Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on vihreät silmät ja olen huomioon ottava.
Olen mukava, hellä, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kg ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOA JOLLA ON PIENET RINNAT JA HALUAT SEKSIÄ
30
119
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Setä oli tunnin Siltakodin asukkaiden kanssa pakollisella ulkoilulla. Nyt setä taas jaksaa täällä PIIPITTÄÄ iltaan asti. 22.00 setä laitetaan nukkumaan.
- AnonyymiUUSI
48VRAUNORAUNORAUNO kirjoitti:
KATO KU SÄ HUOAN KUSIPÄÄ LAITOS PENIKKA TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS
HUOAN. YKSINKERTAINEN RAUNO EI APUKOULUSSA OPPINUT EDES KIRJOITTAAMAAN.
- AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS
HUOAN
- AnonyymiUUSI
Unohdit kertoa, että olet eläkkeellä pään ja pienen kullin takia ja asut laitoksessa.
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit piipittää itestäs huoran penikka
HUOAN
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit piipittää itestäs huoran penikka
Kyllä Sinusta Heinolan huoran Rauno nimisestä penikasta puhutaan. Penikka vaan oli niin vajakki että apukoulusta eläkkeelle. Älä rane piipitä muuta.
- AnonyymiUUSI
ALOITTAJA ON HEINOLAN LÖYHKÄÄVÄ SETÄ
- AnonyymiUUSI
Ja julkihomo.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on kerrassaan komea mies, todellinen mieskarkki ja unelmavävy:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769- AnonyymiUUSI
Sä raukka kusipää tuut mun eteen NI saat mitä kerjäät
TYTÖT HEINOLAN SETÄ RANE ON MINUN OMAISUUTTA ,SILLÄ ON PIENI MUNA. TÄSSÄ KUVA. https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN Anonyymi kirjoitti:
TYTÖT HEINOLAN SETÄ RANE ON MINUN OMAISUUTTA ,SILLÄ ON PIENI MUNA. TÄSSÄ KUVA. https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANENSä saatanan raukka huoran penikka et todellakaan piipittäis täällä tota paskaa jos susta ois miestä tulla mun eteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANENKiitos kaikesta tiedosta LAHEN ukko. En puutu teidän asioihin.t. Eija 18v
- AnonyymiUUSI
Sä raukka kusipää tuut mun eteen NI saat mitä kerjäät
Tule itse tänne, jos sinulla on jotain sanottavaa. Vai etkö uskalla? Paskahousu.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kaikesta tiedosta LAHEN ukko. En puutu teidän asioihin.t. Eija 18v
Eija 18 v
Toi LAHESSA asuva raukka huoran homo penikka ei todellakaan piipittäis täällä tota paskaa jos siitä ois miestä tulla mun eteenAnonyymi kirjoitti:
Tule itse tänne, jos sinulla on jotain sanottavaa. Vai etkö uskalla? Paskahousu.
Raukka huoran homo penikka
- AnonyymiUUSI
Eija 18 v
Toi LAHESSA asuva raukka huoran homo penikka ei todellakaan piipittäis täällä tota paskaa jos siitä ois miestä tulla mun eteenEikös se ole sinun takana ? Eija 18v
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole sinun takana ? Eija 18v
Toi saatanan raukka LAHESSA asuva huoran penikka ei oo .ja ikinä tavannut ku se sais heti tietää ettei kannata levitellä tollasta paskaa mikä ei todellakaan ole totta
- AnonyymiUUSI
Toi saatanan raukka LAHESSA asuva huoran penikka ei oo .ja ikinä tavannut ku se sais heti tietää ettei kannata levitellä tollasta paskaa mikä ei todellakaan ole totta
LAHEN ukko kertoo omistaa sinut ja on sinun rakas. Tässä on vain sana sanaa vastaan . Todista käytännössä että LAHEN ukko valehtelee..t. Eija
Anonyymi kirjoitti:
LAHEN ukko kertoo omistaa sinut ja on sinun rakas. Tässä on vain sana sanaa vastaan . Todista käytännössä että LAHEN ukko valehtelee..t. Eija
LA AHESSA ASUVA RAUKKA HUORA HOMO PENIKKA EI OO MUA IKINÄ TAVANNU KU SE SAATANAN LUTKAN PENTU SAIS HETI TIETÄÄ ETTEI kannata levitellä tollasta paskaa mikä ei todellakaan ole totta
Anonyymi kirjoitti:
mä voin todistaa että toi toi LAHESSA ASUVA RAUKKA HUORAN PENIKKA EI USKALLA TULLA MUN ETEE
SE ON NIIN SAATANAN HELPPOA ETTÄ MÄ SOVIN TAPAAMISEN TON LAHESSA ASUVAN HUORAN PENIKAN KAA JA SÄ EIJA TUUT MYÖS SIIHEN PAIKKAA JOHON SOVIN TAPAAMISEN TON RAUKAN HUORAN PENIKAN KAA NI SÄ HUOMAAT ETTÄ LAHEN HUORAN PENIKKA PIIPITTÄÄ PASKAA- AnonyymiUUSI
mä voin todistaa että toi toi LAHESSA ASUVA RAUKKA HUORAN PENIKKA EI USKALLA TULLA MUN ETEE
SE ON NIIN SAATANAN HELPPOA ETTÄ MÄ SOVIN TAPAAMISEN TON LAHESSA ASUVAN HUORAN PENIKAN KAA JA SÄ EIJA TUUT MYÖS SIIHEN PAIKKAA JOHON SOVIN TAPAAMISEN TON RAUKAN HUORAN PENIKAN KAA NI SÄ HUOMAAT ETTÄ LAHEN HUORAN PENIKKA PIIPITTÄÄ PASKAARAUNO PIIPITTÄÄ KUN LAHEN SETÄ ANTAA KORMUSKYRPÄÄ RAUNOLLE EIJAN NAURAESSA VIERESSÄ.
EIJA NÄKEE KUN LAHEN SETÄ SPERMAA RANEN - AnonyymiUUSI
SE ON NIIN SAATANAN HELPPOA ETTÄ MÄ SOVIN TAPAAMISEN TON LAHESSA ASUVAN HUORAN PENIKAN KAA JA SÄ EIJA TUUT MYÖS SIIHEN PAIKKAA JOHON SOVIN TAPAAMISEN TON RAUKAN HUORAN PENIKAN KAA NI SÄ HUOMAAT ETTÄ LAHEN HUORAN PENIKKA PIIPITTÄÄ PASKAAMiks muka joku sanois tollasta ellei se olis TOTTA!?
Anonyymi kirjoitti:
Miks muka joku sanois tollasta ellei se olis TOTTA!?
MÄ ELÄN TODELLISUUDESSA JA SATUN TIETÄMÄÄN ETTÄ MIKÄ ON TOTTA
- AnonyymiUUSI
Tiedätkö senkin, että et saa koskaan pillua?
- AnonyymiUUSI
Eli noi SPREMAUS-jutut on TOTTA?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231