Olen sitä mieltä että aktiivisuuranneke vie vielä työt kaikilta hyvinvointiyrittäjiltä.
Se varoittaa heti jos on syönyt vähänkään enemmän mitä on kuluttanut.Eihän kukaan nyt ole niin pöljä että jatkaisi liikaa syömistä jos tietää tarkasti että jos jatkaa liikaa syömistä LIHOO 😂
Kulutusarvot kannattaa pistää vielä paperille allekkain,ja yliviivata punaisella miinuskalorit.
Podcast: Fitness-tähti Ilona Siekkinen, 25, pyörittää miljoonabisnestä, muttei huolehdi itse rahoistaan – ennen superkalliin luksusauton hankintaa oli edessä tiukka vääntö
https://www.is.fi/viihde/art-2000008681645.html
Aktiivisuuranneke vie työt hyvinvointiyrittäjiltä
4
160
Vastaukset 4
- Anonyymi
Eihän noista ohjelmista mitään hyötyä ole,jos tulee ohjelma mikä on täyttä pakkopullaa erillisine kuntosaliliikkeineen ja ateriapankki kaikenlaisia erillaisia ruokia mitä ei viitsi tehdä.
Ainoastaan siitä on hyötyä kun tietää kuinka paljon energiaa on kuluttanut ja kuinka paljon on syönyt sekä kalorivaje.
Kun nämä on tiedossa voi alkaa tekemään korjaus liikkeitä.- Anonyymi
Laihduturuuat on oikeasti aivan yksinkertaisia esim hernekeitto yms ,eikä noilla herkullisilla prpoteenimootshieilla mitä noissa ohjelmissa on mitään laihdu vaan ennemmin lihoo KOSKA niitä syö kuitenkin liian suuria annoksia.
- Anonyymi
Jaa varoittaa vai?
Eilen söin paistia ja perunamuusia enkä paljoa liikkunut mutta ei ranneke puhunut mitään?
Oikeastaan ranneke ei ole kertaakaan 2v käyttöaikana maininnut mitään syömisestä.
Jos ihan järjellä ajatellaan niin rannekkeella ei ole silmiä eikä korvia joilla se voisi havannoida mitä käyttäjä syö, eikä rannakeesta jähde anturoita käyttäjän kehoon josta se voisi mitata energiamääriä.
Ranneke osaa omatoimisesti kertoa askelmäärät, mitata pulssin, jonkinlainen arvio stressistä ja osaa jopa kertoa jotain unesta.
Kellonajan osaa hyvin kertoa ja näyttää tulevat puhelut ja viestit jos bluetoot on käytössä.
Jos ranneke osaisi todella tehdä hyvinvointiammattilaisten työn niin eihän fysioterapeutteja tarvittaisi ja kaikki lihavat laihtuisi.
Ranneketta voitaisiin käyttää myös tupakan ja alkoholin lopettamiseen sekä tietenkin kitkeä huumeiden käytön kokonaan.
Varmaan ranneke toimisi myös liikenteessä estäen kaikki onnettomuudet.
Mutta todellisuuteen, ranneke on vain tyhmä kapistus jonne on vaivauduttava syöttämään tietoja, saman tiedon jokainen voi analysoida omassa päässään.
Itse käytän 20€ ranneketta kellona, ihan hyvä siihen tarkoitukseen. - Anonyymi
Aktiivinen kello tietää,milloin syö erittäin oikeaa ruokaa ja milloin ruuan puruvastus on kohdallaan.
Jos oikeassa ruuassa on erittäin oikea puruvastus myös energiaa kuluu enemmän.
Sen takia huuweistä ei koskaan saa loppua patteri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4081665Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan891119Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778- 123743
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10738- 60730
- 39709
- 59681
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36595- 45567
- 34565
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503