eduskunnan kyselytunnilla kuten tavallista. Huutaa ja öyhöttää ivallisesti.
Kokoomus Orpo valehtelee korvat heiluen
20
134
Vastaukset
- Anonyymi
Persu Rydman komppaa kokoomus Orpon valehtelua.
- Anonyymi
Älä viitsi persuilla.
- Anonyymi
Älä viitsi persuilla.
- Anonyymi
Orpo ja Rydman nihilistejä.
- Anonyymi
IVA
- Anonyymi
Oppositio vaietkoon. :)
- Anonyymi
Tuskin.
- Anonyymi
Suomen nykyinen politiikka, tämä jos mikä on demokratiaa. Sekoilevat minkä kerkiävät eikä paskaakaan kiinnosta kansan hyvinvointi. Ei oikeaa demokratiaa ole olemassa.
- Anonyymi
Kokoomus Orpon porvarihallitus ei demokratiasta piirtää.
- Anonyymi
Sekoilevat kuin äärivasemmisto-demarit, mutta eivät vielä sentään lentele Ukrainaan suutelemaan Zelenskyin poskia ja kukkapuskat kainalossa hautaamaan sankaritaistelijoita!
Rauhaa vaan ja rakkautta. Lumilapioita myös Kiovaan, please! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekoilevat kuin äärivasemmisto-demarit, mutta eivät vielä sentään lentele Ukrainaan suutelemaan Zelenskyin poskia ja kukkapuskat kainalossa hautaamaan sankaritaistelijoita!
Rauhaa vaan ja rakkautta. Lumilapioita myös Kiovaan, please!Älä viitsi persuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhaa vaan ja rakkautta. Lumilapioita myös Kiovaan, please!Muista lääkitys huutelija.
- Anonyymi
Kokoomus Orpo toistaa samoja mantroja talouskasvusta joka kuulemma alkaa ihan kohta😄
- Anonyymi
Punikit itse toistelee sanasta sanaan täysin samoja hölmöjä väitteitä. Eivät itse osaa sanoa ainuttakaan kasvutointa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Punikit itse toistelee sanasta sanaan täysin samoja hölmöjä väitteitä. Eivät itse osaa sanoa ainuttakaan kasvutointa.
On niitä ehdotettu vaan ei kelpuutettu koska Idiootti Orpo ei ole niitä itse keksinyt.
- Anonyymi
Hallitus on vastannut ASIALLISESTI kaikkiin Opposition esittämiin valheisiin!
Hallitus JOUTUU TEKEMÄÄN sen mitä on pakko tehdä!
Tuon takia SDP ei halunnut Hallitukseen!- Anonyymi
Valehtelee palstaporvari öyhötuksessään.
- Anonyymi
Minä kun olen sitä mieltä, että Orpon ja Rydmanin vastaukset olivat täyttä soopaa ja pottuilua. Näin ylimieliset poliitikot pitäisi kärrätä pois Eduskunnasta.
- Anonyymi
Ei oikeita politiikkoja ole ollut pitkään aikaan. 17 vuotta ollaan odotettu talouskasvua.
- AnonyymiUUSI
Hee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854