Että olen niin paljon lapsena sairastanut, että aikuisena se on jo harvinaisempaa?
Onko mahdollista?
8
189
Vastaukset
- Anonyymi
Sairaana oleminen on merkki siitä että kehon immuunijärjestelmä toimii kun se poistaa bakteereita. Viruksia nyt ei ole edes olemassa tiedoksi plörönän pelkääjille . . Koko homma oli ihmiskunnan suurin huijaus.
- Anonyymi
Enpä ole miettinyt mutta minulla on samoin. Lapsena oli usein kuumetta ja päälle kaikki lastentaudit, silloin oli vähemmän rokotuksia. Nyt aikuisena olen terve. Yhden hyvin lievän koronan sairastin, en olisi tiennyt mutta testi näytti. Ja flunssa muutaman vuoden välein. Siinä kaikki.
- Anonyymi
Minulla on käynyt niin päin, kun lapsena sairastelin aika paljon, ja siihen aikaan antibiootteja annettiin lähes joka vaivaan, niin aikuisenakin on tullut sairasteltua tavallista enemmän.
Ja tuolle jollekin, joka väittää, ettei viruksia ole olemassakaan, niin itsellesi vain ne plörinäsi...- Anonyymi
En minä ainakaan ole semmoista väittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan ole semmoista väittänyt.
Älä ota itseesi, en tarkoittanut juuri sinua, vaan jotakuta, joka niin kirjoitti.
- Anonyymi
Mitä vanhemmaksi elät, sen lukuisempia sairauksiakin tulet potemhan.
Se on elämän laki tarkemmin tsiigattuna.- Anonyymi
Silti haluan elää vanhaksi.
- Anonyymi
Juuri näin, ikä tekee tehtävänsä.
Mikäs se olisi vanhaksi eläessä, jos pysyisi terveenä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711437
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411029Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21640- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573