No nyt Orpo orpo orpo ... heheee

Anonyymi-ap

IS - Petteri Orpo on huolissaan suomalaisista – ratkaisuna tervehtiminen
Toimenpideohjelman mukaan yksinäisyyden vähentämiseksi voidaan toimia yksilötasollakin esimerkiksi kanssaihmisiä tervehtimällä.

Suomalaisten lisääntyvä yksinäisyys huolestuttaa pääministeri Petteri Orpoa (kok). Orpon mukaan yksinäisyys kytkeytyy moniin ongelmakohtiin suomalaisessa yhteiskunnassa alkaen terveysongelmista ja liikkumattomuudesta jatkuen aina alhaiseen syntyvyyteen ja poliittiseen radikalisoitumiseen.

– Nämä kaikki linkittyvät toinen toisiinsa, Orpo sanoi toimittajille eduskunnassa.

Tervehtiminen lisää hyvinvointia
Ohjelman mukaan yksinäisyyden vähentämiseksi voidaan toimia yksilötasollakin esimerkiksi kanssaihmisiä tervehtimällä. Tervehtiminen lisää tutkitusti molempien osapuolten hyvinvointia ja terveyttä ja yhteenkuuluvuuden kokemusta.
Orpo kiitteli toimenpideohjelman tekijöitä tarttumisesta keskeiseen ongelmaan suomalaisessa yhteiskunnassa.

– Lupaan hallitukseni puolesta, että me otamme tämän käsittelyyn ja katsomme mitä kaikkea me voimme tehdä, Orpo sanoi toimenpideohjelman luovutustilaisuudessa.

NO ON MEIDÄN ORPO POIKA MELKOINEN HUPI VEIKKO!!!!

Ensin vie kansalta kaikki elämisen mahdollisuudet, rahat, asunnot, työt, ja sitten meidän pitäisi olla iloisia ja alkaa terhvehtimän ihmisiä???????? Heheeeee... melkoinen showpelle!!!! Vai etttä on huolissaan??? Eipä kovin huolissaan näytä olevan kun rahat ja asunnot vie ja tekee kansan elämästä kurjuutta kurjempaa. Eihän tänään ole aprillipiväkään.

MITEN HELV... SSÄ SE JKEHTAA PYYTÄÄ IHMKISIÄ TERVEHTIMÄÄN ?????? Siitäkö se hyvä elämä lähtee. Heheeeee... voi hyvänen aika...

69

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onsesika!!!! Ihan sama kun sanoisi sokealle että katsoppa kuin kaunis maisema, tai jalattomalle että juostaako maratooni?? Roistot kehtaa.

• Anonyymi

Kahden Peen tuplaPölvästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahden Peen tuplaPölvästi

Todellakin, sitä tuo paksu orpo on!!!!

• Anonyymi

"Orpon mukaan yksinäisyys kytkeytyy ... poliittiseen radikalisoitumiseen."

Orpoa pelottaa. Epäjärjestyksen lisääntyminen alkaa muodostua vähitellen uhaksi hallitukselle. Kaikki suomalaiset eivät ylitsepääsemättömien talousvaikeuksien edessä tee itsemurhaa tai odota pääsevänsä äänestämään hallitusta vastaan, vaan osa suuntaa väkivallan ulospäin. Sen jälkeen jokin Elokapinan mielenosoitus näyttäytyy nostalgisena seesteisyyden ajan tapahtumana.

• Anonyymi

Turvakodit ovat rajussa käytössä, heissan hej!💸

• Anonyymi

Kiitos orpon aivojuoksun ja purran saksien! Sieltä se kaikki lähti.

• Anonyymi

Eihän niille riitä rahaa!

Son moron!

• Anonyymi

On järki jäässä, jos tuo on orpon milestä tärkeempää kuin yhteiskunnan asiat joihin hänet on valjastettu. Ei pahemmin järkeä ole. Suomen talous sakkaa orpon takia ja hän käskee vaan tervehtimään, pois asiasta jottei tarvi selitellä! Voi helvetti sentään, millasia näätiä hallitus on täynnä.

• Anonyymi

Jos pääministerin ainoa tehtävä on sanoa että tervehtikää toisianne, niin ei siinä kummosia työkokemuksia, koulutusta tai mitään yleensä tarvi ollakkaan. Palkkaakin voisi alentaa sinne 9 e päivässä. Meistä jokainen olisi pääministerin hommaan.

