Eräs mies tuijottaa miua välillä todella intensiivisesti. Minä tiedän monestakin jutusta, että hän ei ole minusta kiinnostunut. Me ollaan ihan vaan työkavereita ja vahvasti friendzonella. Mä en taatusti ole hänen mielestään hyvännäköinen, eikä hänkään ole mun tyyppiä. En ole täällä nyt hakemassa vakuutteluja siitä, että hän on kiinnostunut vaan kysymässä, että mitä muita syitä tuijotukselle on? Tuijottaminen häiritsee mua vähän, mutta tuntuisi oudolta valittaa siitä, kun hän on kuitenkin kiva tyyppi.
Miksi mies tuijottaa?
9
391
Vastaukset
- Anonyymi
Työskenteletkö hänen kanssaan päivittäin? Vaikea sanoa tietenkin, ehkä yrittää testata kiinnostutko?
- Anonyymi
En työskentele päivittäin. Joskus. Mietin, että ehkä hän ei pidä minusta. En nyt halua avata syitä sille, miksi hän ei olisi minusta kiinnostunut tai testailisi kiinnostustani, mutta olen ihan 100 prosenttisen varma, ettei hän ole minusta kiinnostunut.
- Anonyymi
No se hakee seksiä tietty.
- Anonyymi
Ei varmasti hae.
- Anonyymi
Itse teen moovin tuossa kohtaa. Testaan miestä itseään. Silloin jos se vastaa keimailulla tyrkyllä kiinnostuksella niin lopetan ja annan kylmää kyytiä. Se on pelaamista.
Koska jos en ole kiinnostunut. Tulee kylmää takas. Silloin ei hymyillä enää😄- Anonyymi
Sitten saa olla rauhassa
- Anonyymi
Mistä tiedät ettei ole kiinnostunut koska jos katselen jotain katson häntä siksi että hän on kaunis ja seksikäs.
- Anonyymi
Olen monia hyviä asioita, mutta en kaunis tai seksikäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen monia hyviä asioita, mutta en kaunis tai seksikäs.
Et voi tietää sitä ja tätä jankkaamalla keskustelu junnaa paikallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13070Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.82117Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1121732Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101056Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450982Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn129956- 35754
- 50687
- 66675
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30645