tatuoinneista valittajat

Anonyymi-ap

Kaikki te jotka valitatta siitä että joku ottaa tatuointeja, niin mitä se teitä haittaa? ei ole teidän rahat elämä eikä edes iho kysessä. Mutta siitä huolimatta se tuntuu olevan teille jokin ongelma.

16

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kutsutaan vaan typerää typeräksi ja rumaa rumaksi. Ja mitä se sua haittaa? Täällä on sanan- ja mielipiteen vapaus.

• Anonyymi

Itse en viitsi enään edes vaivautua sanomaan asiasta, kun nauretaan vaan ja asenne on ihan hällä väliä ja ei kiinnosta. Jos joku haluaa pilata oman ihonsa ja elämänsä sekä tuhlata rahojaan tommisiin turhuuksiin niin siitä vaan.

Onhan se huomattu että ihan turhaa tommisille ihmisille on puhua järkeä kun eivät kuuntele. Aika ällöttävän näköistä on, menet vaikka kauppaan ja henkilö joka on kassalla on tatuointeja. Tommosia ihmisiä ei pitäisi ikinää ottaa töihin jotka on ihmisten kanssa tekemissä jolla on näkyvillä paikoilla tatuointeja.

Asiakaspalvelu tehtävissä ei saisi olla yhtään ihmistä töissä jolla on näkyvilla paikoilla tatuointeja ihan sama mikä työ kysessä oli sitten kaupan kassa tai vaikka baarissa töissä, josko sitten alkaisi tajuamaan jotain kun ei enää töihin pääse.
      (jos edes tajuaa sittenkään) Itse asiassa pitäisi olla kaikki työpaikat semmosia eikä vaan asiakaspalvelu työ.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Milloin olen valittanut jonkun tatuoinneista? En milloinkaan, enkä valita nytkään, ei kuulu minulle. Mutta rumia tatuoinnit ovat mielestäni silti, jos niitä näkee; tämä ei ole valitus vaan mielipide. En juurikaan liiku piireissä, joissa tatuointeja harrastetaan. Tatuoinnit lienevät vähenemään päin ja siisti ulkonäkö arvossaan kaikkialla.

• Anonyymi

Samaa mieltä, nää ketkä sanoo et ei kannata ottaa tuut viellä katumaan ja tatuoinnit on rumia jne, ne varmaan luulee että sillä olis jotain vaikutasta. Mutta voin sanoo että ei ole mitään vaikusta. Kaikki noi tommoset ihmiset jotka yrittää tota tuhlaa vaan omaa aikaa siinä.

Ja jos teidän mielestä tatuoinnit on rumia, se ei ole mikään syy toisten olla ottamatta niitä.

Itselläni 5kpl

• Anonyymi

Tatuoinnit on rumia. Miksi jengi ottaa vammasii tatskoi edes.

• Anonyymi

Tatskat ovat iljettäviä ja juuri sen vuoksi kapinoiva nuori niitä itseensä haluaa näkyville paikoille. Kun nämä nuoret ovat lopulta kasvaneet ulos kapinointivaiheestaan niin saavatkin sitten vuosikymmenien ajan hävetä töhrittyä ihoaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tatskat ovat iljettäviä ja juuri sen vuoksi kapinoiva nuori niitä itseensä haluaa näkyville paikoille. Kun nämä nuoret ovat lopulta kasvaneet ulos kapinointivaiheestaan niin saavatkin sitten vuosikymmenien ajan hävetä töhrittyä ihoaan.

Niinpä. Poistattaminen on kallista mutta onhan oppirahat maksettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut semmosta mikä ei pidä paikkaansa. Itse otin ekan tatuoinnin 18vuotiaana ja seuraava tulikin jo intin jälkeen, enkä mä häpeä yhtään ikää nyt on 31 onhan näitä kertynyt jo muutama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut semmosta mikä ei pidä paikkaansa. Itse otin ekan tatuoinnin 18vuotiaana ja seuraava tulikin jo intin jälkeen, enkä mä häpeä yhtään ikää nyt on 31 onhan näitä kertynyt jo muutama.

Mielesi muuttuu sitten joskus kun aikuistut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielesi muuttuu sitten joskus kun aikuistut.

Niihän sinä luulet, 12 päivä tätä kuuta, tulee yksi uusi tatuointi lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä hyvä! Enemmän on aina parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli uhmaikä ja kapinointi on vielä kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli uhmaikä ja kapinointi on vielä kesken.

Hahahahahahaah

• Anonyymi

Tatuoitu ruskean vihreä käsivarsi muistuttaa varsin paljon eläinlääkärin käsivartta, joka on ollut kyynärpäätä myöten lehmän perseessä.

• Anonyymi

Tatuoinneista johtuvia syöpiä ja muita terveyshaittoja tulee hoitaa vain yksityisellä puolella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      311
      2784
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2604
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1410
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70