Kauhajokisille vaarallinen romupiha??

Anonyymi-ap

Tietääkö joku missä on vissiinkin jossain kirkonkylällä sijaitseva romupiha, mikä on mediatietojen mukaan niin vaarallinen että siellä voi ihmiset ja elukat loukata itsensä?

Jännä tuo tontin vaarallisuus, mitään lokkaantumisiahan ei pitäisi tapahtua jos toisen yksityistontille ei mene varta vasten perseilemään.

Kiinnostaisi myös tietää missäpäin kirkonkylää on sellaisia erityisiä maisemia tai muita erityisarvoja omaavia kohteita, joille kyseinen romupiha olemassaolollaan muodostaa peräti kaupungin interventiota vaativan uhan?

Ihan vaan sillä kysyn jotta tietää olla menemättä liian lähelle ettei saisi paniikkikohtauksia jostain romuista. Se on kuulkaa metalliromu niin toksista nykypäivänä että pelkkä ohimennen vilkaisu riittää laukaisemaan ilmastoahdistuksen.

26

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisko ateriaa vastapäätä ex vannemannen Tilus.

• Anonyymi

Aronkylää ei lasketa kirkonkyylään mun tietääkseen.

• Anonyymi

Onhan noita romujen rakastajia kylä täynnä,nätei tytöi ennemmin sitä pitää rakastella.

• Anonyymi

Lellavan tien varres on yks hamesteri hankkiaa vastapäätä melkeen..

• Anonyymi

Lähes joka kyläs on joku hamsteri joka kerää romua ,näitä mieltään sairaita ei auta muu kun hautuumaa ja perilliset joutuvat sitten siivoustalkoisiin .

• Anonyymi

Paikka on kalkunmäen alla, paritalon toinen puolisko. Romua karsee määrä. Huh!!!!

• Anonyymi

Osoite

• Anonyymi

Google maps näyttää leenantien hamsterinpesä.

• Anonyymi

Taitaa olla niin pienet tontit tua päin ettei sovi ees pari keputraktoria siihen.

• Anonyymi

Kauhajoella näyttää melkein joka toinen. On romupiha

• Anonyymi

Kauhajoella on joku kilpailu kellä on eniten romua matkoilla.

• Anonyymi

Asematien alussa ollut lähes 20v romua jokapuolella, eikö kukaan voi mitään?

• Anonyymi

Oma tupa, oma lupa. Kommunismi näkyy olevan vieläkin voimissaan kun jotkut kuvittelee omistavansa toisten tontit ja toisen irtaimistoa. Taitaa nämä kauhistelijat vaan kyräillä toisiaan eurojen kuvien kiilto silmissä, kuka pääsee ensiksi käsiksi toisen romuihin. Kärkkyvät ihmisten tonteilta kaikkea mahdollista romumetalliksi myytävää kuin haaskalinnut, sen sijaan että rehdisti ottaisivat yhteyttä ja hieroisivat kauppoja.

• Anonyymi

Totta. Rahkeet ei riitä rehelliseen kaupankäyntiin eikä kumma kyllä varkaissakaan kehdata käydä, joten tehtaillaan ympäristö, maisemahaitta ym verukkeilla valituksia. Näin saadaan (((laillisesti))) romumetallit pois kuleksimasta kun kepuliveljet teettää siistimisurakat kepuliveljien firmoilla.

• Tiedän Leenantie (8A) ja saanhan kysyä mitä aiot tiedollasi hyvää Tehdä?

• Eli Minä Olen Timo Ahonen Leenantie 6 Romun Naapuri! Ja te voitte sille tehdä, me ei meidän pitää vaan sietää. kunta käskeen viemään 2 rengasta ja toki hän vie toki tuo tullessaan samanlaisia 4 kun ei oo tyhmä, no kunta on hoitanut hommansa. mutta meidän auta haistella siis välillä paskaa, kun jätelaki vaatii että roskis pitää olla mutta käyttää ei tarvi, asukki laittaa ne roskiksen viereen piruuttan, että meille se tekee paskaa, ja aina reippaasti morjestellaan kun naapureitten kans pitåå olla väleis :), haisee, ja jätepojat kippaa autoon ilmaa, ja siitäki pitää vaan sietää. sillon 80 paritalon puolikas. mulla maksussa kaikkineen 400. meneekö oikein?

• Anonyymi

Päntäneentien varressa on pieni tupa ja pieni piha aivan täynnä romuautoja..

• Anonyymi

Heippa...voinko viedä sinne romupihalle myös omat romut täältä tontilta...tuossakin olisi kasa vanhoja renkaita ja johonkin pitäs viedä

• Anonyymi

Perillisille nuo romut tulevat suureksi vaivaksi aikanaan kun pitää siivota tontit ja toimittaa romut hajottamolle.

Sen lisäksi maaperä saastuu kaikista myrkyistä ja öljyistä mitä on kertynyt kenties jo vuosikymmeniä.

Eli siis ulkopuoliset ja lähiomaiset joutuvat kärsimään ja maksamaan.

• Anonyymi

Korppikotkatko täällä nurisee kun ei ole jaossa jättipottia? Perinnöstä voi myös kieltäytyä jos ei kelpaa.

• Anonyymi

Onko Kauhajoella niin pienet tontit, että ne on sillä täynnä, jos parin auton vaihtorenkaita pitää ulkona??

• Anonyymi

Pian ilpossa iso juttu koomajoen pahoivoinnista ja hamestereista..

• Anonyymi

Aika väsyny juttu tuo koomajoki... keksi ny joku uus jo!! Ja mee töihin

• Anonyymi

Joo kuivia on otettu ympäri pitäjää ,oletko sinä hamsteri pian pääset lehteen...

• Anonyymi
      UUSI

Lehtitietojen mukaan kyseessä olisi kuin olisikin Rahikkatien romuvarasto Atriaa vastapäätä. Aika tyhjentyneeltä siellä näytti vs. mitä on ollut ennemmin. Liekö juuri viime tingassa pakkosiivouksen alta hoidettu tontti tyhjäksi omin voimin 😜

Taas kerran on köyhäjokiset kareksijat saaneet haaskattua suuren summan veronmaksajien rahoja, aivan turhan takia taivaan tuuliin. Onneksi olen jo vuosia saanut kantaa omat veroäyrit paremman kunnan hyväksi niin ei oo multa pois.

• Anonyymi
      UUSI

Vieläkin vaarallisempi paikka löytyy erään yrityksen pihalta missä on korkea vuori rikkinäisiä ikkunalasia. Olen nähnyt lapsia sen lähistöllä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe