Monet miehet hakee täällä hyväksyntää sukkahousujenja muun vaatteen käytölle.Itte oon käyttänyt sukkahousuja iät ja ajat ja ilman häpeää.En hae siihen muitten hyväksyntää.Joko hyväksyy tai ei.paras hyväksyttä tulee kun ei siitä numeroon nosta.on ihan normaalista olio.Ei pidä nostaa sukkahousuja puheen aiheeksi itte.Hyvänsyntä tulee tai ei.vaatia ei voi
Monet miehet hakee
3
71
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten itse kirjoitat tänne ja nostat omat sukkahoususi ja niiden käytön puheenaiheeksi
- AnonyymiUUSI
Kyllä se vaan niinkin on, että kun jostain asiasta puhutaan, niin ihmiset tulee tietoiseksi siitä, ja sitä aletaan pitää normaalina. Eipä ole kukaan miespuolinen kaveripiirissä kertonut käyttävänsä sukkahousuja, mutta silti miehillekin niitä useat tehtaat valmistaa ja suomessakin myyjiä löytyy. Suurin osa sukkahousuja käyttävistä miehistä käyttää varmasti naisten sukkahousuja saatavuuden ja hinnan vuoksi. Samoin kun olen usein sukkahousuja ostaessani jutellut myyjien kanssa, niin usein kommentoivat, että kyllä heillä on miespuolisia käyttäjiä. Tai niinkuin yksi kerran totesi, että kyllä miehet paljon sukkahousuja ostavat, mutta eihän niiden käytöstä kavereille puhuta. Mutta täällä voi puhua, kun ei tarvitse pelätä leimautumista.
- AnonyymiUUSI
Vertaistuki on aina mukavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282015Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561268Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801085Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804