Että olen niin paljon lapsena sairastanut, että aikuisena se on jo harvinaisempaa?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Sairaana oleminen on merkki siitä että kehon immuunijärjestelmä toimii kun se poistaa bakteereita. Viruksia nyt ei ole edes olemassa tiedoksi plörönän pelkääjille . . Koko homma oli ihmiskunnan suurin huijaus.
- Anonyymi
Enpä ole miettinyt mutta minulla on samoin. Lapsena oli usein kuumetta ja päälle kaikki lastentaudit, silloin oli vähemmän rokotuksia. Nyt aikuisena olen terve. Yhden hyvin lievän koronan sairastin, en olisi tiennyt mutta testi näytti. Ja flunssa muutaman vuoden välein. Siinä kaikki.
- Anonyymi
Minulla on käynyt niin päin, kun lapsena sairastelin aika paljon, ja siihen aikaan antibiootteja annettiin lähes joka vaivaan, niin aikuisenakin on tullut sairasteltua tavallista enemmän.
Ja tuolle jollekin, joka väittää, ettei viruksia ole olemassakaan, niin itsellesi vain ne plörinäsi...- Anonyymi
En minä ainakaan ole semmoista väittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan ole semmoista väittänyt.
Älä ota itseesi, en tarkoittanut juuri sinua, vaan jotakuta, joka niin kirjoitti.
- Anonyymi
Mitä vanhemmaksi elät, sen lukuisempia sairauksiakin tulet potemhan.
Se on elämän laki tarkemmin tsiigattuna.- Anonyymi
Silti haluan elää vanhaksi.
- Anonyymi
Juuri näin, ikä tekee tehtävänsä.
Mikäs se olisi vanhaksi eläessä, jos pysyisi terveenä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201508
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2021000Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.145588Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.221501- 187499
- 25444
- 182433
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut10432Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393- 38388