ON KYLLÄÄ TURHANPANTTI, SIKA, VALEHTELIJA, HUIJARI JA HYVÄKSI KÄYTTÄJÄ IHMINEN, VOI ELÄMÄ SENTÄÄN. Halveksin.

• Anonyymi

Sano se orpolle, ei se täällä lue itsestään kertovia juttuja. Mutta hullu se todellkain on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano se orpolle, ei se täällä lue itsestään kertovia juttuja. Mutta hullu se todellkain on.

Kansaa kurjistavan politiikan harjoittaminen ei tee hulluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansaa kurjistavan politiikan harjoittaminen ei tee hulluksi.

Ei teekkään, sitä hän jo on ollut aiemmin, sillä eihän eduskuntaan väkisin mennä kun täysin hullunkiilto silmissä ja aivottomana.

• Anonyymi

Aloittaja vastustaa yksinäisyyden vähentämistä? Miksi ihmeessä?

• Anonyymi

Älä valehtele.

• Anonyymi

Yksinäisyyteen olisi apua jos pääsisi vaikka kansalaisopiston kielikurssille. Jossa voisi tutustua uusiin ihmisiin ja harjoitella espanjaa. Kurssimaksu jotain 60 egee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinäisyyteen olisi apua jos pääsisi vaikka kansalaisopiston kielikurssille. Jossa voisi tutustua uusiin ihmisiin ja harjoitella espanjaa. Kurssimaksu jotain 60 egee.

Samalla rahalla saa 60 tölkkiä lageria ja panteilla vielä muutaman lisää

• Anonyymi

Aloittajalla tekee mieli porvarin kolikkopötköä raharenkiinsä

• Anonyymi

Orpo on täysin oikeassa. Juuri tervehtimisestä se lähtee ja sen jälkeen voikin jo keskustella kenen tahansa kanssa. Erinomainen keino torjua yksinäisyyttä.
      Itse keskustelen ja tervehdin varsinkin oman talon asukkaita, mutta myös
      muita kanssaihmisiä joita päivittäin tapaan lenkillä tai kauppakeskuksessa.
      Se tuo elämään iloisuutta ja on paljon mukavampaa kuin mököttäminen.

• Anonyymi

;))))) hauskoja nää teinien jutut! Kyllä se on oikessa kun vie sulta mahiksen omaan elämään. Kiva sunkin herätä veneen alta kännissä piakkoin. Ammattilainen kun olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

;))))) hauskoja nää teinien jutut! Kyllä se on oikessa kun vie sulta mahiksen omaan elämään. Kiva sunkin herätä veneen alta kännissä piakkoin. Ammattilainen kun olet.

Lopeta toisten veneiden alla nukkuminen ja pyydä sossulta maksusitoumus omaan paattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta toisten veneiden alla nukkuminen ja pyydä sossulta maksusitoumus omaan paattiin.

Hienoa, oletko pyytänyt jo? Miten kvi? Toivottavasti sait myönteisen päätöksen. Olemme täällä kaikki samaa mieltä että sinä tarviit myös edunvalvojan, ettet juo kaikkia rahoja ja pilaa elämääsi alkoholismiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, oletko pyytänyt jo? Miten kvi? Toivottavasti sait myönteisen päätöksen. Olemme täällä kaikki samaa mieltä että sinä tarviit myös edunvalvojan, ettet juo kaikkia rahoja ja pilaa elämääsi alkoholismiisi.

Sinulla selvästi on kokemusta edunvalvojista. Kerro ihmeessä lisää, mikä vaikutus edunvalvonalla oli elämääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla selvästi on kokemusta edunvalvojista. Kerro ihmeessä lisää, mikä vaikutus edunvalvonalla oli elämääsi.

