Luulin nuorempana, että voisin löytää yökerhosta seksiseuraa naisista

Anonyymi-ap

Mutta ei se ihan niin helppoa ollutkaan niistä lähtökohdista, mitkä minulla oli/on. Jouduin jo parikymppisenä käymään baareissa yksin, koska mulla ei ollut yhtään kaveria. Vähän orpo olo siinä oli yksin heilua tanssilattialla ja odotella naisista jonkinlaisia kiinnostuksesta kertovia signaaleja, vaikka olin valtaosalle naisista pelkkää ilmaa. En mä oikeastaan ikinä avannut suutani yhdellekään naiselle, mutta mä vähän luulen, ettei musta kiinnostuneiden naisten osuus kaikista baarissa olevista naisista olisi juurikaan ollut korkeampi, vaikka olisin itse ollut aloitteellisempi. Kyllähän se kumminkin on kaikille baareissa oleville lähtöoletuksena, että yksin baarissa oleva mies on siellä hakemassa naista, ja naiset useimmiten jollain tasolla tiedostavat, minkälaisiin miehiin heidän tasonsa riittää, joten en usko, että kovin moni nainen jättää lähestymättä miestä pakkien pelossa.

Kävin tosiaan useamman vuoden ajan lähes viikottain baareissa, ja jos nyt jotain positiivista haluaa tuossa kaikessa nähdä, niin sentään jokunen nainen satunnaisesti saattoi osoittaa seksuaalista kiinnostusta, ja tämä hieman kohotti itsetuntoani ainakin väliaikaisesti. Olin kuitenkin tuossa vaiheessa jo jotenkin kyynistynyt siinä määrin, etten pystynyt jostain syystä tarttumaan näihin naisten hyvin suoraviivaisiin seksuaalisiin aloitteisiin, vaan kärsin tuossa vaiheessa jo kaikenlaisesta rimakauhusta, ahdistuneisuudesta ja erektio-ongelmista. Välillä pakenin ulos hieman paniikinomaisesti, kun joku seksuaalisesti päällekäyvä nainen ei meinannut jättää rauhaan.

On jokseenkin ristiriitaista, että kävin vuosikaudet baareissa saadakseni seksuaalisia kokemuksia, mutta silloin harvoin kun niihin olisi ollut mahdollisuuksia, niin en kyennyt ottamaan niitä vastaan. Olen viimeiset 10 vuotta miettinyt, että mistä se johtuu, mutta en ole vielä tähän päivään mennessä keksinyt vastausta. Minusta tuntuu, että hyvin harva toinen mies kärsii täsmälleen samoista ongelmista, joten samaistumispintaa ei oikein tunnu mistään löytyvän.

22

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla olis paljon enemmänkin ajatuksia tähän asiaan liittyen, mutta tää mun aloitus on tällaisenaan jo niin pitkä, ei moni ainakaan kovin keskittyneesti varmaan jaksa lukea sitä.

Toki jos aiheesta syntyisi jonkinlaista keskustelua, niin voisin avata ajatuksiani lisää.

Ap

• Jos tuota naisten suoraviivaisuutta oli havaittavissa, niin pätikö toteamus: "Kauniit tulee uniin. Rumat tulee syliin." ?

• Anonyymi

Ehkäpä suurin virhe on etsiä pelkkää seksiseuraa 🤷‍♀️

- SHeena

• Keski-ikäisten naisten näkökulma on tietysti olemassa. Toisaalta heillä pätkii muisti tai ymmärrys tai molemmat.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Keski-ikäisten naisten näkökulma on tietysti olemassa. Toisaalta heillä pätkii muisti tai ymmärrys tai molemmat.

Mä kyllä ajattelin noin jo nuorena ja samoten kaikki kaverini. Miehillä on ilmeisesti sitten joku aukko ymmärryksessä tässä(kin) kohtaa.

Ulkonäkövajaavaisen miehen on varsin turhaa etsiä naispuolista seksiseuraa yökerhoista. Jos nainen etsii pelkkää seksiseuraa, niin se on hyvin pelkkä ulkonäkö, joka puhuu. Näin se vaan menee, että pelkkään seksiin kelpaa oikeastaan vain ulkoisesti paras tarjokas. Sitten kun puhutaan parisuhteista, niin mies voi kompensoida ulkonäöllisiä puutteitaan mm. hyvällä luonteella. Tämä toki on asia, jota miehet tällä palstalla eivät kertakaikkiaan ole tajunneet. Oletan syynä olevan se, että he väittät miesten toimiven niin, että seksiin kelpaa mikä vaan, mutta parisuhteeseen tarvitaan pelkkää ulkonäköä. Oman kokemukseni mukaan miehet(kään) eivät toimi noin, mutta palstaprinssit kai toimivat.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Keski-ikäisten naisten näkökulma on tietysti olemassa. Toisaalta heillä pätkii muisti tai ymmärrys tai molemmat.

