Mulla on burnout

Anonyymi-ap

Siis ei vaan jaksa enää mitää.

KilttiMies89

29

181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Onko kaikkea liikaa vai liian vähän?

• Anonyymi
        UUSI

Varmaan vähän sekä että.

KilttiMies89

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan vähän sekä että.

KilttiMies89

Luulisin että burnout on sitä että saat periaatteessa tehdä juuri sitä mitä haluat suunnilleen niin paljon kuin haluat, mutta siitä silti puuttuu ilo tai se tuntuu merkityksettömältä.

Ja sitten se jos ei oikein mikään kiinnosta tai et jaksa edes periaatteen tasolla, on vähän eri juttu.

• Anonyymi
      UUSI

Onko sulla joku jolle voisit jutella,
      joka voisi olla tukena ja seurana sulle?
      🤗

• Anonyymi
        UUSI

Oon viime vuodet seilannut henkisesti tosi syvissä vesissä ja menettänyt aika paljon ihmisiä joille on ennen voinut kertoa huolistaan.

KilttiMies89

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon viime vuodet seilannut henkisesti tosi syvissä vesissä ja menettänyt aika paljon ihmisiä joille on ennen voinut kertoa huolistaan.

KilttiMies89

Toi on aika kurjaa.
        Mutta et silti vastannut onko sulla.
        Tai tavallaan vastasit tavallaan et....
        🤗

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Muista, että me olemme kuitenkin täällä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on aika kurjaa.
        Mutta et silti vastannut onko sulla.
        Tai tavallaan vastasit tavallaan et....
        🤗

Tavallaan on vielä joku mutta ei viitsi liikaa muita kuormittaa ongelmillaan. Tuolla menetyksellä viittasin että on ihan joku läheinen ihminen kuollutkin. Osa taas varmaan väsynyt kuuntelemaan mun ongelmia ja katkaissut välit. Mut eipä heitä oikein voi siittä syyttää. Kai siinä helposti menee omakin terveys jos liikaa yrittää auttaa henkisesti toivottomassa tilassa olevaaihmistä.

KilttiMies89

• Anonyymi
        UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Muista, että me olemme kuitenkin täällä.

Olipa ihanasti sanottu🌞niin me ollaankin🤗meille voi puhua
        Ei tunneta sinua mutta tunnetaan paljon❤️koska meillä on suuret sydämmet ja paljon rakkautta annettavana😊✨️

• UUSI

Sulla on liikaa rahaa ja osakkeita. Mä ite oon huomannu, että liika omaisuus aiheuttaa stressiä. Se on totta että sillon ei jaksa mitään. Täytyy vaan luopua maallisesta.

• UUSI

Ei aiheuta. Raha ei tee onnelliseksi, mutta poistaa kyllä aika monta turhaa murheenaihetta.

• Anonyymi
        UUSI

Onhan se varmaan niinkin ja pelko siitä että menettää kaiken vaikka saattaa olla turhakin pelko. Tuntuu että on jo lähes kaiken muun menettänyt elämässä. Moni luulee että varakkaana elämä on täysin huoletonta mutta se on yksi isoimmista harhakuvitelmista. Se on vähän sellainen kaksiteräinen miekka.

KilttiMies89

• Anonyymi
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Ei aiheuta. Raha ei tee onnelliseksi, mutta poistaa kyllä aika monta turhaa murheenaihetta.

Itse sanoisin että tavallaan varallisuus poistaa stressiä mutta tavallaan myös lisää sitä ainakin jos on sijoittanut suomalaisiin pörssiosakkeisiin.

KilttiMies89

• Anonyymi
      UUSI

Relax, mies joka ei osannut sanoa ei?

• Anonyymi
      UUSI

Kävele ulkona vaikka lumimyrskyjä on luvattu. Syö terveellisesti. Ne auttavat ainakin minua kun apatia iskee. Vaikka on kurja lähteä lenkille, liikunnan tuoma olotila palkitsee.

• Anonyymi
        UUSI

Olen yrittänyt liikuntaakin harrastaa mutta usein on päiviä ettei meinaa jaksaa edes sängystä ylös nousta. Yötkin menee usein aamuun asti valvoessa kun asiat pyörii mielessä eikä uni tule. Tämä vuodenaikakaan ei kyllä sovi mulle ollenkaan.

KilttiMies89

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittänyt liikuntaakin harrastaa mutta usein on päiviä ettei meinaa jaksaa edes sängystä ylös nousta. Yötkin menee usein aamuun asti valvoessa kun asiat pyörii mielessä eikä uni tule. Tämä vuodenaikakaan ei kyllä sovi mulle ollenkaan.