On kyllä, olen monelle ihmiselle työni puolesta aikoinaan järjestänyt edunvalvonnan. En tiedä vaikutusta, toivotaan että oli paljon hyvää. En ole sosiaalityöntekijä, vaan toimin taka alalla, jotka järjesteli asioita ja hoiti ns tilaukset, varaukset, neuvotteli yhteistyötä, ym... Sinun laisia oli myös, papereista lukien, koskaan en tavannut heitä jotka sellasen elämäänsä tarvitsee, joten otappa ihan omat analyysit. Mutta sinä voit hommata varmasti ihan itse, joten voit sitten vastata tuohon kysymykseesi ihan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä, olen monelle ihmiselle työni puolesta aikoinaan järjestänyt edunvalvonnan. En tiedä vaikutusta, toivotaan että oli paljon hyvää. En ole sosiaalityöntekijä, vaan toimin taka alalla, jotka järjesteli asioita ja hoiti ns tilaukset, varaukset, neuvotteli yhteistyötä, ym... Sinun laisia oli myös, papereista lukien, koskaan en tavannut heitä jotka sellasen elämäänsä tarvitsee, joten otappa ihan omat analyysit. Mutta sinä voit hommata varmasti ihan itse, joten voit sitten vastata tuohon kysymykseesi ihan itse.

Ei kun sinun edunvalvojasi vaikutuksesta sinun elämääsi oli kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko asianajajan vai opettajan työhösi liittyvää? Vai peräti psykologin virassa järjestit asioitaan kykenemättömille edunvalvojat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun sinun edunvalvojasi vaikutuksesta sinun elämääsi oli kysymys.

Miten tämä liittyy Orpo keskusteluun? Outoa sakkia täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä täällä? Savossako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelu liittyy siihen, halutaanko yksinäisyyttä vähentää Suomessa. Aloittaja vastustaa sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä täällä? Savossako?

Sekä siellä että täällä ja siellätäällä, jokapaikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Harva täällä osaa keskustella asioista asiallisesti. Luulen että täällä aikaa viettää ihmiset joilla ei ole elmän hallinta hallinnassa, vaan sättäävät kaikista asioista samalla tavalla. Merkitys on omasta elämästä kadonnut. Sivistyksestä ouhumattakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelu liittyy siihen, halutaanko yksinäisyyttä vähentää Suomessa. Aloittaja vastustaa sitä.

Älä valehtele aloittajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele aloittajasta.

Sellaisen käsityksen aloituksesta saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisesta kirjoituksesta saa oman käsityksen mukaisen jos haluaa. Aina voi tahalteen haluta käsittää asiat väärin. Aina voi ajatella asiat oman mielen mukaiseksi ja sellaiseksi mitä haluaa kuulla, näkeä ja kokea ja lukea. Sinä siis voit käsittää asiat kuinka väärin ne itse haluat käsittää, se on sinusta kiinni miten haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisesta kirjoituksesta saa oman käsityksen mukaisen jos haluaa. Aina voi tahalteen haluta käsittää asiat väärin. Aina voi ajatella asiat oman mielen mukaiseksi ja sellaiseksi mitä haluaa kuulla, näkeä ja kokea ja lukea. Sinä siis voit käsittää asiat kuinka väärin ne itse haluat käsittää, se on sinusta kiinni miten haluat.

Oma käsityksesihän sinäkin olet muodostanut ja minusta se puolestaan on väärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma käsityksesihän sinäkin olet muodostanut ja minusta se puolestaan on väärä.

Siitähän keskusteluissa on kyse. Omista käistyksistä. AINA voi ilmaista oman mileipiteen ja niin pitääkin, mUTTAs sitä ei tarvi halveerata mitä toinen sanoo, eikä alkaa haukkua mätämunaksi, ämmänrähjäksi, idiootiksi, jne... ei tarvi alkaa haukkua, jos toinen sanoo oman mielipiteen. Kenenkään mielipide ei ole jokaisen mieleen, eikä tarvi olla samasta asiasta samaa mieltä!

Keskustelkaa ilman haukkumista ja halveksuntaa toisia kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitähän keskusteluissa on kyse. Omista käistyksistä. AINA voi ilmaista oman mileipiteen ja niin pitääkin, mUTTAs sitä ei tarvi halveerata mitä toinen sanoo, eikä alkaa haukkua mätämunaksi, ämmänrähjäksi, idiootiksi, jne... ei tarvi alkaa haukkua, jos toinen sanoo oman mielipiteen. Kenenkään mielipide ei ole jokaisen mieleen, eikä tarvi olla samasta asiasta samaa mieltä!

Keskustelkaa ilman haukkumista ja halveksuntaa toisia kohtaan.

Enpä huomaa haukkuneeni ketään - taidat sotkea minut johonkuhun toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja esitti näkemyksen, jonka mukaan pääministeri ei ole oikeasti huolissaan kansalaisten pärjäämisestä. Kyllä sinäkin sen ymmärsit, vaikka muuta esität.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja esitti näkemyksen, jonka mukaan pääministeri ei ole oikeasti huolissaan kansalaisten pärjäämisestä. Kyllä sinäkin sen ymmärsit, vaikka muuta esität.

Aloittaja ei esittänyt muuta kuin kännisen akan mesoamista. Eikä edes esittänyt jos tarkempia ollaan.

• Anonyymi

Minä haluaisin nähdä kun raharikas kokoomuslainen tervehtii tavallista köyhää kansalaista, yleensä he katsovat pitkin nokanvartta ja halveksuen, puhumatta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei esittänyt muuta kuin kännisen akan mesoamista. Eikä edes esittänyt jos tarkempia ollaan.

Harmi että ettet tunne toisenlaisia naisia.

• Anonyymi

Eihän sinulla huolta ole. Olet keuhkonnut olevasi niin rikas on varaa maalata laituri vaikka joka päivä.

• Anonyymi

Olen tosi rikas, ja voin silti käydä leipäjonossa. Enemmän tulee lisää rahaa kun ei käytä rahojansa suomen ylihintaisiin ruokiin ja tavaroihin. Jos ilmaiseksi saa, niin tottakai se pitää käyttää.

Katsoppas eduskuntalaisetkin syö ja juo, ja ajelee työmatkat, huvimatkat, matkustelee, ryyppää ja kännäilee ja käy ostoksilla ilman omaa rahaa. Kaikki saavat ilmaiseksi, siksi heillä on rahaa, ei ne omalla työllä sitä taa. Huijaamalla ja valehtelemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tosi rikas, ja voin silti käydä leipäjonossa. Enemmän tulee lisää rahaa kun ei käytä rahojansa suomen ylihintaisiin ruokiin ja tavaroihin. Jos ilmaiseksi saa, niin tottakai se pitää käyttää.

Katsoppas eduskuntalaisetkin syö ja juo, ja ajelee työmatkat, huvimatkat, matkustelee, ryyppää ja kännäilee ja käy ostoksilla ilman omaa rahaa. Kaikki saavat ilmaiseksi, siksi heillä on rahaa, ei ne omalla työllä sitä taa. Huijaamalla ja valehtelemalla.

Kahden peen TuPPlapölvästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahden peen TuPPlapölvästi

Onko kiva jutella tosi rikkaalle?? Anna tulla vaan, olen tottunut kadehtijoihin. Oikeesti se on kivaa. Miksi sulla ei ole rahaa? Mieti mihin tuhlaat omasi, voisit olla yhtä raha rikas kuin minä! Mut kiva kun kadehdit, se tuntuu aina tosi kivalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kiva jutella tosi rikkaalle?? Anna tulla vaan, olen tottunut kadehtijoihin. Oikeesti se on kivaa. Miksi sulla ei ole rahaa? Mieti mihin tuhlaat omasi, voisit olla yhtä raha rikas kuin minä! Mut kiva kun kadehdit, se tuntuu aina tosi kivalle.

Tyhjätasku sinä olet joka hehkuttaa kela maksaa tt-tukea hyväksyttäviin menoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhjätasku sinä olet joka hehkuttaa kela maksaa tt-tukea hyväksyttäviin menoihin.

kateellisia on ja sinä suurin rikkaiden fani, sori vaan se fainitus ei tuo sinulle rikkautta.

Taskuissa ei todellakaan ole raha, kaikki miljoonat ovat pankissa sijoitustilillä. Ei minun rahojani kotona pidetä, niillä ostetaan asioita jotka sitten netoaa minulle lisää rahaa. Älä ole kateellinenm, kaikilla on samat mahdollisuudet olla rikas, jos et osaaa niin aina kannattaa kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kateellisia on ja sinä suurin rikkaiden fani, sori vaan se fainitus ei tuo sinulle rikkautta.

