Smack

Black Rabbit

Muistaako kukaan suomalaista bändiä nimeltä Smack (80-luvulta)? Mitä pidätte?

Minä arvostan kovasti, saattaa olla että voittaa jopa Hanoi Rocksin.

Onko muuten kenelläkään videolla Smack:iä? Muistan että kyllä niitä näytettiin televisiossa, ainakin videot 'Look Around' ja 'Mad Animal Shuffle'.

5

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistan

      minul videolla tv:stä tulleet provinssirokin keikka, dinosaurockin keikka ja helsingin berlin klubin keikka.loistava bändi.

      • Black Rabbit

    • Stargazer Kid

      Toki. Criminalistahan(sinkku) se kaikki lähti. Se tuli radiosta ja olin mennyttä poikaa. Luulin laulun bändiä oikeasti ei-suomalaiseksi.

      Henk.koht Smack kuuluu top-10-15 bändeihin aika helpostikin. Ja suomessa itse top-5 luokkaan.

      Ilahduttaa todella kuulla että pidät bändistä. Kun itse pitää niin mikäs siinä:)

      Tervehenkinen bändi. Toista sellaista ei tule olemaan. Clauden kuolema oli menetys. Onneksi näin hänen 3 Fishfacesin keikkaa ennen lähtöä.

      Olen jo 35 ja 80-luvulla oli tietty Smack-paidat päällä. Siinä on bändi mihin ei kyllästy ikinä.

      Kaikki levyt sinkut on hyllyssä ja vaimollani on reilun 20 keikan kokemus Smackin keikoista.
      Olen saanut kuulla sitä ja monesti. Kateellinen ja iloisen kiitollinen olen hänen puolestaan.

      Live Desire-albumilta kuulee sen energian. todella.

      Claude on ehdottomasti paras rock-laulaja suomessa ja Smackissa toimii muutenkin kaikki.
      Bändi oli upea. Manchuria teki hienoja lauluja ja Kinde on suomen parasta ehkä rummuissa.

      Lisäksi meillä Clauden loistavan The Fishfacesin levyt. Smackilta ja Fishfacesilta löytyy lukuisa määrä niin promoja kuin livekeikkoja videolla.
      En muista tarkemmin mitä mutta paljon niitä löytyy vhs-muodossa. On harvinaista, itse kuvattua ja sitten tietysti varmaan kaikki tv-keikat haastattelut. Harmi, ettei ole 2 nauhuria millä nauhoittaa.

      Pitäisi varmaan katsastaa mitä kaikkea löytyy...

      Smackilla on yhdet nettisivut, mutta ne taitavat olla menneen talven lumia? ei ainakaan ole oikein enää päivittyneet omalla koneella.

      voi olla, et tiedätkin mutta laitan sulle ja muillekin asiasta kiinnostuneille linkin:

      http://smackonyou.com/

    • ostakaaaaaaaa111
    • Smakkari

      SMAK - Paint it Black oli kova biisi , soi vieläki Radiorocil ja cityl !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe