Oon siis seiska luokkalainen tyttö ja haluaisin uusia kavereita, mutta en oikein uskalla puhua ihmisille joita en tunne, koska ajattelen että he voivat kuulla minua oudoksi yms.
Kuinka saada introverttinä kavereita?
2
153
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi olla outo ja kaverillinen kuin olla yksin/huonossa seurassa. Kannattaa aloittaa puhumalla enemmän niille jotka samalla luokalla ja sitten kun rohkeutta keränny niin muille. Jos saat negatiivisen vastauksen niin se on vain siltä toiselta pois.
- Anonyymi
Liity kursseille oppimaan uudesta aiheesta josta olet kiinnostunut.
Siellä, samoista asioista innostuneiden kanssa, on helponmpaa jutella. Kurssin edettyä tunnet jo monta ihmistä ja aivan varmasti voit heidän kanssaan harjoitella keskustelutaitoja. Varsikin jos he puhuvat suomea joka sinulta sujuu ilmeisesti oikein hyvin!
Toinen mahdollisuus on tarjoutua auttamaan avun tarvitsijoita.
heitä kun on kaikissa ikäryhmissä: Nurten kanssa voit viikoloppuisin askarrella tunnin pari tai ikääntyneiden luona voi lukea vaikka kirjaa tai sanomalehteä ( paperi- tai on-line versiona).
Mahdollisuuksia on useita, mene vai rohkeasti katselemaan juuri sinulle sopivimmat.
Keskustelutaito on samaa kuin ruokapuikoilla syöminen, sen kun ensin oppii; loppu on helppoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871504
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141400Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras531211- 281104
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118952Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19872
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46723
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715