Hei kaikki, tarvitsisin hieman apua. Olen kaukosuhteessa englantilaisen miehen kanssa ja olen häneen todella rakastunut. Kuitenkin viimeaikoina hän vaikuttaa olleen aika etäinen, lupailee soittavansa eikä koskaan tee niin. Nukkuu heti koulusta päästyään ja päiväunet venyy aina yömyöhään jolloin hän ei vastaa viesteihin ja silloin kun hän herää olen jo nukkumassa. Toki hän pahoittelee, sitä että nukahti taas, mutta minua alkaa harmitaaa ne lupaukset, että soitellaan ja joudun aina pettymään. Ymmärrän sen jos on kiire mutta se ei vaikuta siltä. Kaiken lisäksi mies on eri uskonnosta kuin minä ja minullahan ei ole mitään ongelmaa sen kanssa, mutta mies haluaisi lapsiensa kasvavan oman uskonnon mukaan ja naidessani tämän miehen minun olisi aika varmasti muutettava uskontoani. Mies ei enää juttele minulle samalla tavalla kuin ennen eikä vaikuta panostavan suhteeseen yhtään. En tiedä olenko vain liian herkkä. Vaikka hän kuinka väittäisi rakastavansa minua se on vaikeaa uskoa, sillä teot eivät näytä sitä. Olen hänelle jutellut aikaisemmin samantapaisista asioista j ahän on luvannut muuttaa käytöstään mutta ei sitä tee. Kysymys kuuluukin, että miten toimia tällaisessa tilanteessa sillä rakastan häntä todella mutta en halua tulla kohdelluksi tällä tavalla.
Kaukosuhde
Anonyymi-ap
2
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se oo englantilainen, vaan ...frikaanimies
- Anonyymi
Mitä tekee kaukosuhteella?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112784Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782472
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1642127Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241674Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581129- 84878
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15742Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll151733