Milloin viimeksi kuulit….
ymmärsit…
kerroit…
Kieltä ilman sanoja.
Millainen kokemus se oli?
Kieli ilman sanoja
39
362
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulin eilen.
Ajattelin, että hän puhuu tavalla jota ymmärrän.
Halusin vastata, jotain sanoa, mutta en löytänyt sanoja.
Kokemuksena se oli turhauttava, seisoa sillä tavoin mykkänä seinän takana. Willi veikkaus: Kehonkieli?
- Anonyymi
Ei liity mitenkään.
Mutta sä ymmärsit siten. - Anonyymi
Musta ja mun äitistä ei sitten kirjoiteta. Tuliko selväksi !
Anonyymi kirjoitti:
Musta ja mun äitistä ei sitten kirjoiteta. Tuliko selväksi !
Ajattelin juuri laittaa tähän noin 100 sivuisen runokokoelman tästä aiheesta. Harmittava takaisku! 😂
Näitä jotain helluntaiherätys juttuja
- Anonyymi
Ei, mutta sä ymmärsit niin.
Tunti sitten.
Kissa: "tuon oven voisi avata ja sitten minulla on myös hiukan nälkä"
Hiukan myöhemmin
Kissa: "arvelen, että voisin nyt mennä ulos"
Johon ilmoitin, ettei ulos nyt mennä, sillä siellä on ilves.
Kissa puolestaan ilmoitti, että ymmärtää asian, muttei tunne sanaa "ilves".
(täytyy käydä näyttämässä sille ne jäljet)- Anonyymi
Kisut ovat fiksuja juttukavereita 😁
xLiner
- Anonyymi
Olen melko intuitiivinen ihminen, joten noita tilanteita on paljon.
Minulla on kuitenkin yksi kokemus itselleni aivan erityisestä katseesta, jossa toinen viestitti minulle silmillään asioita.
Ymmärsin siinä, että hän antoi minulle jakamattoman huomionsa täysin tietoisena siitä, että katse oli aivan liian pitkä ja tilanne varsin epäsopiva. Ehkä se oli testi, en tiedä.
Se oli silti hyvin kaunis ja mieleenpainuva kokemus työssä puolitutulta ihmiseltä vuosia sitten. - Anonyymi
Minulla on ihan konkreettinen kokemus tällaisesta tilanteesta.
Olin töissä oman kielialueeni ulkopuolella ja tapasin naisen joka oli sekä kuuro että sokea. Keskustelimme niin, että molemmat viittoi. Viittoessani tämä nainen kosketti käsillään omiani jotta pystyi lukemaan mitä sanoin ja minä luin hänen sanomansa käsistä. Ymmärsimme toisiamme ja sen tärkeimmän, että tällä oli hammas kieänä ja tarvitsisi pääsyä hammaslääkärille, jonka minä lupasin järjestää.
Tästä suorituksesta ja naisen muista tapaamisista ja yhteisestä kielestä olen ylpeämpi kuin mistään muista kommunikointitilanteista kenenkään kanssa. Me löysimme heti yhteisen kielen ja yhteyden. :))- AnonyymiUUSI
Jäin eilisen postauksen jälkeen miettimään tätä meidän ihmeellistä vuorovaikutustilannetta ja sen toteutumista. Ja hän todellakin piti käsiään tunnustellen omieni ympärillä kun "luki" mitä sanon. Osa viittomista oli kuvina, osan viitoin kirjain kirjaimelta.
Oli kyllä upea kokemus nämä hänen tapaamisensa! <3
- Anonyymi
Puhu äänellä jonka kuulen.
- Anonyymi
Ja vitut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vitut
:D onko tässä kirjoittajilla sanat ilman kieltä :DD
- Anonyymi
Jatkuvastihan tuota, kun on elämää ympärillä. Enemmän ihmiset kertovat ilman sanoja.
xLiner - Anonyymi
Vaikuttava juttu varmaan tuo kuurosokean kohtaaminen.
En ole koskaan miettinyt noita tilanteita omalla kohdalla, nyt rupesin.
Laulun sanoin: .. seurassa kun joku joskus sanoo jotain typerää, sinä katsot minuun, etsit itsehillintää...
Orgasmissa ei sanota välttämättä mitään mutta toinen tietää milloin se on päällä.
Kirkossa kolehtin kerääjä ojentaa sen pussukan, ei sano mitään mutta tajuaahan sitä että rahaa sinne pistetään. (Olimme lapsena kirkossa, yksi työnsi kätensä haaviin kun luuli että jaetaan rahoja.)
Muissakin paikoissa jossa kuuluu olla hiljaa, ojentaa toiselle tuolin ja korkeintaan hymyilee.
Koira tulee luokse ja katsoo odottaen; saa rapsuttaa ja silittää.
