Ou Jeees!!!!
Oi iloa!!!
Putin ei uskalla iskeä ydinpommilla, hahahahahahahahaha vaikka lupaili kun punaviiva ylittyi!!!!Ihan sama mitä se ukko puhuu, ei siitä ole toteuttamaan sanojaan kun tietää että silloin hänestä tulee entinen miljonääri ja varmuudella kuolemantuomittu. NATOn ydinaseet osoittaa koko Googian alueille suurkaupunkeihin ja Putin tietää sen.
https://www.youtube.com/watch?v=0n0Sj4WPnc4
Ukraina iskenyt Googiin kaukomatkan ohjuksilla
21
206
Vastaukset
- Anonyymi
Putinin punaiset viivat alkaa olla sen omilla ohimoilla.
Tuhosi venäjän taas sadaksi vuodeksi, mistä olemme tietysti kiitollisia. - Anonyymi
Aika hurmahenkistä pauhua. Otahan lääkkeesi.
- Anonyymi
jäi tuosta hurman kirjoituksestani sanomaatta- että rys...ssä on sitä, vaikka voissa paistais.
On se niin sidottu historiansa kahleisiin
- Anonyymi
.... ja odottaako viestiketjun aloittaja ylöstempausta?
- Anonyymi
Venäjä ei ole Goog.
- Anonyymi
USA nimenomaan haluaa ydinsodan eurooppaan. Venäjä taistelee vastaan, mutta pakotetaan vastaamaan ydinohjuksin, jotta USA:n toive saadaan toteutettua. Venäjän ylin johto siirretty jo turvaan bunkkereihin ja kansalle rakennetaan ydinsuojia nopeassa tahdissa. Kuinka Suomessa? Mihin kansa täällä menee ydisuojaan? Pyöräkellariin??
- Anonyymi
lopeta tuollainen typerien viestien massapostitus ja vihan lietsonta
- Anonyymi
Tämän aloituksen kaltaiset viha- ja pilkkapuheet toivat meille sodan.
Sotasyyllisiä ovat nämä pilkkanaurajat. - Anonyymi
Aloittajakin kuulostaa siltä kuin olisi joku teatraalinen, jostain Suomen vankilasta kirjoittava loinen, joka ei ole koskaan mitään Suomelle antanut, ottanut vaan, mutta teeskennellä yrittää.
- Anonyymi
som ali?
- Anonyymi
Ukraina olisi pitänyt heti sodan alettua ottaa EU:n ja Naton jäseneksi.
- Anonyymi
Miksi? Ukrainahan pelkällä olemassaolollaan on jo tuhonnut Euroopan.
EU, USA ja NATO ovat jo yli 10 vuotta sotineet Ukrainassa, tukeneet Ukrainan azov-natsien suorittamaa venäläisen vähemmistön kansanmurhaa. - Anonyymi
Parhaat turvatakuut Eurooppaan kuuluvalle itsenäiselle Ukrainalle olisi tullut heti myöntää sille Eu:n ja Naton täysjäsenyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaat turvatakuut Eurooppaan kuuluvalle itsenäiselle Ukrainalle olisi tullut heti myöntää sille Eu:n ja Naton täysjäsenyys.
Sekä EU että NATO toivat riidat ja nyt sodan koko Euroopalle, maailmansodan maailmalle.
P-Korean armeija jo Itärajalla. Kiitos Pelkuri Niinistön, ym. natottajien.
Maailma on pian kusessa Japania myöten.
EU = entinen Rooman valtakunta, laajentuneena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä EU että NATO toivat riidat ja nyt sodan koko Euroopalle, maailmansodan maailmalle.
P-Korean armeija jo Itärajalla. Kiitos Pelkuri Niinistön, ym. natottajien.
Maailma on pian kusessa Japania myöten.
EU = entinen Rooman valtakunta, laajentuneena.Niin... NATO/DCA/ -sopimus, Suomen pelastus vai tuho`?
https://www.youtube.com/watch?v=1P_sKMvBCQg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin... NATO/DCA/ -sopimus, Suomen pelastus vai tuho`?
https://www.youtube.com/watch?v=1P_sKMvBCQgMeillä ei ollut mitään hätää.
Venäjä kunnioitti meitä ja matkailu- ym:t suhteet toimivat.
Itsekin kävin siellä muutaman matkan turistina. Minulla on sieltä hyvät muistot.
Sitten Niinistöllä tuli paskat housuun.
- Anonyymi
".... ja odottaako viestiketjun aloittaja ylöstempausta?"
Et vastaa, vai pelottaako vastata? - Anonyymi
Kyllä USA lopettaa sodat kun sinne saadaan sellainen pressa kerrankin, jolle pääasia ei ole olla sotimassa jokaisessa maailmankolkassa.
Venäjää ei olisi maailmankartalla, jos sen apuun ei olisi tultu toisessa maailmansodassa ja liittoutuneet romahduttaneet Saksaa pommituksilla.
Venäjä ei olis yksin kyennyt natsisaksaa kukistamaan, kun sen sotataidot rajoittuvat raiskaamiseen ja ryöstämiseen. Kun Saksa oli pommitettu maan tasalle, niin sitten menivät Venäjän sotilaat ryöstämään ja raiskaamaan sen mitä oli jäljellä. - Anonyymi
Tämän viestiketjun aloittaja ei edelleekään vastaa tähän kysymykseen?
".... ja odottaako hän ylöstempausta?"
Et vastaa, vai pelottaako vastata?
Minuakin pelottaisi, jos sattuisin päästämään suustani sammakoita. - Anonyymi
"Putin ei uskalla..."
Putin kyllä uskaltaa puolustaa omaa isänmaataan ja kansaansa, tästä voimme olla varmoja.
Hän ei ole mikään "Niiiii...-Niinistö" tai homo Stubb. No miksi sitten kaikki länsimaiset suurlähetystöt ovat sulkenet ovensa Ukrainasta kaksi päivä, jos Putin ei pelotta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579