KilttiMies89

Nopein apu tuohon on varmaan unilääke. Voit tietysti kokeilla melatomiinia ja en voi väittää etteikö olisi auttanut. Olin iltapäivään asti ihan tokkutainen, vaikka piti olla töissä. Piti lopettaa siihen se kokeilu.

Kokeile syödä illasta banaania, perunaa tai pastaa. Söin banaanin tunti sitten, joten uni tulee kohta. Kai. Kellon vaihdos sai minunkin ajan sekaisin. Viimeyönä valvoin ja toissapäivänä nukuin melkein koko päivän.

Tuo nousemisen vaikeus on kurja juttu, tai mikäs siinäkään, jos ei mieli vaivaa. Vähin millä voit itseäsi lääkitä on kalaöljykapselit, en jätäisi niitä itse väliin. Ja jos sun vatsa voi huonosti niin terveellinen ruokavalio.

Nää nyt on vaan näitä samoja neuvoja, mitä muutkin antaa, mutta kannustan että ainakin kokeilet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nopein apu tuohon on varmaan unilääke. Voit tietysti kokeilla melatomiinia ja en voi väittää etteikö olisi auttanut. Olin iltapäivään asti ihan tokkutainen, vaikka piti olla töissä. Piti lopettaa siihen se kokeilu.

Kokeile syödä illasta banaania, perunaa tai pastaa. Söin banaanin tunti sitten, joten uni tulee kohta. Kai. Kellon vaihdos sai minunkin ajan sekaisin. Viimeyönä valvoin ja toissapäivänä nukuin melkein koko päivän.

Tuo nousemisen vaikeus on kurja juttu, tai mikäs siinäkään, jos ei mieli vaivaa. Vähin millä voit itseäsi lääkitä on kalaöljykapselit, en jätäisi niitä itse väliin. Ja jos sun vatsa voi huonosti niin terveellinen ruokavalio.

Nää nyt on vaan näitä samoja neuvoja, mitä muutkin antaa, mutta kannustan että ainakin kokeilet.

Joo itellä on noit unilääkkeitä siis muutakin kuin melatoniini ja kaikista niistä menee ihan tokkuraan että nukkuu koko koko päivän. Tämä olisi suuri ongelma jos pitäisi töissä käydä. Mutta ei siellä töissä jaksaisi käydä myöskään silloin jos ei saa nukuttua ollenkaan.

KilttiMies89

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Se on depress. Tarkoittaa siis DEEP REST
        Tarkoittaa siis. Sinun pitää levätä. Levätä ja levätä. Aivot on jumissa. Ne tarvii aikaa. Täytyy käydä syvällä että haluaa nousta ylös. Ikävä kyllä
        ❤️lepää rauhoita mieli ja stressi kuuntele kuulokkeilla taajuus musiikkia. Anna kaiken pahan valua kropastasi. Noin 430 on hyvä taajuus.
        Aika parantaa. Tee kaikkea mikä helpottaa ja piristää mieltä. Aivojen pitää antaa myös levätä. Sokeri vehnä ja tuoksut on huumetta masentuneelle. lue paljon vie ajatuksia kauemmas muihin asioihin mielenkiintoihin. Jos alkaa yli ajatella niin huomaat että pitää löysätä. Palaa takaisin helppoihin kivoihin aiheisiin.
        Olisi kiva jutella mutta en tiedä mitä kautta voisi keskustella. Joku sinulla pitäisi olla ihan tuntematon kelle puhua. vaikka vain muutama piristävä minuutta auttaa kun joku soittaa ja vain kysyy mitä kuuluu🤗✨️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on depress. Tarkoittaa siis DEEP REST
        Tarkoittaa siis. Sinun pitää levätä. Levätä ja levätä. Aivot on jumissa. Ne tarvii aikaa. Täytyy käydä syvällä että haluaa nousta ylös. Ikävä kyllä
        ❤️lepää rauhoita mieli ja stressi kuuntele kuulokkeilla taajuus musiikkia. Anna kaiken pahan valua kropastasi. Noin 430 on hyvä taajuus.
        Aika parantaa. Tee kaikkea mikä helpottaa ja piristää mieltä. Aivojen pitää antaa myös levätä. Sokeri vehnä ja tuoksut on huumetta masentuneelle. lue paljon vie ajatuksia kauemmas muihin asioihin mielenkiintoihin. Jos alkaa yli ajatella niin huomaat että pitää löysätä. Palaa takaisin helppoihin kivoihin aiheisiin.
        Olisi kiva jutella mutta en tiedä mitä kautta voisi keskustella. Joku sinulla pitäisi olla ihan tuntematon kelle puhua. vaikka vain muutama piristävä minuutta auttaa kun joku soittaa ja vain kysyy mitä kuuluu🤗✨️

Full body healing frequency 432Hz.
        ❤️suosittelen vaan makaamaan ja kuuntelemaan. Anna joka jäsenen osan kehosta rauhoittua. Vaihda asentoa jos jossain tuntuu jännitys. Nukahda jos siltä tuntuu. Aivot lepää kun suuntaat ajatukset takaraivoon. Aivot lepää myös lukemalla. Mene kirjastoon kauppaan ala spontaanisti jutella, paljon on yksinäisiä ja he nykyään juttelevat takaisin. Juttelu voi lähteä ihan vaan kelistä
        Ostoksista. Maidosta. Bussista. Liikenteestä. Kysymys vaan kaverina kahville.
        Jos ei puhu mitään ei saa mitään.
        Kysy ja sinulle annetaan.
        Pyydä ja sinulle annetaan.
        ❤️rakkautta kaikille😊✨️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo itellä on noit unilääkkeitä siis muutakin kuin melatoniini ja kaikista niistä menee ihan tokkuraan että nukkuu koko koko päivän. Tämä olisi suuri ongelma jos pitäisi töissä käydä. Mutta ei siellä töissä jaksaisi käydä myöskään silloin jos ei saa nukuttua ollenkaan.

KilttiMies89

Onko sulla joku purkamaton asia nyt meneillään vai menneisyydessä ? Joku kaivaa mieltä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla joku purkamaton asia nyt meneillään vai menneisyydessä ? Joku kaivaa mieltä?

asioista puhuminen mieli maassa voi olla vaarallista, vaikka onneksi täällä on paljon ihmisiä, jotka oikeasti välittävät. Kiitos kaikille, keitä sitten olitte. Muistan miten saatoin luoukkaantua x 100 jostakin. En jaksanut väittää (kirjoittaa) vastaan tai edes voinutkaan kertoa kaikkea, mitkä kaikki asiat siihen vaikuttivat. En uskaltanut luottaa keneenkään.

- sivusta

• UUSI

Oot hereillä näköjään....
      Koittaisit vähän nukkua,
      saattais ehkä auttaa vähän ees vointiin.
      Hyvää yötä sulle sit kun meet nukkuu. 🤗

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa keskivaikealta masennukselta. Jos rahaa kerran on, varaa yksityiseltä aika psykiatrille niin saat diagnoosin.

Lekuri

• Anonyymi
        UUSI

Lääkkeet ei auta kuin sinun lompakossa. Lekurit käyttää kaiken hyväkseen.
        Ihminen tarvitsee unta sillon ku sitä nukuttaa. Ruokaa kun on nälkä. Raikasta ilmaa. Puhtautta. Välittämistä. Itserakkautta. Reeniä kun huvittaa. Mikään pakko ei tunnu tossa kohtaa hyvältä

Soita rahalla enemmin palvelu puhelimeen saatat saada jutella kivan sairaanhoitajan kanssa. Naiset rakastaa hoitamaista. Varsinkin jos on renttumainen ja
        vähän huono kaikessa. Sori vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkkeet ei auta kuin sinun lompakossa. Lekurit käyttää kaiken hyväkseen.
        Ihminen tarvitsee unta sillon ku sitä nukuttaa. Ruokaa kun on nälkä. Raikasta ilmaa. Puhtautta. Välittämistä. Itserakkautta. Reeniä kun huvittaa. Mikään pakko ei tunnu tossa kohtaa hyvältä

Soita rahalla enemmin palvelu puhelimeen saatat saada jutella kivan sairaanhoitajan kanssa. Naiset rakastaa hoitamaista. Varsinkin jos on renttumainen ja
        vähän huono kaikessa. Sori vaan.

Tuollainen puoskarointi vain pahentaa aloittajan tilannetta. Jos on kliinisesti sairas, tarvitsee hoitoa.

• Anonyymi
      UUSI

Hieronnassa käynti on minua auttanut myös. Jos ei ole kotona kosketusta niin se auttaa. Ihminen tarvitsee.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä! Sekin on hyvä

• UUSI

Mutta se on hyvä, että etsit aidosti ratkaisua tilanteeseen. Sä oot ollu välillä aika äkäisellä päällä, mutta taidat olla oikeastikin pohjimmiltasi kiltti ja kunnollinen. No siihen mäkin pyrin, mutta ei onnistu. Mä oon liian itsepäinen. Mutta kun on kiva muille, niin sillon muutkin on kivoja, nii kuin tää ketju todistaa. mä itekin painin jaksamis ongelmien kanssa ja jos jotain ratkaisua keksin, niin kerron kyllä. Ainakin toi viikonlopun kylpylä homma ainakin omalla kohdalla auttoi. Varmaan hetkellistä, mutta ainakin pääsee ees vähän eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      7217
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      5026
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2831
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2328
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1348
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      186
      1269
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1063
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      284
      955
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      886
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      182
      858
    Aihe