tatuoinneista valittajat

Anonyymi-ap

Kaikki te jotka valitatta siitä että joku ottaa tatuointeja, niin mitä se teitä haittaa? ei ole teidän rahat elämä eikä edes iho kysessä. Mutta siitä huolimatta se tuntuu olevan teille jokin ongelma.

16

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kutsutaan vaan typerää typeräksi ja rumaa rumaksi. Ja mitä se sua haittaa? Täällä on sanan- ja mielipiteen vapaus.

• Anonyymi

Itse en viitsi enään edes vaivautua sanomaan asiasta, kun nauretaan vaan ja asenne on ihan hällä väliä ja ei kiinnosta. Jos joku haluaa pilata oman ihonsa ja elämänsä sekä tuhlata rahojaan tommisiin turhuuksiin niin siitä vaan.

Onhan se huomattu että ihan turhaa tommisille ihmisille on puhua järkeä kun eivät kuuntele. Aika ällöttävän näköistä on, menet vaikka kauppaan ja henkilö joka on kassalla on tatuointeja. Tommosia ihmisiä ei pitäisi ikinää ottaa töihin jotka on ihmisten kanssa tekemissä jolla on näkyvillä paikoilla tatuointeja.

Asiakaspalvelu tehtävissä ei saisi olla yhtään ihmistä töissä jolla on näkyvilla paikoilla tatuointeja ihan sama mikä työ kysessä oli sitten kaupan kassa tai vaikka baarissa töissä, josko sitten alkaisi tajuamaan jotain kun ei enää töihin pääse.
      (jos edes tajuaa sittenkään) Itse asiassa pitäisi olla kaikki työpaikat semmosia eikä vaan asiakaspalvelu työ.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Milloin olen valittanut jonkun tatuoinneista? En milloinkaan, enkä valita nytkään, ei kuulu minulle. Mutta rumia tatuoinnit ovat mielestäni silti, jos niitä näkee; tämä ei ole valitus vaan mielipide. En juurikaan liiku piireissä, joissa tatuointeja harrastetaan. Tatuoinnit lienevät vähenemään päin ja siisti ulkonäkö arvossaan kaikkialla.

• Anonyymi

Samaa mieltä, nää ketkä sanoo et ei kannata ottaa tuut viellä katumaan ja tatuoinnit on rumia jne, ne varmaan luulee että sillä olis jotain vaikutasta. Mutta voin sanoo että ei ole mitään vaikusta. Kaikki noi tommoset ihmiset jotka yrittää tota tuhlaa vaan omaa aikaa siinä.

Ja jos teidän mielestä tatuoinnit on rumia, se ei ole mikään syy toisten olla ottamatta niitä.

Itselläni 5kpl

• Anonyymi

Tatuoinnit on rumia. Miksi jengi ottaa vammasii tatskoi edes.

• Anonyymi

Tatskat ovat iljettäviä ja juuri sen vuoksi kapinoiva nuori niitä itseensä haluaa näkyville paikoille. Kun nämä nuoret ovat lopulta kasvaneet ulos kapinointivaiheestaan niin saavatkin sitten vuosikymmenien ajan hävetä töhrittyä ihoaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tatskat ovat iljettäviä ja juuri sen vuoksi kapinoiva nuori niitä itseensä haluaa näkyville paikoille. Kun nämä nuoret ovat lopulta kasvaneet ulos kapinointivaiheestaan niin saavatkin sitten vuosikymmenien ajan hävetä töhrittyä ihoaan.

Niinpä. Poistattaminen on kallista mutta onhan oppirahat maksettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut semmosta mikä ei pidä paikkaansa. Itse otin ekan tatuoinnin 18vuotiaana ja seuraava tulikin jo intin jälkeen, enkä mä häpeä yhtään ikää nyt on 31 onhan näitä kertynyt jo muutama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut semmosta mikä ei pidä paikkaansa. Itse otin ekan tatuoinnin 18vuotiaana ja seuraava tulikin jo intin jälkeen, enkä mä häpeä yhtään ikää nyt on 31 onhan näitä kertynyt jo muutama.

Mielesi muuttuu sitten joskus kun aikuistut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielesi muuttuu sitten joskus kun aikuistut.

Niihän sinä luulet, 12 päivä tätä kuuta, tulee yksi uusi tatuointi lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä hyvä! Enemmän on aina parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli uhmaikä ja kapinointi on vielä kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli uhmaikä ja kapinointi on vielä kesken.

Hahahahahahaah

• Anonyymi

Tatuoitu ruskean vihreä käsivarsi muistuttaa varsin paljon eläinlääkärin käsivartta, joka on ollut kyynärpäätä myöten lehmän perseessä.

• Anonyymi

Tatuoinneista johtuvia syöpiä ja muita terveyshaittoja tulee hoitaa vain yksityisellä puolella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe