En usko että ton biisin sanat on samat kuin MA nummisen samantyylisen laulun sanat, sillä mun tietääkseni raptori keksi siihen eri sanat kun taas sävellys on melko sama kuin se MA Nummisen hyvin samantyylinen biisi mutta tämä raptorin tehtaan kvanttimetzurit ei tietenkään ole 100% kopio siitä MA nummisen laulusta.
Eli siis kysyn vielä uudelleen; onko jollakin antaa tähän biisin sanat?
onko antaa raptorin tehtaan kvanttimetzurit biisin sanat kiitos
3
232
Vastaukset
- Anonyymi
tuon videon kuvatekstissä on sulle sanat https://www.youtube.com/watch?v=aBzB0QiM23s&list=PLMHQFBbtK1vZNOtxTlhvlStVjKz9MHLKI&index=7
- Anonyymi
kiitos paljon aion kirjottaa nuo sanat A nelospaperille. Mul on tapana A neljä paperille kirjottaa biisien sanoja jotka on hukassa ja kirjottaa paperiarkille semmosia tekstejä jotka on mun mielestä mielettömän kovaa tajunnan virtaa. Oon kirjoittanu mm semmosien esittäjien laulusanoja kuin nämä ;
1.Popeda-avaruusseikkailu (huikea pate mustajärven teksti)
2.Don huonot-Manaajagerin kuolema(kalle aholan kryptinen ja hauskaakin huumoria sisältävä teksti)
Don huonot-Kuujärven jää
4.Popeda-korppi
5.Kari peitsamo-Talo maalla
6.Kari peitsamo-Kivi metsässä
7.Kari peitsamo-Rotta
8.Don huonot-Tervetuloa silmänkääntötemppujen orgioihin(nokkelaa tekstiä joka kietoutuu hyvin laulusanoihin mukaan)
9.Don huonot-Maanantai-aamun moottorisahamies
10.Don huonot-Väkivallan vihollinen
11.Popeda-Taivaanrannan maalari
12.Popeda- ABC rock
13.CMX-vieraita avaruudesta
14.CMX-Vuori
15.Raptori-Tyyris tyllerö
16.Raptori-Skah ime mun sitä
17.Hausmylly-Kiitolinjan moppitukka
- Anonyymi
tuolta löytyy https://songsear.ch/song/Raptori/Tehtaan-Kvanttimezurit/1492924
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615237Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23888Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873