Muistaako kukaan suomalaista bändiä nimeltä Smack (80-luvulta)? Mitä pidätte?
Minä arvostan kovasti, saattaa olla että voittaa jopa Hanoi Rocksin.
Onko muuten kenelläkään videolla Smack:iä? Muistan että kyllä niitä näytettiin televisiossa, ainakin videot 'Look Around' ja 'Mad Animal Shuffle'.
Smack
5
1276
Vastaukset
- muistan
minul videolla tv:stä tulleet provinssirokin keikka, dinosaurockin keikka ja helsingin berlin klubin keikka.loistava bändi.
- Stargazer Kid
Toki. Criminalistahan(sinkku) se kaikki lähti. Se tuli radiosta ja olin mennyttä poikaa. Luulin laulun bändiä oikeasti ei-suomalaiseksi.
Henk.koht Smack kuuluu top-10-15 bändeihin aika helpostikin. Ja suomessa itse top-5 luokkaan.
Ilahduttaa todella kuulla että pidät bändistä. Kun itse pitää niin mikäs siinä:)
Tervehenkinen bändi. Toista sellaista ei tule olemaan. Clauden kuolema oli menetys. Onneksi näin hänen 3 Fishfacesin keikkaa ennen lähtöä.
Olen jo 35 ja 80-luvulla oli tietty Smack-paidat päällä. Siinä on bändi mihin ei kyllästy ikinä.
Kaikki levyt sinkut on hyllyssä ja vaimollani on reilun 20 keikan kokemus Smackin keikoista.
Olen saanut kuulla sitä ja monesti. Kateellinen ja iloisen kiitollinen olen hänen puolestaan.
Live Desire-albumilta kuulee sen energian. todella.
Claude on ehdottomasti paras rock-laulaja suomessa ja Smackissa toimii muutenkin kaikki.
Bändi oli upea. Manchuria teki hienoja lauluja ja Kinde on suomen parasta ehkä rummuissa.
Lisäksi meillä Clauden loistavan The Fishfacesin levyt. Smackilta ja Fishfacesilta löytyy lukuisa määrä niin promoja kuin livekeikkoja videolla.
En muista tarkemmin mitä mutta paljon niitä löytyy vhs-muodossa. On harvinaista, itse kuvattua ja sitten tietysti varmaan kaikki tv-keikat haastattelut. Harmi, ettei ole 2 nauhuria millä nauhoittaa.
Pitäisi varmaan katsastaa mitä kaikkea löytyy...
Smackilla on yhdet nettisivut, mutta ne taitavat olla menneen talven lumia? ei ainakaan ole oikein enää päivittyneet omalla koneella.
voi olla, et tiedätkin mutta laitan sulle ja muillekin asiasta kiinnostuneille linkin:
http://smackonyou.com/ - ostakaaaaaaaa111
ostakaa harvinaisuus
http://www.huuto.net/kohteet/smackpromo-ep/442638686 - Smakkari
SMAK - Paint it Black oli kova biisi , soi vieläki Radiorocil ja cityl !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817