Huomenna ei enää tv:t näy

Anonyymi-ap

Kun on vanhat televisiot eikä ole digiviritintä. Mä mitään uusia tv ala ostamaan. Saa nekin viedä kaatopaikalle sitten.

No kohta on verkkoliikennekkin nurin, kukahan senkin takana mahtaa olla?

18

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

En ole jaksanut ostaa uutta telkkua yli kymmeneen vuoteen, eikä ole juuri ikävä ollut. Netistä kun näkee lähes kaiken, tai ainakin sen mitä itse haluaa nähdä.
      Jos netti menee poikki, niin sitten ollaan tietty kusessa, koska kaikki palvelut on nykyisin netissä. Rajan takana on pahainen kakara, joka mielellään sotkee meidänkin elämän ihan totaalisesti.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllähän sitä mieluummin kotisohvalla isolta näytöltä katselisi ohjelmia kuin netistä pieneltä ruudulta mutta ei voi mitään jos ei jaksa alkaa kiikuttamaan vanhoja tv kaatopaikalle ja hankkimaan uusia. Tosin nykyään tuo ohjelmatarjonta on niin vähä-älyistä että maksaako enää vaivaa hankkia uutta tv:tä?

KilttiMies89

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sitä mieluummin kotisohvalla isolta näytöltä katselisi ohjelmia kuin netistä pieneltä ruudulta mutta ei voi mitään jos ei jaksa alkaa kiikuttamaan vanhoja tv kaatopaikalle ja hankkimaan uusia. Tosin nykyään tuo ohjelmatarjonta on niin vähä-älyistä että maksaako enää vaivaa hankkia uutta tv:tä?

KilttiMies89

Mulla on kotikoneessa suuri näyttö ja videotykki. Ei tartte tihrustella. 😊

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Noita voi tilata, vaikka ruotsin tv kanavia. Paitsi jossain Vaasassa ne näkyy ihan ilmatteeksi ja se tietenkin on väärin, mutta eihän kaikki tasan mee.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mulla on kotikoneessa suuri näyttö ja videotykki. Ei tartte tihrustella. 😊

Palstankin saa seinän kokoiseksi halutessaan. 😅

• Anonyymi
      UUSI

Minulla näkyy, telkkari on kiva vehje.

- Sheena

• Anonyymi
        UUSI

On varmaan jos on saanut aikaiseksi ostaa riittävän nykyaikaisen tv:n.

KilttiMies89

• UUSI

Mä en oikein tota telkkaria ymmärrä, kun se lähettää sitä ohjelmaa oman mielensä mukaan. Kun taas you tubessa näkee haluamansa videon ihan millon haluaa ja voi ladata omiakin videoita.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä ihmettä? Telkkari on olohuoneessa... siitä voi katsoa lukuisilta kanavilta jotain ohjelmaa, vieläpä HD lähetyksinä tai sitten voi tallentaa niitä jos ei ole aikaa katsoa. Telkkarissa on myös YleAreena, josta voi katsoa ylen telkkariohjelmia silloin kun huvittaa. Tv on tosi pätevä laite.

- Sheena

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä? Telkkari on olohuoneessa... siitä voi katsoa lukuisilta kanavilta jotain ohjelmaa, vieläpä HD lähetyksinä tai sitten voi tallentaa niitä jos ei ole aikaa katsoa. Telkkarissa on myös YleAreena, josta voi katsoa ylen telkkariohjelmia silloin kun huvittaa. Tv on tosi pätevä laite.

- Sheena

Tosta oon samaa mieltä Areena on todella hyvä. Paljon vanhaa suomalaista. Vanhoja työväen sarjoja ym. Historiaa.

Tallentamista taas en ymmärrä, se oli sitä VHS aikaa, enkä sitä kaipaa. Tai oli mulla tallentava dvd myös. Mutta tuskin tuli niitä koskaan katottua, mitä tallentanut. Nykyään mulle ei tuu lehtikään kun viikonloppuisin etten ees ohjelmista tiedä. No uutiset, ne tulee joka päivä samaan aikaan.

• Anonyymi
      UUSI

Niin ajattelit kun FULL HD on pakollinen abtebbuverjissajub,

Ikiaikoja ollut jo FULL HD käytössä kaapeleissa kyllä, minun jutussa taitaa olla sekä antenni- että kaapelin FULL HD.

canhoja ruutuja voi virlä silti käyttää tietokoneissa tai niiden kautta esim.j os joku Pinnaclen TV-Center joka kääntää FULL HD:ksi ja netflixissä toimii Vkluraly doittimen tta tietystikin.

• Anonyymi
        UUSI

Pelkkä Full HD merkintä ei taida riittää vaan tv:ssä pitää olla myös antenna ready merkintä. Pitää siis olla Dvb-T2 viritin. Sellaisia taitaa saada suht halvalla esim hobbyhallin verkkokaupasta.

KilttiMies89

• Anonyymi
      UUSI

niin tuo on saksalainen firma, siis, www.pinnaclesys.com, muistaakseni oli nettiosoite heiltä löytyy ratkaisuja pulmiin, itse ostin heiltä ihan pikkuisen digi-tv-usb-palikankin.

https://www.pinnaclesys.com/en/

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä onko enään sellaisia kuin ellos hobby hall eli jos ei varaa ostaa rahalla tv tä niin niistä saa osamaksulla uuden teeveen ja kyllä gigantista ja poweriltakin taitaa saada osamaksulla eli osamaksulla saat telvision ja voi olla nyt tilaat parinviikon päästä postissa ja posti tuo teeveen kotiin ja eka erän maksat vasta tammikuussa

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä niin, pelkkää rahanhaaskausta kaikki tv-toiminta. Aivopesua ja propagandaa tuutin täydeltä. Ei kiitos!

• Anonyymi
        UUSI

Eipähän tartte sitten enää katsella esim Ylen propagandaa jos ei jaksa hommata uutta tv:tä tai digiboxia.

Kuitenkin joudun maksamaan Yleisradioveroa ja varmaan enemmän kuin monet kun on tuota varallisuutta.

KilttiMies89

• Anonyymi
      UUSI

Saloran kuvaputki teeveet posahtaa kivasti.👍

• Anonyymi
      UUSI

"eikä ole digiviritintä"... ilman sitä ei ole kyllä näkynyt TV-kanavat pitkään aikaan antennin tai kaapelin kautta... (v.2007 alkaen).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      7197
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4986
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2821
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2328
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1328
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      186
      1250
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1063
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      283
      945
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      876
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      850
    Aihe