Julkaisit kuvani suomi24palstalla.
Mistä syystä teit sen?
Se oli loukkaavaa ja rajojani rikkovaa.
Jollet muutoin ole yhteydessä niin anna olla.
Miksi teit sen?
24
257
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista, että aloitus tuli esille vasta pitkän ajan jälkeen sen kirjoittamisesta. Ihmettelin sitä.
Tosi kurjalta tuntuu se,että kuvani julkaistaan palstalla. Ihmettelen kenenkään tarvetta tehdä näin. Toivon, että kuka haluaa jutella tai pitää yhteyttä minuun, löytää paremman kanavan. Tämä oli loukkaavaa. - Anonyymi
Älä Sari ota niitä huumaavia lääkkeitä. :(
Olet sekaisin kuin seinäkello kuten viesteistäsi voi tulkita.- Anonyymi
tigrutoivottaa kirjoitti:
En ole Sari.
Mietin nyt miten asiaa voin hoitaa eteenpäin.Niin on paha olo siitä.Miten voit tehdä toiselle jotain tuollaista?
Anonyymi kirjoitti:
Niin on paha olo siitä.Miten voit tehdä toiselle jotain tuollaista?
Alan selvittämään tätä suomi24 palstan hommaa omalta osaltani oikeesti.
Täytyyhän mulla olla oikeus selvittää mistä syystä minun kuva on ollut palstalla. Teenkö siitä rikosilmoituksen voi hoituuko se muuten?tigrutoivottaa kirjoitti:
Täytyyhän mulla olla oikeus selvittää mistä syystä minun kuva on ollut palstalla. Teenkö siitä rikosilmoituksen voi hoituuko se muuten?Miten kukaan voi tehdä niin surullisen jutun toiselle
😑- Anonyymi
tigrutoivottaa kirjoitti:
Täytyyhän mulla olla oikeus selvittää mistä syystä minun kuva on ollut palstalla. Teenkö siitä rikosilmoituksen voi hoituuko se muuten?Oletko se vaalea nainen muehen kanssa kuvassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se vaalea nainen muehen kanssa kuvassa?
Taidat guppe promota kuvaa mitä ei ole olemassa eikö tänne saa mitään kuvia ladattua paitsi noihin hönörysäprofiileihin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat guppe promota kuvaa mitä ei ole olemassa eikö tänne saa mitään kuvia ladattua paitsi noihin hönörysäprofiileihin
En oo provonnu minnekkään. Mut on siitä kopio. Siinähän on tunnistenumerot ja ton asian selvittää poliisi jos tekee rikosilmotuksen. Kuvan ja elokuvan voi tallentaa. Mutta sitä ei saa jakaa.
- Anonyymi
Siis missä ihmeessä ja miten edes täällä on voinut julkaista jonkun kuvan?
- Anonyymi
Sitä minäkin ihmettelen, en ole koskaan nähnyt täällä kuvaa kenestäkään, enkä itse osaisi edes niitä laittaa mihinkään!
- Anonyymi
No kuule gubbe taitaa mainostaa näitä kämäisiä profiileitaan hemaisevilla kuvilla, mitä se osaa jpsitse imuroida netistä🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule gubbe taitaa mainostaa näitä kämäisiä profiileitaan hemaisevilla kuvilla, mitä se osaa jpsitse imuroida netistä🥱
Aika hyvin menny läpi nekin, eli kaikesta päätellen hanurin kuva esim on todella monikäyttöinen
- Anonyymi
Laittamalla linkin jonnekin muualle someen tietysti.
- Anonyymi
Tästä on tehty ainakin 3-4 ilmoitusta ylläpitoon ja ilmoitusten tekeminen jatkuu. Asia menee eteenpäin. Ei jää tähän.
- Anonyymi
Mikään asia ei mene eteenpäin mihinkään vaan ilmoittamalla ylläpitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin heillä ei ilmeisesti ole mitään välitöntä yhteyttä esimerkiks salaiseen tiedusteluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä koet nii kovin tärkeäksi avustaa tätä trollaavaa miestä hänen leikeissään🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä koet nii kovin tärkeäksi avustaa tätä trollaavaa miestä hänen leikeissään🤦♀️
Perusteles nyt kuule toi väittämäsi syytös!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusteles nyt kuule toi väittämäsi syytös!!!!
No kerro mulle salin numero niin mää tuun
- Anonyymi
Tosi törkeä teko.
Kuvakaappaukset menevät eteenpäin. - AnonyymiUUSI
Olishan se mukava tietää missä niitä kuvia
ja kaappauksia näkyy.- AnonyymiUUSI
Viesti ja siinä ollut linkki on toimitettu ylläpitoon. Sieltä on jo oltu yhteydessä henkilöön jonka kuva oli linkin takana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viesti ja siinä ollut linkki on toimitettu ylläpitoon. Sieltä on jo oltu yhteydessä henkilöön jonka kuva oli linkin takana.
Ok, mutta epäilen että on kyllä muitakin kuvia jossain liikkeellä jostain toisesta varmaankin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1203305- 751735
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151491Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491280VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911145Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat851045- 661023
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k78873Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19857