Olen vaihdevuosi ikään tullut nainen. Toisinaan ollut rytmihäiriöitä. No en ole tutkituttanut niitä. Rytmihiriöt on esiintynyt yleensä ennenkuin menkat on alkanut. Ja tässä iässsähän ne menkat ulee ja menee miten sattuu. 2x kertaa käynyt niin, että olen oikein tuntenut kun sydän on tavallaan jättänyt lyönnin välistä ja silmissä mustenee, en ole tajuntaani menettänyt. Sitten sellainen epätasainen rytmi hiukan aikaa ja sen jälkeen kaikki ok. Nämä kerrat on tapahtunut ollessani ulkomailla, ja menneet pian ohi. Siksi en ole suomessa sitten edes lääkärille hakeutunut. Mutta tosianaan on noita tavallisempia rytmihäiriöitä, eli sillai lieviä, että kun "muljahtaa" kerran pari niin se on sitten ohi. No nyt on elämäntilanne ihan äärettömä stressaava ja noin kolme päivää on rytmihäiriöitä ihan kokoajan. Ne ei tunnu pahalta, vaan epämielyttäviltä. Olo on sellainen, että menkatkin voisi olla alkamassa....Sikäli mikäli enää alkavat. Vasen puoli vatsasta tuntuu aivan turvonneelta. Tekisi mieli mennä kakalla oikein kunnolla! Onkohan tässä syytä huoleen? Vai odottelenko vaan rauhassa? En ole ihminen joka lääkäreissä tykkää huvin vuoksi rampata! Ja tosaain elämäntilanne on nyt varmaan elämäni stressaavin. Ikää on +50v
Rytmihäiriöt
Anonyymi-ap
3
177
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ihminen joka pystyy ns "tuntemaan" muiden rytmihäiriöitä ja voin sanoa että näitä on kaikilla korona rokotetuilla.
- Anonyymi
Alkoivat tasan samana päivänä kun ensimmäiset rokotteet ihmisiin lyötiin.
- Anonyymi
Ja osa lääkäreistä tietää tasan tarkkaan mistä on kysymys kun heille on maksettu näiden rokotteiden laittamisesta ihmisiin ihan kappale tasolla. Eipä niille haitoille hirveästi enää mitään voi tehdä. Suosittelen kääntymään luojan puoleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?141834Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709