Hei kaikki, tarvitsisin hieman apua. Olen kaukosuhteessa englantilaisen miehen kanssa ja olen häneen todella rakastunut. Kuitenkin viimeaikoina hän vaikuttaa olleen aika etäinen, lupailee soittavansa eikä koskaan tee niin. Nukkuu heti koulusta päästyään ja päiväunet venyy aina yömyöhään jolloin hän ei vastaa viesteihin ja silloin kun hän herää olen jo nukkumassa. Toki hän pahoittelee, sitä että nukahti taas, mutta minua alkaa harmitaaa ne lupaukset, että soitellaan ja joudun aina pettymään. Ymmärrän sen jos on kiire mutta se ei vaikuta siltä. Kaiken lisäksi mies on eri uskonnosta kuin minä ja minullahan ei ole mitään ongelmaa sen kanssa, mutta mies haluaisi lapsiensa kasvavan oman uskonnon mukaan ja naidessani tämän miehen minun olisi aika varmasti muutettava uskontoani. Mies ei enää juttele minulle samalla tavalla kuin ennen eikä vaikuta panostavan suhteeseen yhtään. En tiedä olenko vain liian herkkä. Vaikka hän kuinka väittäisi rakastavansa minua se on vaikeaa uskoa, sillä teot eivät näytä sitä. Olen hänelle jutellut aikaisemmin samantapaisista asioista j ahän on luvannut muuttaa käytöstään mutta ei sitä tee. Kysymys kuuluukin, että miten toimia tällaisessa tilanteessa sillä rakastan häntä todella mutta en halua tulla kohdelluksi tällä tavalla.
Kaukosuhde
Anonyymi-ap
2
153
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se oo englantilainen, vaan ...frikaanimies
- Anonyymi
Mitä tekee kaukosuhteella?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2192910Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1712546Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061182Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321082Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045- 681038
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2791002Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka335982Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20929Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22778