Pieniä annoskokoja ei tarvitse syödä
1 Itse ole pystynyt syömään vähäkalorisesti jättämällä kokonaan pois yhden ateria joka on ollut päivällisen,kaloreita on tullut vain 2000 kun olen syönyt tällä tavalla.
2 Toinen toimenpide minkä tein samaan aikaan oli se että söin vähemmän herkkuja,eli karkkia VAIN 60 grammaa päivässä,karkit syön yleensä yöllä ja välillä päivällä kun tulen kaupasta.
Silloin kun syön karkkia päivällä,illalla pitää syödä sitä vähempi niin että tuo määrä pysyy samassa.
Jos syö suklaakeksejä silloin ei saa syödä kuin 2 karkkia.
-joka päivä VOI syödä tuon verran karkkia ja juoda kakkukahvit 2 kertaa päivässä niin laihtuu siltikin
Ja syödä herkullinen iltaruoka yöllä.
Itse olen syönyt lounaalla mahan aivan täyteen ja olen laihtunut.Noin 1000 kaloria
Ruoka 1 iso paistinpannullinen hyvää ruokaa+jälkiruoka+ kakkukahvit
2000- 2300 kaloria päivässä ON pienin kalorimäärä mikä pitää syödä.Pienemmistä määristä menee vain pilalle terveys.
Se pitää vain liikkua enemmän niin kalorinkulutus lisääntyy noin 3000 kaloriin päivä.
Pyöräillä PYSTYY ympäri vuoden ja hiihtoa talvella.
Jos itse syön noin vähän laihdun erittäin nopeasti 😏
Tässä tehdään kaikki aivan väärällä tavalla kun tavoitellaan pienien annoskokojen syömistä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/liikakilot-tuhosivat-niinaa-kuhdan-terveyden-teki-rohkean-paatoksen-elamanlaatuni-oli-romahtanut/9043664#gs.hxe1bs
Pitääkö syödä pieniä annoskokoja,saako laihduttaja herkutella
20
191
Vastaukset
- Anonyymi
Olen jatkanut lihomista koska minulla on ahmimishäiriö.
Pihtimitta on sekä ylhäällä että alhaalla.- Anonyymi
Onko se ahmintaa jos syö vain 2000 kaloria päivässä.🤭
- Anonyymi
Lihominen johtuu vain siitä että syödään liian usein ja ne syömiset on monesti herkkuja JA liian lihottavaa ruokaa😳
- Anonyymi
Minulla on paino vähän pudonnut syömällä hillitysti, vihanneksia, kalaa , vähän lihaa, viiliä, rahkaa. Makeutettuja, makeutettua kaakaota.
- Anonyymi
Mikä onni se on saada syödä paljon?
- Anonyymi
Minkä ikäisenä huomasit että alat lihoa ja ahmia?
Ahmijat voivat syödä jopa 6000 - 10000 kaloria päivässä helposti.
Joskus liikkuu ja joskus ei.- Anonyymi
https://www.is.fi/terveys/art-2000010846294.html
Sydänliiton ravitsemusasiantuntija Tuija Pusa kertoo, että osa ihmisistä on glykyrritsiinille muita herkempiä, ja heille vähäinenkin määrä mustia karkkeja voi olla terveydelle haitallista.
– Tällaisella henkilöllä pienikin, jopa 50 gramman annos, saattaa nostaa verenpainetta.
Herkimmillä vaikutus voi myös kestää pitkään: jo yksi pussillinen lakritsia voi nostaa verenpainetta useiksi viikoiksi.
Voi ahmia parikin kiloa lakritsia eli yli 4000 kaloria päivässä niin pihtimitta huonontuu ylhäältä ja alhaalta eikä sitä voi pyöräilemällä hoitaa kuntoon.Siihen päälle erittäin oikeat ruuat. - Anonyymi
Enhän minä mitään ahmi,ne on ne jotka ITSE ON ahmihoitajotka tuota hokee.
Minä syön aivan normaalisti Ja ravinnollista ja hyvää ruokaa Anonyymi kirjoitti:
https://www.is.fi/terveys/art-2000010846294.html
Sydänliiton ravitsemusasiantuntija Tuija Pusa kertoo, että osa ihmisistä on glykyrritsiinille muita herkempiä, ja heille vähäinenkin määrä mustia karkkeja voi olla terveydelle haitallista.