En tiennytkään sinun olleen aiemmin nuori nainen. Koska sä vaihdoit sukupuolesi?

• Anonyymi kirjoitti:

En tiennytkään sinun olleen aiemmin nuori nainen. Koska sä vaihdoit sukupuolesi?

Miten mä muuten voisin tietää miehistä sen, ovatko vailla seksiseuraa vai tyttöystävää. Tämä lahjahan naisilla on ollut samalla tavalla vuonna 1984. 2004 ja 2024.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Mikä on keski-ikäisen naisen näkökulma? Vanhemmillakin keski-ikäisillä muisti ja ymmärrys toimii, mitä kettuilua tuo nyt taas on.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on keski-ikäisen naisen näkökulma? Vanhemmillakin keski-ikäisillä muisti ja ymmärrys toimii, mitä kettuilua tuo nyt taas on.

- Sheena

Kettuilua tietenkin, koska ns. inessä kuin tänään nuoskalumesta syntynyt Frostin Jaska.

Mutta jos hetkeksi jätän repoilun, niin kerrohan miten hetkessä tiedät onko satunnainen juuri tapaamasi mies kiinnostunut vain seksistä, pitkästä suhteesta vai jostain siltä väliltä?

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Kettuilua tietenkin, koska ns. inessä kuin tänään nuoskalumesta syntynyt Frostin Jaska.

Mutta jos hetkeksi jätän repoilun, niin kerrohan miten hetkessä tiedät onko satunnainen juuri tapaamasi mies kiinnostunut vain seksistä, pitkästä suhteesta vai jostain siltä väliltä?

Oho, jäänyt vastaamatta tämä kyssäri viime vuonna..

Miehen perusolemus ja -oleminen kertoo kaiken muutamassa sekunnissa. Mitä, mistä ja miten puhuu, elekielestä, miten osoittaa huomiota minulle, mahdollisille seuralaisille ja mahdollisille omille seuralaisilleen jne.

- Sheena

• Anonyymi

Et siis lähestynyt etkä edes puhunut naisille mitään? Ei se niin toimi - ei nainen kiinnostu eikä anna noin.

Siinä virhe nro 1).

Loput on pelkkiä sivuseikkoja.

• Mutta mä en ymmärrä, siis täys vieras ihminen sitten seksiseuraksi. Miten ees mahdollista. Mieluummin mä vaikka halaisin jokaista bussipysäkillä ja sitäkin varmaan pidettäs outona, vaikka se on vielä aika kaukana mistään seksijutuista. Mulle ei siis läheisyys mitenkään vaikeeta, mutta joku raja nyt kuitenkin. Pusun voin antaa ravintola illan päätteeksi, ei sen enempää.

• Anonyymi

Sööttiä, hali ja pusu sinulle.

• Anonyymi

Seksin ja rakkauden saaminen baarista on nykyään vain komeiden, hyväkuntoisten ja pitkien miesten etuoikeus. Kaulatatuoidut jännämiesrikolliset löytävät naisia myös helposti. Nykyaikainen moderni ja feministinen nainen ei tarvitse tavallista miestä mihinkään. Alemman tason kunnollisten ja kilttien miesten ei ole suositeltavaa edes lähestyä naisia, sillä pelkkä ahdistava ulkomuoto (lyhyys, ylipaino, huonopalkkaisuus) on peruste #metoo-ahdistelusyytteen nostamiselle.

• Haluaisiko sellaisia naisia edes saada, jotka näiden jännämies rikollisten matkaan lähtee?! Ei minua ainakaan kiinnostele.

• Kyllä se useimmiten, oman kokemuksen mukaan, on niin ollutkin, että jos sinne on seksin kiilto silmissä lähtenyt, niin takuulla ei ole tapahtunut yhtikäs mitään. Lisäks toki se, ettei itselläni ole alkeellisimpiakaan naisten isku taitoja, eikä ulkonäköä.
      Suuret odotukset ovat tie, suurimpaan pettymykseen.