Kiva aloitus. - Anonyymi
Olis kyllä kiva kuulla naisilta millainen kokemus se on kun saa kieltä ilman sanoja ja silti on rakkauden kieltä ja se kieli ei lopeta tai päädy kuin orgasmiin
- Anonyymi
tuollaisesta tulisi mieleen NAMER3 joka tekee kieliopillisesti oikein täysin omia uusia sanoja.
oli tauolla minun sääkuvienottaja,kun järjestelin vähän jutruja nyt taas toiminnassa jos lumimyrsky eli Blizzard of Ozz.y. - AnonyymiUUSI
Toivoisin vielä joskus kuulevani, tai saavani edes pienen puheenvuoron 🙂
- AnonyymiUUSI
Ehkäpä se järjestyy :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä se järjestyy :)
Riittääköhän jos toivoo oikein kovasti näin joulun alla, lisätään lahjalistaan 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riittääköhän jos toivoo oikein kovasti näin joulun alla, lisätään lahjalistaan 🙂
Juu, täältä tuupataan onnea matkaan 😚👍
- AnonyymiUUSI
tuossa pohsinrta keksi vastaus johon ei ole olemassa kysymystä.
niintuo jooh... NAMER3 joskus laitoin tuon tekemän palstan nimimerkeistä uusia omiazan - AnonyymiUUSI
Käytän välillä katsetta ilmaisemaan asioita. Usein se toimii paremminkin kuin kieli, tietysti tilanteesta ja erityisesti ihmisestä riippuen.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Eläinten kieltäkin oppii, se on antoisampaa kun ihmisten kielien oppiminen kehoa lukien. 😃 Päivittäin luen eläinten kieltä.
Entinen Eivori- AnonyymiUUSI
Meidän kissa on aika kova juttelemaan kun sille päälle osuu, välillä kuulostaa äitinsä hylkäämältä kaksivuotiaalta joka tahtoo mamin syliin, toisinaan sitten mouruaa parhaaseen kukkulankunkku tyyliin ja lähtee painelemaan pitkin taloa ihan riehumisen ilosta. Väliin mahtuu sitten monenlaista mielialanaukaisua huomionhaluisista pentuvinkaisuista lähtien ja minähän juttelen tietysti takaisin 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meidän kissa on aika kova juttelemaan kun sille päälle osuu, välillä kuulostaa äitinsä hylkäämältä kaksivuotiaalta joka tahtoo mamin syliin, toisinaan sitten mouruaa parhaaseen kukkulankunkku tyyliin ja lähtee painelemaan pitkin taloa ihan riehumisen ilosta. Väliin mahtuu sitten monenlaista mielialanaukaisua huomionhaluisista pentuvinkaisuista lähtien ja minähän juttelen tietysti takaisin 😁
Heh, kuulostaa mahtavalta katilta. 😻😄
Entinen Eivori
- AnonyymiUUSI
Se on jännä, vaikka kuinka joskus on sanonut jollekin ihmiselle, että lopeta kohta toi eläin käy kiinni. Niin ei mee jakeluun. Sitten roikkuu jyrsijä sormessa kiinni tai kissa tai koira pohkeessa. Miten ei nää selviä varoituksia. 🤦🏼♂️ Eleet voi olla ihan silmäräpäyksen mittaisia mutta täysin selkeitä.
Entinen Eivori- AnonyymiUUSI
No eihän ne nyt tietenkään niitä näe kun eivät edes älyä kuunnella omistajan varoituksia 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No eihän ne nyt tietenkään niitä näe kun eivät edes älyä kuunnella omistajan varoituksia 😂
Niin se menee. Eihän ihmiset osaa olla (yleistys) toisiaankaan läsnä, eläinten kanssa vielä vähemmän. Ja jos kunnioitus puuttuu eläintäkin kohtaan, joutaakin purra. 😅
Entinen Eivori
- AnonyymiUUSI
OIKEasti olen aika iloinen kun tuli käty'ä silmälääkäeillä, nin lähwrw lwikkaukawwn..
- AnonyymiUUSI
kiaA ilmN Jlkoj... AUTO ILMAN PYÖRIÄ.
ajqkub gYAJ CWSÖRRÖÖAYRIUKKAJUBSKASUSSA EEÖSRÖOÖRJÖÖGWG - AnonyymiUUSI
Hämmästyttävä video kissasta joka naukuu "apua".
https://www.tiktok.com/@iltalehti/video/7437565370636045601
Tuli sellainen olo, että nyt minua pissitään silmään.
Erään dokumentin mukaan kissat ymmärtäisivät sanoja ja niillä olisi hyvä päättelykyky, mutta sanojen muodostaminen on kiinni anatomiasta.- AnonyymiUUSI
Ei vitsi, eihän näitä voi nauramatta katso 😂
Voi APUA 🤣💦
Ei ensimmäinen kerta, kun kuulen kissan tapailevan sanoja, mutta tämä oli yliveto 😂
- AnonyymiUUSI
Yonainenn namer voisiwehkäkeksiätekemisiä senyt eiolesääjuttuon, entä jonkin planeeyannimi Mi4s.
- AnonyymiUUSI
Preaid3ntti aloittaa uude3nvuoden puheensa... perunba on on hyvä ligabstluhkkem jyub ouooekubu ib ounourlb'
jyub hj´´´´ - AnonyymiUUSI
´gimme local lmmucilafoe.
- AnonyymiUUSI
presidentin uuden vuodfenr puhealkaisi: Porkkana söi juuri koirani... seuraaca aihe; minä söin juuri kaksiraakaaperunaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1213348- 781748
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151511Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491280VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911155Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat901084- 681039
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k78873Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19867