Kieli ilman sanoja

Anonyymi-ap

Milloin viimeksi kuulit….
ymmärsit…
kerroit…
Kieltä ilman sanoja.

Millainen kokemus se oli?

39

362

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulin eilen.

Ajattelin, että hän puhuu tavalla jota ymmärrän.
      Halusin vastata, jotain sanoa, mutta en löytänyt sanoja.

Kokemuksena se oli turhauttava, seisoa sillä tavoin mykkänä seinän takana.

• Willi veikkaus: Kehonkieli?

• Anonyymi

Ei liity mitenkään.

Mutta sä ymmärsit siten.

• Anonyymi

Musta ja mun äitistä ei sitten kirjoiteta. Tuliko selväksi !

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Musta ja mun äitistä ei sitten kirjoiteta. Tuliko selväksi !

Ajattelin juuri laittaa tähän noin 100 sivuisen runokokoelman tästä aiheesta. Harmittava takaisku! 😂

• Näitä jotain helluntaiherätys juttuja

• Anonyymi

Ei, mutta sä ymmärsit niin.

• Tunti sitten.
      Kissa: "tuon oven voisi avata ja sitten minulla on myös hiukan nälkä"

Hiukan myöhemmin
      Kissa: "arvelen, että voisin nyt mennä ulos"
      Johon ilmoitin, ettei ulos nyt mennä, sillä siellä on ilves.
      Kissa puolestaan ilmoitti, että ymmärtää asian, muttei tunne sanaa "ilves".
      (täytyy käydä näyttämässä sille ne jäljet)

• Anonyymi

Kisut ovat fiksuja juttukavereita 😁

xLiner

• Anonyymi

Olen melko intuitiivinen ihminen, joten noita tilanteita on paljon.
      Minulla on kuitenkin yksi kokemus itselleni aivan erityisestä katseesta, jossa toinen viestitti minulle silmillään asioita.
      Ymmärsin siinä, että hän antoi minulle jakamattoman huomionsa täysin tietoisena siitä, että katse oli aivan liian pitkä ja tilanne varsin epäsopiva. Ehkä se oli testi, en tiedä.
      Se oli silti hyvin kaunis ja mieleenpainuva kokemus työssä puolitutulta ihmiseltä vuosia sitten.

• Anonyymi

Minulla on ihan konkreettinen kokemus tällaisesta tilanteesta.
      Olin töissä oman kielialueeni ulkopuolella ja tapasin naisen joka oli sekä kuuro että sokea. Keskustelimme niin, että molemmat viittoi. Viittoessani tämä nainen kosketti käsillään omiani jotta pystyi lukemaan mitä sanoin ja minä luin hänen sanomansa käsistä. Ymmärsimme toisiamme ja sen tärkeimmän, että tällä oli hammas kieänä ja tarvitsisi pääsyä hammaslääkärille, jonka minä lupasin järjestää.
      Tästä suorituksesta ja naisen muista tapaamisista ja yhteisestä kielestä olen ylpeämpi kuin mistään muista kommunikointitilanteista kenenkään kanssa. Me löysimme heti yhteisen kielen ja yhteyden. :))

• Anonyymi
        UUSI

Jäin eilisen postauksen jälkeen miettimään tätä meidän ihmeellistä vuorovaikutustilannetta ja sen toteutumista. Ja hän todellakin piti käsiään tunnustellen omieni ympärillä kun "luki" mitä sanon. Osa viittomista oli kuvina, osan viitoin kirjain kirjaimelta.
        Oli kyllä upea kokemus nämä hänen tapaamisensa! <3

• Anonyymi

Puhu äänellä jonka kuulen.

• Anonyymi

Ja vitut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vitut

:D onko tässä kirjoittajilla sanat ilman kieltä :DD

• Anonyymi

Jatkuvastihan tuota, kun on elämää ympärillä. Enemmän ihmiset kertovat ilman sanoja.

xLiner

• Anonyymi

Vaikuttava juttu varmaan tuo kuurosokean kohtaaminen.
      En ole koskaan miettinyt noita tilanteita omalla kohdalla, nyt rupesin.
      Laulun sanoin: .. seurassa kun joku joskus sanoo jotain typerää, sinä katsot minuun, etsit itsehillintää...
      Orgasmissa ei sanota välttämättä mitään mutta toinen tietää milloin se on päällä.
      Kirkossa kolehtin kerääjä ojentaa sen pussukan, ei sano mitään mutta tajuaahan sitä että rahaa sinne pistetään. (Olimme lapsena kirkossa, yksi työnsi kätensä haaviin kun luuli että jaetaan rahoja.)
      Muissakin paikoissa jossa kuuluu olla hiljaa, ojentaa toiselle tuolin ja korkeintaan hymyilee.
      Koira tulee luokse ja katsoo odottaen; saa rapsuttaa ja silittää.
      Kiva aloitus.

• Anonyymi

Olis kyllä kiva kuulla naisilta millainen kokemus se on kun saa kieltä ilman sanoja ja silti on rakkauden kieltä ja se kieli ei lopeta tai päädy kuin orgasmiin

• Anonyymi

tuollaisesta tulisi mieleen NAMER3 joka tekee kieliopillisesti oikein täysin omia uusia sanoja.

oli tauolla minun sääkuvienottaja,kun järjestelin vähän jutruja nyt taas toiminnassa jos lumimyrsky eli Blizzard of Ozz.y.

