Minun koko elämäni on Jeesuksesta riippuvainen.
Jeesus Kristus on kuoleman, synnin ja perkeleen voittaja.
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.”
Psalmi 91:14
OLEN JEESUKSESTA KRISTUKSESTA RIIPPUVAINEN
31
126
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Psalmi 63:9
”Minun sieluni riippuu sinussa kiinni, sinun oikea kätesi tukee minua.” - AnonyymiUUSI
”Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.”
1 Joh 2:27 - AnonyymiUUSI
”Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.”
Joh 15:4 - AnonyymiUUSI
Psalmi 73:23
”Kuitenkin minä pysyn alati sinun tykönäsi, sinä pidät minua kiinni oikeasta kädestäni.” - AnonyymiUUSI
Psalmi 13:6
”Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.” - AnonyymiUUSI
Psalmi 31:15
”Mutta sinuun, Herra, minä turvaan; minä sanon: "Sinä olet minun Jumalani".- AnonyymiUUSI
Saunatonttu kiittää.
Uskontojen uhrit auttaa vieroituksessa. Kova on uskonharhahuume, mutta siitä voi eheytyä tuottavaksi normaaliksi kansalaiseksi.
- AnonyymiUUSI
Toivotaan sinulle parasta ja kaikkea hyvää. 😊
- AnonyymiUUSI
Weekfansonly 👆 https://youtu.be/0HMAVU1k7kg?si=l0B_lqDRDtvr5Nv7
-weakfan- - AnonyymiUUSI
Tähän aloitukseen tulee varmasti herjoja.
- AnonyymiUUSI
Ei ne ole herjoja, jos joku herjoihisi vastaa. Jos monologeihisi ei kukaan viitsi vastata, sinä provosoit itsellesi riitakaverin kirjoittamalla kommentin siihen mallin, että missä ne herjaajat viipyy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ole herjoja, jos joku herjoihisi vastaa. Jos monologeihisi ei kukaan viitsi vastata, sinä provosoit itsellesi riitakaverin kirjoittamalla kommentin siihen mallin, että missä ne herjaajat viipyy.
Kerrohan toki, mikä aloituksessa oli herjaa? Loukkaanniutko Jeesukseen?
Matt 11:6
”Ja autuas on se, joka ei loukkaannu minuun."
Jeesus Kristus - AnonyymiUUSI
Luontaisetuna. 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan toki, mikä aloituksessa oli herjaa? Loukkaanniutko Jeesukseen?
Matt 11:6
”Ja autuas on se, joka ei loukkaannu minuun."
Jeesus KristusLoukkaannuitko, piti sanoman.
- AnonyymiUUSI
Tämänkaltaisen riippuvuuden seurauksena on ikuinen elämä❣️
Ei ollenkaan paha seuraus mielestäni. 😁 - AnonyymiUUSI
Kokeile jotain korvaushoitoa miedommilla aineilla.
- AnonyymiUUSI
Kiitos, mutta ei kiitos!
Pidän kaiken muun roskana sen rinnalla, että saan kuulua Jeesukselle.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän Jeesus on luvannut yltäkylläisen elämän omillensa ja vieläpä ”bonuksena” iankaikkisen elämän tämän lyhykäisen maanpäällisen elämän jatkeeksi. Mikäs sen hienompaa! 😁
- AnonyymiUUSI
Sellaisia ihmisiä on syytä arvostaa, jotka ei noin yksinkertaisiin huijauksiin lankea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia ihmisiä on syytä arvostaa, jotka ei noin yksinkertaisiin huijauksiin lankea.
”Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."
Matt 22:14
Oikea ajatus ei parepaa ole olemassakaan.
- AnonyymiUUSI
On Saunatonttu.
- AnonyymiUUSI
Pitää paikkansa. Pelastus Jeesuksen Kristuksen kautta on valtavan hieno asia. Ne, jotka Jumala kutsuu, pelastuvat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa. Pelastus Jeesuksen Kristuksen kautta on valtavan hieno asia. Ne, jotka Jumala kutsuu, pelastuvat.
Ei ihan noinkaa. Kaikki kutsutut eivät pelastu. Valitut pelastuvat.
- AnonyymiUUSI
Aloittajan pitäisi mennä vieroitukseen.
Aloitus täydellinen.
Minäkin odotan sitä hetkeä kun saan kävellä Kuninkaani luo .
Siellä toisella puolella ajan.
Sitten on lupa katsella kasvoja jotka antoi pelastuksen koko maailmalle.
Kuningasten Kuningas Jeesus Kristus.- AnonyymiUUSI
Se on oleva valtavan riemun päivä❣️
- AnonyymiUUSI
Sulle pitäisi olla AJ, anonyymit jeesustelijat-kerho. Teitä on muitakin hulluksi tulleita.
- AnonyymiUUSI
toinen otetaan ja toinen jätetään
- AnonyymiUUSI
sille jolla jo on annetaan lisää ja toiselle ei mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410742Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1006577Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h445726- 474356
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542516Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41709Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111687Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971664- 851355
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell91971