Eräs mies tuijottaa miua välillä todella intensiivisesti. Minä tiedän monestakin jutusta, että hän ei ole minusta kiinnostunut. Me ollaan ihan vaan työkavereita ja vahvasti friendzonella. Mä en taatusti ole hänen mielestään hyvännäköinen, eikä hänkään ole mun tyyppiä. En ole täällä nyt hakemassa vakuutteluja siitä, että hän on kiinnostunut vaan kysymässä, että mitä muita syitä tuijotukselle on? Tuijottaminen häiritsee mua vähän, mutta tuntuisi oudolta valittaa siitä, kun hän on kuitenkin kiva tyyppi.
Miksi mies tuijottaa?
9
359
Vastaukset
- Anonyymi
Työskenteletkö hänen kanssaan päivittäin? Vaikea sanoa tietenkin, ehkä yrittää testata kiinnostutko?
- Anonyymi
En työskentele päivittäin. Joskus. Mietin, että ehkä hän ei pidä minusta. En nyt halua avata syitä sille, miksi hän ei olisi minusta kiinnostunut tai testailisi kiinnostustani, mutta olen ihan 100 prosenttisen varma, ettei hän ole minusta kiinnostunut.
- Anonyymi
No se hakee seksiä tietty.
- Anonyymi
Ei varmasti hae.
- Anonyymi
Itse teen moovin tuossa kohtaa. Testaan miestä itseään. Silloin jos se vastaa keimailulla tyrkyllä kiinnostuksella niin lopetan ja annan kylmää kyytiä. Se on pelaamista.
Koska jos en ole kiinnostunut. Tulee kylmää takas. Silloin ei hymyillä enää😄- Anonyymi
Sitten saa olla rauhassa
- Anonyymi
Mistä tiedät ettei ole kiinnostunut koska jos katselen jotain katson häntä siksi että hän on kaunis ja seksikäs.
- Anonyymi
Olen monia hyviä asioita, mutta en kaunis tai seksikäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen monia hyviä asioita, mutta en kaunis tai seksikäs.
Et voi tietää sitä ja tätä jankkaamalla keskustelu junnaa paikallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1405516Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392077Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv291992- 241913
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h171865Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan01720- 411700
- 521651