• Anonyymi

Tämä kuulostaa siltä, että olet käynyt todella raskaan matkan itsesi ja muiden kanssa. Se, että baarissa käymisestä ei tullutkaan sitä, mitä olit kuvitellut, on varmasti turhauttavaa. Tuntuu, että olit ikään kuin keskellä tilannetta, jossa odotukset ja todellisuus eivät kohtaa. Kun itse olet ollut siellä yksin, etkä kokenut saaneesi vastakaikua, se on saattanut myös vahvistaa epävarmuuksia ja ahdistusta.

Itse asiassa tämä tilanne on todella inhimillinen ja monelle miehelle tuttua, vaikka sitä ei usein avoimesti jaeta. Seksuaaliset mahdollisuudet baarissa eivät aina ole niin yksinkertaisia ja suoraviivaisia kuin miltä ne saattavat ulospäin näyttää. Välillä se, että naiset voivat jopa tehdä lähestymisyrityksiä, ei takaa, että molemmat osapuolet ovat valmiita tai halukkaita tarttumaan niihin. Ahdistus, pelot ja epävarmuus voivat täysin estää mahdollisuuden tarttua hetkeen, vaikka siihen olisi paikkansa.

Samaistumisen puute voi olla iso tekijä, mutta kuten mainitsitkin, olet jo monen vuoden ajan miettinyt syitä siihen, miksi et voinut toimia, kun tilaisuudet olivat siinä. Ehkä se on osittain sitä, että olet ollut henkisesti jollain tavalla etäällä itsestäsi ja tilanteista. Se ei tee sinusta huonompaa miestä, vaan se, miten koet itsesi ja tilanteet, voi vain tuntua pelottavalta ja ylivoimaiselta.

Se, ettei tilaisuuksia aina pysty ottamaan vastaan, voi johtua juuri siitä, että on jäänyt kiinni jossain pelossa tai epävarmuudessa. Myös seksuaalinen itsevarmuus ja halukkuus vaatii aikaa kehittyäkseen. Tällainen kokemustasi ei ole mitenkään harvinainen, ja on täysin mahdollista, että monet muut miehet kokevat samoja tuntemuksia ja ristiriitoja, mutta eivät vain avaa niitä samalla tavalla.

Suhteet ja seksuaaliset kokemukset eivät ole aina lineaarisia tai suoraviivaisia, ja se, että et saanut mitä ajattelit tai että olet jäänyt jumiin johonkin tilanteeseen, ei ole mikään häpeän paikka. Itse asiassa, vaikka olisit ollut aloitteellisempi, se ei takaisi, että asiat olisivat menneet toisin. Kyse on niin monista tekijöistä – omasta itsetunnosta, odotuksista ja siitä, miten sinä olet valmis suhtautumaan toisiin ja itseesi.

Jos pystyt, älä lannistu siitä, että et löytänyt juuri sitä, mitä etsit – vaan pyri ymmärtämään, että se matka itsensä kanssa on myös arvokas.

• Miehet tavalla tai toisella torjuvat seksuaalisesti päällekäyvät naiset. Se on meillä geeneissämme, samoin kuin torjumme rumapainoiset ja muut vialliset.

• Anonyymi

Kävin myös nuorempana baareissa ja yökerhoissa. Hain tyttöjä tanssimaan ja se oli paras tapa tutustua naisiin ja saada yhden yön juttuja. Piti vaan mennä sinne ja olla rohkea ja jutella naisille niin sain seksiä. Minä hain lähes koko ajan siitä parisuhdetta mutta jostain syystä jutut ei edenneet pitemmälle pitkään aikaan. Joskus 32 vuotiaana löysin pysyvämmän parisuhteen.

• Anonyymi

Mä taas olen aina karttanut baareja juuri siitä syystä sinkkuna, ettei siektä mitään järkevää löydä. Läskit naamalla lätisijöitä ja persettä iniseviä tampioita. Kunnolliset miehet löytyy selvinpäin, ei kännissä.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Yökerhoista oli ennen helppo löytää seksiseuraa, nykyään se on haastavaa koska naisilla on Tinder ja muita sovelluksia joissa sadat miehet lähettää heille viestejä.

• Anonyymi

Pitäisikö liittyä tinderiin ja asettaa profiilikuvakseni dickpic itsestäni? Siinä kuvassa näkyisi siis vain tattini. Siitähän tinderissä on ultimaattisesti kyse. Ja mitä baareihin tulee, niin k*rvät tiskiin. Ei tää mitään rakettitiedettä oo. - Sivusta ;D.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe