Varoituksen sana Turun suunnalla venäläisestä naisesta. Koko ajan on haku päällä Suomi24 Treffeillä ja tapailee useampaa miestä yhtä aikaa. Ei ole kiinnostunut pitempään suhteeseen, ja aika nopeasti haluaa sänkyseuraa.
Kenelle sopii, niin ok, mutta varmistukaa suojaseksistä. Mutta jos miehet haette vakavaa parisuhdetta, niin Vasaramäen kulmilta ei löydy sellaista.
Itänaapurin naiset
7
293
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tietää.
- Anonyymi
Jo oli katkera kommentti. Tulitko jätetyksi? Jäit lehdellä soittelemaan?
- Anonyymi
Irina 200 ja sitten burana 500
- Anonyymi
Sössitkö parisuhteesi? Petitkö ja jäit kiinni? Se on yhyy nyt.👎
- Anonyymi
Ei huolta. Mä en tautisiin koske. HIV:n vallitsevuus eri maissa kertoo kaiken olennaisen. Kannattaa varoa niitä Neuvostoliiton pakolaisia ja muitakin.
- Anonyymi
Omasta kokemuksestasiko kerrot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omasta kokemuksestasiko kerrot?
Maailmankarttaa olen katsellut. Tautiin menehtyminen ei kerro niinkään sen vallitsevuudesta. Heikon terveydenhuoltojärjestelmän maissa kuolevuusprosentti on suurempi. Kyllä se ahdistaisi ainakin itseäni jos harrastaisin irtosuhteita, sillä tauteja voi levitä ihan huomaamattakin. Olen siellä toisessa ääripäässä eli voin hoidella vain itse itseni. Taudeista ei sentään tarvitse huolehtia tässä asemassa. Virossa on kyllä poikkeuksellisen hyvännäköisiä naisia ja se perustuu omiin havaintoihini, niin irl kuin myös netin perusteella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207101Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224884L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644165TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153433Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192221Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2661635- 671435
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581408Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221276