2200

Jos on syönyt vähänkään liikaa narahtaa heti ja se tietää lihomista JOS ei lopeta.😁

• Anonyymi kirjoitti:

Saldo eilen
        Kulutetut kalorit3200
        Kalorivaje 1000
        Syönyt kalorit 2200

Jos on syönyt vähänkään liikaa narahtaa heti ja se tietää lihomista JOS ei lopeta.😁

Kun laitteen luotettavuus on heikko niin energiavajetta on ehkä 1000+-500 kcal. Samaan pääsee arvioimalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saldo eilen
        Kulutetut kalorit3200
        Kalorivaje 1000
        Syönyt kalorit 2200

Mulla kanssa aktiivisuusranneke mutta se ei tiedä mitä olen syönyt joten se ei osaa kertoa energiavajetta.

• Anonyymi

Myös mononlämmittimille (akkukäyttöisille) on saatava oma osasto.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      121
      3348
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      78
      1748
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1511
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      49
      1280
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1155
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      90
      1084
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1039
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      944
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      78
      873
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      19
      867
    Aihe