Tyttöystävä pettää.

Anonyymi-ap

Minulla on varma tieto että likkakaverini pettää minua pomonsa kanssa,aloitti uuden työn kesällä ja heti kohta alkoi ihmeellisesti käyttäytyyn mm piilottelee puhelintaan ,ja meikkaa melko räikeästi töihin lähtiessään ja parin kuukauden aikana joka torstai ollut ylitöissä viime torstaina tuli kotiin vasta klo 22 ,tavallisesti pääsee klo 17 ,olen päässyt näkemään että pomonsa on tuonut kotiin mutta on jäänyt pois kyydistä muutaman satametriä ennen asuntoamme ,ikävintä on että meillä on yhteinen velkainen asunto ,mies on yli 40 v ja ikäeroa heillä on 20 v ,en tiedä onko tyttöystävälläni jokin viehätys vanhempiin miehiin koska hänen edellinen poikakaverinsa oli 10 vuotta vanhempi.

9

460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sekava. Mutta pettureiden kanssa ei tule mitään.

• Anonyymi

Mitä ihmettä- eikö tää äijän tarinallisuus ollu muka uskottava esim eläytymisen kannalta?

• Jos olet siitä aivan sata varma, niin voit varmaan sanoa heipat ja laitta lusikat jakoon?

• Se menee, mikä on mennäkseen.

• Anonyymi

Anna mennä.

• Anonyymi

Vaikuttaa aikuisen miehen kirjoitukselta. Kuka 20v ostaa yhteisen kämpän? Likkakaveri on myös vanhempien ihmisten murretta. Mies Pohjanmaalta.

• Anonyymi

Kun on yhteinen velkainen asunto, niin luulisi luottamusta olevan sen verran, että asian voisi ottaa puheeksi.
      Täältä ei saa muuta kuin arveluja ja arvauksia, että mistä voisi olla kysymys...

• Anonyymi

Jos muijas saa vaikka palkan korotusta aina kun levittää jalkansa ja jos näin on niin sitten on lutkan vikaa muijassas .

• Anonyymi

Onhan toi aka kiihottavaa kun vanhempi mies saa nuorta muijaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3188
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3015
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      49
      2896
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2187
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2071
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      976
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      950
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      934
    Aihe