Taskuissa ei todellakaan ole raha, kaikki miljoonat ovat pankissa sijoitustilillä. Ei minun rahojani kotona pidetä, niillä ostetaan asioita jotka sitten netoaa minulle lisää rahaa. Älä ole kateellinenm, kaikilla on samat mahdollisuudet olla rikas, jos et osaaa niin aina kannattaa kokeilla.

Rikkaus ei tuo kirjoitustaitoa ilmeisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyläkaupasta ostetun kaljanko voimin kirjoittelet satuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyläkaupasta ostetun kaljanko voimin kirjoittelet satuja?

Olen kirjoittanut ja kuvitanut monta satukirjaa. Se on ihanaa hommaa, piirtäminen on ollut aina mun juttu, olen hyvä piirtämään ja kirjoittamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahaa pitäisi kuulemma olla nyt jonkun verran kotona. Selvinä seteleinä eikä mitään sijoitustiliraportteina. Milläs otat kriisitilanteessa miljoonasi. Pankit ei satu silloin toimimaan, jos et tätäkään tiennyt.
        Lue katastrofiopas suomi.fi

• Anonyymi

Kohtuullinen elanto antaa mahdollisuuden harrastaakin jotain.
      Ilman rahaa hiljaa kotona, ei kaupassakäyntejä tms. turhaan, rahaa ei kulu. Kävelykin kuluttaa kenkiä.

• Anonyymi

Urpo sanoo varmaankin köyhille, ellei ole varaa leipään niin syökää pikkuleipiä.

Siinä järjen juoksua kerrakseen.

• Anonyymi

Samaa mieltä aloittajasta. Täysi urpo.

• Anonyymi

Heehettelen paskat housussa 240 km helsingistä viimeistä kaljaa juoden

mökkihöperä akanreuhka

• Anonyymi

Orpo on kyllä pimee tyyppi. Valehtelijasta kuoriutui super valhetelija, katala, ilkeä, hyväksikäyttäjä, toisten siivellä eläjä. Rikollinen on eduskunnan vaatimus.

• Anonyymi

Taisit kuvailla itseäsi samalla

• Anonyymi

Minusta suomessa voisi hyvinvoinin edistämiseksi kurjistamisen lisäksi aloittaa hyvää mieltä lisäävän "persehtimiskampanjan" jossa vastaan tulevat köyhät ja alisteututut pelotellut kansalaiset velvoitettaisiin "perseshtimään" siten jotta tavatessa vieraan käännytään selin vastakain jalat haralleen ja ojennetaan käsi tervehdykseen jalkavälistä pää alaspäin ,tämä saisi ihmiset vertymäänkin ja hymyn hirvityttävän vituksen sijaan kasvoille, tästä voisi tulla vientituote ainakin ulkolaiset kuvaisi tätä tv kevennyksiin "Suomessa ei vtu.ta vaan persehditään ilolla" tästä voisi jalostaan vaikka tanssin?

• Anonyymi

Ja kaikki köyhät vankilaan rikos on köyhyys ja tuomio elinkautinen

• Anonyymi

Jees, siellähän on parhaimmat olot kuin missään. ilmainen yksiö, ruoka, on kirjasto, kuntosali, piha, telkut, tietsikat, ... kaikki ilmaista.
        Vankilassa on paremmat olot kuin vaanhusten hoitokodeissa... ruokaa ja harrastuksia paljon.

Orpo kyllä tietää miten ihmiset pärjää paremmin, vankilaolosuhteet on parmmat kuin köyhillä, vanhuksilla, sairailla, lapsilla, duunareilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jees, siellähän on parhaimmat olot kuin missään. ilmainen yksiö, ruoka, on kirjasto, kuntosali, piha, telkut, tietsikat, ... kaikki ilmaista.
        Vankilassa on paremmat olot kuin vaanhusten hoitokodeissa... ruokaa ja harrastuksia paljon.

Orpo kyllä tietää miten ihmiset pärjää paremmin, vankilaolosuhteet on parmmat kuin köyhillä, vanhuksilla, sairailla, lapsilla, duunareilla.

Harmi kun pääsit vapaaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi kun pääsit vapaaksi

Onnee sulle kun olet pois vankilasta! Mistä sä istuit??? Voi kurja, toivottavasti opit ettei sinne kannata mennä!!! Rikollinen tie ei ole kivaa, mutta hyvä kun pääsit pois, älä tee niitä rikoksia enää. Kiva kiva... pärjäile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnee sulle kun olet pois vankilasta! Mistä sä istuit??? Voi kurja, toivottavasti opit ettei sinne kannata mennä!!! Rikollinen tie ei ole kivaa, mutta hyvä kun pääsit pois, älä tee niitä rikoksia enää. Kiva kiva... pärjäile.

Sinulla on yhä vikaa luetun ymmärtämisessä ja osittain kirjoittamisessakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on yhä vikaa luetun ymmärtämisessä ja osittain kirjoittamisessakin.

Hohhoo, toi onkin helppo ratkaisu sulle, että puhut asian vierestä kuin itse asiaa!!!

Kuinkas sun luetun ymmärtämisen laita on? MISSÄ TUOSSA TEKSTISSÄ SANOIN, ETT MINÄ OLEN OLLUT VANKILASSA???? Näytä minulle se kohta!!!!!

"Jees, siellähän on parhaimmat olot kuin missään. ilmainen yksiö, ruoka, on kirjasto, kuntosali, piha, telkut, tietsikat, ... kaikki ilmaista.

Orpo kyllä tietää miten ihmiset pärjää paremmin, vankilaolosuhteet on parmmat kuin köyhillä, vanhuksilla, sairailla, lapsilla, duunareilla."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hohhoo, toi onkin helppo ratkaisu sulle, että puhut asian vierestä kuin itse asiaa!!!

Kuinkas sun luetun ymmärtämisen laita on? MISSÄ TUOSSA TEKSTISSÄ SANOIN, ETT MINÄ OLEN OLLUT VANKILASSA???? Näytä minulle se kohta!!!!!

"Jees, siellähän on parhaimmat olot kuin missään. ilmainen yksiö, ruoka, on kirjasto, kuntosali, piha, telkut, tietsikat, ... kaikki ilmaista.

Orpo kyllä tietää miten ihmiset pärjää paremmin, vankilaolosuhteet on parmmat kuin köyhillä, vanhuksilla, sairailla, lapsilla, duunareilla."

En puhunut, vatipää. Tuossa ylhäällähän Sinä kehuit vankilan olojo sävyyn kuin sinulla olisi ikävä takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhunut, vatipää. Tuossa ylhäällähän Sinä kehuit vankilan olojo sävyyn kuin sinulla olisi ikävä takaisin.

Vääristelemällä räikeästi asian sisältöä. saavat juoruja yleisestikin aikaan! Eli sinä puhut vääryyttä totuudesta????? Sairas piirre.

Sinä oletat vaikket tiedä faktoja????

Minä en kehunut vankilan oloja, sanoin vain että siellä on paremmat olot kuin vanhuksilla hoitokodeissa ja köyhillä ihmisillä kotonaan. Joten pysy fatkoissa älä kirjoita omiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vääristelemällä räikeästi asian sisältöä. saavat juoruja yleisestikin aikaan! Eli sinä puhut vääryyttä totuudesta????? Sairas piirre.

Sinä oletat vaikket tiedä faktoja????

Minä en kehunut vankilan oloja, sanoin vain että siellä on paremmat olot kuin vanhuksilla hoitokodeissa ja köyhillä ihmisillä kotonaan. Joten pysy fatkoissa älä kirjoita omiasi.

Kuten sanoin sinulla on vaikeuksia ymmärryksessä. Enhän minä omia kirjoita vaan siteeraan sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin sinulla on vaikeuksia ymmärryksessä. Enhän minä omia kirjoita vaan siteeraan sinua.

Tämä tyyppi on idiootti! Kun ei itse osaa keskustella eikä ymmärrä asioita, niin vääristelemällä yrittää päteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tyyppi on idiootti! Kun ei itse osaa keskustella eikä ymmärrä asioita, niin vääristelemällä yrittää päteä.

Voittaako vankiselli 15n huoneen kartanon noin palvelun osalta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      17
      2214
    2. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      84
      2178
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      10
      1426
    4. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      101
      1407
    5. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1277
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      147
      1206
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      253
      912
    8. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      78
      889
    9. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      173
      884
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      63
      874
    Aihe