• Anonyymi
      UUSI

Toivoisin vielä joskus kuulevani, tai saavani edes pienen puheenvuoron 🙂

• Anonyymi
        UUSI

Ehkäpä se järjestyy :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä se järjestyy :)

Riittääköhän jos toivoo oikein kovasti näin joulun alla, lisätään lahjalistaan 🙂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riittääköhän jos toivoo oikein kovasti näin joulun alla, lisätään lahjalistaan 🙂

Juu, täältä tuupataan onnea matkaan 😚👍

• Anonyymi
      UUSI

tuossa pohsinrta keksi vastaus johon ei ole olemassa kysymystä.

niintuo jooh... NAMER3 joskus laitoin tuon tekemän palstan nimimerkeistä uusia omiazan

• Anonyymi
      UUSI

Käytän välillä katsetta ilmaisemaan asioita. Usein se toimii paremminkin kuin kieli, tietysti tilanteesta ja erityisesti ihmisestä riippuen.

- Sheena

• Anonyymi
      UUSI

Eläinten kieltäkin oppii, se on antoisampaa kun ihmisten kielien oppiminen kehoa lukien. 😃 Päivittäin luen eläinten kieltä.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        UUSI

Meidän kissa on aika kova juttelemaan kun sille päälle osuu, välillä kuulostaa äitinsä hylkäämältä kaksivuotiaalta joka tahtoo mamin syliin, toisinaan sitten mouruaa parhaaseen kukkulankunkku tyyliin ja lähtee painelemaan pitkin taloa ihan riehumisen ilosta. Väliin mahtuu sitten monenlaista mielialanaukaisua huomionhaluisista pentuvinkaisuista lähtien ja minähän juttelen tietysti takaisin 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän kissa on aika kova juttelemaan kun sille päälle osuu, välillä kuulostaa äitinsä hylkäämältä kaksivuotiaalta joka tahtoo mamin syliin, toisinaan sitten mouruaa parhaaseen kukkulankunkku tyyliin ja lähtee painelemaan pitkin taloa ihan riehumisen ilosta. Väliin mahtuu sitten monenlaista mielialanaukaisua huomionhaluisista pentuvinkaisuista lähtien ja minähän juttelen tietysti takaisin 😁

Heh, kuulostaa mahtavalta katilta. 😻😄

Entinen Eivori

• Anonyymi
      UUSI

Se on jännä, vaikka kuinka joskus on sanonut jollekin ihmiselle, että lopeta kohta toi eläin käy kiinni. Niin ei mee jakeluun. Sitten roikkuu jyrsijä sormessa kiinni tai kissa tai koira pohkeessa. Miten ei nää selviä varoituksia. 🤦🏼‍♂️ Eleet voi olla ihan silmäräpäyksen mittaisia mutta täysin selkeitä.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        UUSI

No eihän ne nyt tietenkään niitä näe kun eivät edes älyä kuunnella omistajan varoituksia 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän ne nyt tietenkään niitä näe kun eivät edes älyä kuunnella omistajan varoituksia 😂

Niin se menee. Eihän ihmiset osaa olla (yleistys) toisiaankaan läsnä, eläinten kanssa vielä vähemmän. Ja jos kunnioitus puuttuu eläintäkin kohtaan, joutaakin purra. 😅

Entinen Eivori

• Anonyymi
      UUSI

OIKEasti olen aika iloinen kun tuli käty'ä silmälääkäeillä, nin lähwrw lwikkaukawwn..

• Anonyymi
      UUSI

kiaA ilmN Jlkoj... AUTO ILMAN PYÖRIÄ.

ajqkub gYAJ CWSÖRRÖÖAYRIUKKAJUBSKASUSSA EEÖSRÖOÖRJÖÖGWG

• Anonyymi
      UUSI

Hämmästyttävä video kissasta joka naukuu "apua".

https://www.tiktok.com/@iltalehti/video/7437565370636045601

Tuli sellainen olo, että nyt minua pissitään silmään.

Erään dokumentin mukaan kissat ymmärtäisivät sanoja ja niillä olisi hyvä päättelykyky, mutta sanojen muodostaminen on kiinni anatomiasta.

• Anonyymi
        UUSI

Ei vitsi, eihän näitä voi nauramatta katso 😂
        Voi APUA 🤣💦

Ei ensimmäinen kerta, kun kuulen kissan tapailevan sanoja, mutta tämä oli yliveto 😂

• Anonyymi
      UUSI

Yonainenn namer voisiwehkäkeksiätekemisiä senyt eiolesääjuttuon, entä jonkin planeeyannimi Mi4s.

• Anonyymi
      UUSI

Preaid3ntti aloittaa uude3nvuoden puheensa... perunba on on hyvä ligabstluhkkem jyub ouooekubu ib ounourlb'

jyub hj´´´´

• Anonyymi
      UUSI

´gimme local lmmucilafoe.

• Anonyymi
      UUSI

presidentin uuden vuodfenr puhealkaisi: Porkkana söi juuri koirani... seuraaca aihe; minä söin juuri kaksiraakaaperunaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      121
      3348
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      78
      1748
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1511
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      49
      1280
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1155
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      90
      1084
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1039
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      944
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      78
      873
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      19
      867
    Aihe