– Tällaisella henkilöllä pienikin, jopa 50 gramman annos, saattaa nostaa verenpainetta.
Herkimmillä vaikutus voi myös kestää pitkään: jo yksi pussillinen lakritsia voi nostaa verenpainetta useiksi viikoiksi.
Voi ahmia parikin kiloa lakritsia eli yli 4000 kaloria päivässä niin pihtimitta huonontuu ylhäältä ja alhaalta eikä sitä voi pyöräilemällä hoitaa kuntoon.Siihen päälle erittäin oikeat ruuat.Lakritsi on suunilleen 350 kcal per 100g. Tuhtia ruokaa. Valitettavasti pihtimitta korvasta korvaan voi huonontua reilusti tuollaisella dieetillä.
- Anonyymi
Se on aivan paskapuhetta että ei saisi yhtään herkutella,eihän amerikkalaiset edes mitään muuta syökkään kuin herkkuja.😳
Eihän Amerikassa koululaisille edes kelpaa ollenkaan tavallinen ruoka,pitää olla pitsaa,ranskalaisia perunoita yms🤭😂- Anonyymi
Sinä olet lihonut viime vuoden viidellä kilolla koska olet ahminut aivan muita asioita kuin erittäin oikeita ruokia.
Pihtimittasi on ihan sekaisin ylhäältä ja alhaalta ja olet jättänyt työsikin tekemättä. - Anonyymi
Ihmisille on neuvottu KAIKKI päin vittua,esim yleiset ravitsemussuositukset,syödä kolmen tunnin välein.😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet lihonut viime vuoden viidellä kilolla koska olet ahminut aivan muita asioita kuin erittäin oikeita ruokia.
Pihtimittasi on ihan sekaisin ylhäältä ja alhaalta ja olet jättänyt työsikin tekemättä.Se pikku lihominen JOHTU vain siitä että lopetin KOKONAAN liikunnan harrastamisen.
Eikä siitä että olisin syönyt liikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pikku lihominen JOHTU vain siitä että lopetin KOKONAAN liikunnan harrastamisen.
Eikä siitä että olisin syönyt liikaa.Sinä olet melko lihava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet melko lihava.
Painoni on tällä hetkellä 69 kiloa ja vyötärön ympärysmitta 86 cm
Pihtimitat ylä ja alavatsa 24 mm,missä menee vielä noin 3 kuukautta kun se on 5 mm
Painosta en tiedä ollenkaan laskeeko se yhtään,mutta läskiä näyttää ainakin lähtevän noin 5 mm kuukaudessa.
Pituus 176 cm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihtimitat ylä ja alavatsa 24 mm,missä menee vielä noin 3 kuukautta kun se on 5 mm
Painosta en tiedä ollenkaan laskeeko se yhtään,mutta läskiä näyttää ainakin lähtevän noin 5 mm kuukaudessa.
Pituus 176 cmEli olet naiseksi melko lihava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pituus 176 cmOn se painokin nyt laskemaan päin kun jätin pois se yhden aterian eli päivällisen.Alavatsan pihtimitta pienentyi muutamassa päivässä 2 mm ja painokin oli laskenut 2'kiloa päivällä punnitessa.
Saa nähdä mikä se on aamulla.Yleensä punnitsen aina aamulla.
Miksi pitäisi ahtaa itsensä täyteen ruokaa tai syödä makeisia joka päivä?
Taidan kyllä juoda tänään kakkukahvit, varsin poikkeuksellista näin viikolla. Illalliseksi pari pientä täytettyä sämpylää. Ehkä kylmäsavustettua lohta ja juustoa. Myöhäinen lounas savustettua makrillia paahtoleivällä.- Anonyymi
Olen palannut siihen entiseen ruokavalioon joka on toiminut aina ennenkin.Nämä pienet karkkimäärät ei tosiaan hidasta yhtään laihtumista,ennemmin sillä on laihtumista lisäävä vaikutus koska ruokaan on silloin paljon tyytyväisempi.
Nämä kaikki täysin kieltävät dieetit ennemmin lihottaa pitemmällä ajanjaksolla mitattuna.
- Anonyymi
Ahmatti ei parane nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335612
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2444088- 91725
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154968Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64913- 90903
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782- 40766
Mitä ihmettä on
tapahtunut Maisan elämässä? Koko naama aivan eri näkönen, hampputukka liehuu ja kiloja reippaasti lisää. Poskien pönäkk65742