Toivottavasti palstalainen

Tykkää tästä huumorista, nimittäin *ntj 😉. https://www.youtube.com/watch?v=PSaasBjeJek . Noin minäkin niitä naukkailen, ravintolisiä siis. Viimeksi puoli tuntia sitten.
4234
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Herra Housella on muutama enemmän lääkkeitä, kun mulla aamuisin dosetissa. Mulla on vaan 6 erilaista, illalla vielä pitäisi vissiin ottaa 2 erilaista mutten ole ottanut. 😅

Siihen päälle vielä kipulääkkeet, jos tarvetta 1-3 kpl.

Vitamiineja en ole ottanut, pitäisi vissiin nekin ottaa. Ainakin D.

Entinen Eivori

Äänestä
  • Oon miettinyt kun ikäihmisille sysätään lähestulkoon kymmeniä lääkkeitä, niin mitkä niiden yhteisvaikutukset mahtavat olla? Alkoholia vielä kyytipojaksi niin siinä voi käydä ihan miten vain. Sisäelimet ovat kovilla jos vitamiineja käyttää liikaa. En ymmärrä sitä miksi jotkut eivät noudata turvallisen saannin rajoja. Elämässä monet asiat toteutuvat ääripäiden mukaan: Joko roskaruoka, tai vitamiinien yliannostus. Joko juoppo, tai absolutisti. Joko himoliikkuja, tai "hengenvaarallisesti lihava". Kyse on eri elämäntyyleistä joihin niin kovin helposti huomaamattaan urautuu. Pillerit huiviin ja menoks 💊👌. Testataan mitä tapahtuu ja jos muu ei auta, niin rukoillaan viimeisenä oljenkortena Jumalaa 🛐. - Aloittaja.

    Äänestä

  • Anonyymi00003 kirjoitti:

    Oon miettinyt kun ikäihmisille sysätään lähestulkoon kymmeniä lääkkeitä, niin mitkä niiden yhteisvaikutukset mahtavat olla? Alkoholia vielä kyytipojaksi niin siinä voi käydä ihan miten vain. Sisäelimet ovat kovilla jos vitamiineja käyttää liikaa. En ymmärrä sitä miksi jotkut eivät noudata turvallisen saannin rajoja. Elämässä monet asiat toteutuvat ääripäiden mukaan: Joko roskaruoka, tai vitamiinien yliannostus. Joko juoppo, tai absolutisti. Joko himoliikkuja, tai "hengenvaarallisesti lihava". Kyse on eri elämäntyyleistä joihin niin kovin helposti huomaamattaan urautuu. Pillerit huiviin ja menoks 💊👌. Testataan mitä tapahtuu ja jos muu ei auta, niin rukoillaan viimeisenä oljenkortena Jumalaa 🛐. - Aloittaja.

    Ainahan niissä on ne haittavaikutuksetkin ja myös yhteisvaikutuksia, vaikka pääsääntöisesti lääkärin pitäisi ne selvittää ennen uusien lääkemääräysten tekemistä, ettei asiakas söisi haitallisien yhdistelmien lääkkeitä.

    Olen tuota itsekin paljon miettinyt, että tekeepä miten vaan niin aina jotain tulee tehtyä mihin joku suositus ei käy ollenkaan. Elämä on iso riski. 😂

    Entinen Eivori

    Äänestä

Niin. Ihan todellisuutta lääkkeet monelle.
Mietin hintoja.
Jokin Kela-luottouudistus on tulossa, mutta v a s t a parin vuoden päästä eli lääkkeet, joiden hinta ylittää heti katon, voikin hoitaa maksun vähitellen.
Minusta hyvältä vaikuttava uudistus.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Tykkää tästä huumorista, nimittäin *ntj 😉. https://www.youtube.com/watch?v=PSaasBjeJek . Noin minäkin niitä naukkailen, ravintolisiä siis. Viimeksi puoli tuntia sitten.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu