Rokkivisa ja sitten koisimaan

Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010839735.html

Eipä nyt mennyt ihan putkeen, mutta yli puolet oikein kuitenkin. Ja pisteet visan tekijöille kysymystenasettelusta, mukavaa vaihtelua.

Osaat suomirockin klassikot todennäköisesti ulkoa etu- ja takaperin!
Vastasit oikein 7/12 kysymykseen

67

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11 oikein. Näin musiikkimiehenä.

• Loistava tulos!

Oot sitten ehtinyt kuuntelemaan kun on jäänyt hyvin mieleen 😁

• randombypasser kirjoitti:

Loistava tulos!

Oot sitten ehtinyt kuuntelemaan kun on jäänyt hyvin mieleen 😁

Musiikki on tärkeä osa elämää.

• mustasusi kirjoitti:

Musiikki on tärkeä osa elämää.

Onhan se toki, on, tosin itselläni sen merkitys on vähentynyt vuosi vuodelta, mutta välillä jaksaa vanhakin riehaantua 😁

Onhan se toki, on, tosin itselläni sen merkitys on vähentynyt vuosi vuodelta, mutta välillä jaksaa vanhakin riehaantua 😁

En voi kuvitellakaan että sen merkitys vähenisi. Oon ollut muusikko itsekin. Se on verissä. 😊

• mustasusi kirjoitti:

En voi kuvitellakaan että sen merkitys vähenisi. Oon ollut muusikko itsekin. Se on verissä. 😊

No se varmasti vaikuttaa kun on itsekin alalla. Näin pelkkänä kuluttajana voi vaihtaa tuotetta tuosta vain 😁

No se varmasti vaikuttaa kun on itsekin alalla. Näin pelkkänä kuluttajana voi vaihtaa tuotetta tuosta vain 😁

Kyllä mä loputtomasti jaksan edelleen kuunnella ja etsiä uutta ja erikoista musiikkia. Uusia äänimaailmoja. En ole jämähtänyt oman nuoruuden musiikkiin, niin kuin useimmat tekee.

• mustasusi kirjoitti:

Kyllä mä loputtomasti jaksan edelleen kuunnella ja etsiä uutta ja erikoista musiikkia. Uusia äänimaailmoja. En ole jämähtänyt oman nuoruuden musiikkiin, niin kuin useimmat tekee.

Toiset nauttii siitä, soundien löytämisestä. Mä olen enemmän jämähtäjä, joskaan en vain nuoruuden musiikkini, vaan itsele maistuvien löytöjen osalta jämähtäjä. Ja niitä löytöjä tulee hyvin harvakseltaan, kun ei tule ihmeemmin kuunneltua lähteitä joissa soi jokin itselle uusi. Mutta tää on ihan hyvä näin, ainakin nyt.

• Upeasti tiedetty, onnittelut! Suomirock on todellakin sinulle tuttu juttu!

Vastasit oikein 12 kysymykseen. No tässä tuloksessa sitä huomaa, kun musiikin kuuntelu on se oma juttu. Jotain siis jopa jäänyt mieleen😁

• Mahtava tulos!

Jumavita 😮 Sulla jää kyllä hyvin mieleen lyriikat 👍

• Anonyymi

Hyvää vaihtelua väliin. En yleensä näitä tee, mutta nyt 10/12. Dingon olisin voinut valita paremmin, jolloin olisi mennyt pisteen vielä paremmin.

• Loistava tulos!

Ensi kerralla sitten, täydet pisteet, vai mitä?

• Upeasti tiedetty, onnittelut! Suomirock on todellakin sinulle tuttu juttu!

Vastasit oikein 12 kysymykseen. Tässä huomaa hyvin sen että musiikin kuuntelu on just se mun juttu. Jotain siis jäänyt jopa mieleen😁

• Kivat tuplat🙈 samperin samperi kun tämä tökkii.

• Haaveilija39 kirjoitti:

Kivat tuplat🙈 samperin samperi kun tämä tökkii.

Ei huolta, mä tuplaan kanssa 😁

Mahtava tulos!

Ei huolta, mä tuplaan kanssa 😁

Mahtava tulos!

No sanoppa muuta😁 välillä/harvoin muisti voi jossain asioissa yllättää.. toki silloin helpommin jää päähän jos jostain pitää.

• Hämmentäviä kysymyksiä. Vaikea hahmottaa, kun annetaan vain muutama laulunsana ja pitäisi hoksata biisin nimi.
      Visa oli haastava. Tervetullutta aivojumppaa. Kiitos siitä! 🤔😀

"Osaat suomirockin klassikot todennäköisesti ulkoa etu- ja takaperin!

Vastasit oikein 9 kysymykseen"

• Hieno tulos!

Mä tykkäsin tosta toisenaisesta kysymyksenasettelusta, vaikka ilmiselvästi se ei mulle sopinutkaan, mutta oli mukava haaste yrittää saada edes parit oikein, kun alku meni värisuorana vihkoon 😂

Hieno tulos!

Mä tykkäsin tosta toisenaisesta kysymyksenasettelusta, vaikka ilmiselvästi se ei mulle sopinutkaan, mutta oli mukava haaste yrittää saada edes parit oikein, kun alku meni värisuorana vihkoon 😂

Joo, oli vähän erilainen visa ja haasteet ovat tervetulleita. 😊

• 11/12

• randombypasser

Loistava tulos!

Juma, Norppa itse, pitkästä aikaa! Mukavaa että ehdit piipahtaa välillä 🤗

Loistava tulos!

Juma, Norppa itse, pitkästä aikaa! Mukavaa että ehdit piipahtaa välillä 🤗

Ehtiihän sitä välillä, tosin en ole pitkään aikaan jaksanut enää samalla tavalla käydä kuin ennen.

• Norppa83 kirjoitti:

Ehtiihän sitä välillä, tosin en ole pitkään aikaan jaksanut enää samalla tavalla käydä kuin ennen.

Juu, ymmärrän hyvin. Ja on täällä sisällön tasokin hiukan notkahtanut, niin ei pahemmin kannusta nurkissa notkumaan.

• 8 oikein

• Mahtava tulos!

Jeps, toi stoori Ranesta on tuttu ja vaikka lyyrikko Leskinen on tiätenki käytelly värikynää, ni on siinä varmaan pualet totta.

• Yllättävän hyvin meni, 10/12 vaikka en kuuntele suomirokkia oikeastaan koskaan. Korkeintaan radiossa joskus osuu joku suomirokki-kappale kohdalle. Kai nämä tietyt klassikot on jääneet lapsuudesta asti mieleen 😊

• Loistava tulos!

Visailussa taisi olla Suomi-rockin kultaisten vuosien tuotoksia vain ja ne nyt on sellainen sukupolvitrauma, että kaikki sun ja mun ikäiset hengittää niitä hautaan asti. Vaikkei ehkä kysyttäessä muista lyriikoita, niin kun soundi lähtee pyörimään, alkaa jalka naputtamaan tahtia selkärangasta ja vähintään kertosäkeet ilmestyvät mieleen kuin taiottuna 😂

Loistava tulos!

Visailussa taisi olla Suomi-rockin kultaisten vuosien tuotoksia vain ja ne nyt on sellainen sukupolvitrauma, että kaikki sun ja mun ikäiset hengittää niitä hautaan asti. Vaikkei ehkä kysyttäessä muista lyriikoita, niin kun soundi lähtee pyörimään, alkaa jalka naputtamaan tahtia selkärangasta ja vähintään kertosäkeet ilmestyvät mieleen kuin taiottuna 😂

Loistava ilmaisu, sukupolvitrauma 😂 Juuri sellainen se on. Ja päässä alkoi soimaan "ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun, kaipuun.. kaljakori kilisee.." vai miten ne sanat meni mutta biisi soi päässä 😁

• Aletheias kirjoitti:

Loistava ilmaisu, sukupolvitrauma 😂 Juuri sellainen se on. Ja päässä alkoi soimaan "ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun, kaipuun.. kaljakori kilisee.." vai miten ne sanat meni mutta biisi soi päässä 😁

Mieluummin sukupolvi- kuin sukupuolitrauma 😂
        Yllätin kollegat eilen ja lauleskelin kahvia haettuani kaikkien iloksi isoon ääneen "Metrin mittaista mukavaa naista, Thaimaasta saa kuin munuaista. Toinen maa on Japani, kas siellä ma menetin lapani" ja sitten ällistyneiden ilmeiden jälkeen kysyin kuka muistaa A) bändin, B) biisin nimen ja C) miten lyriikat jatkuvat. Kohtaan A sain vastauksen ja sitten pirusti naurua. Ihmisen pääkoppa on kyllä ihmekirnu mitä musiikkiin tulee.

Mieluummin sukupolvi- kuin sukupuolitrauma 😂
        Yllätin kollegat eilen ja lauleskelin kahvia haettuani kaikkien iloksi isoon ääneen "Metrin mittaista mukavaa naista, Thaimaasta saa kuin munuaista. Toinen maa on Japani, kas siellä ma menetin lapani" ja sitten ällistyneiden ilmeiden jälkeen kysyin kuka muistaa A) bändin, B) biisin nimen ja C) miten lyriikat jatkuvat. Kohtaan A sain vastauksen ja sitten pirusti naurua. Ihmisen pääkoppa on kyllä ihmekirnu mitä musiikkiin tulee.

Ja sukupolvitraumojahan riittää 🤣 Muistan lapsuudesta esim ikävät metalliset fillarin polkimet, jotka raapi pohkeita herkästi. En ole ainakaan enää nähnyt sellaisia lasten fillareissa. Joissain asioissa ainakinbmennään siis parempaan suuntaan 😁

Nyt täytyy tunnistaa, etten tunnistanut biisiä enkä esittäjää 🤔 Mutta tuo on kyllä outoa, miten sitä muistaa vaikka jonkun 90-luvun biisin sanat, jota ei ole kuullut 15 vuoteen, mutta sitten unohtaa hakea paketin lähikaupasta 😬

• Aletheias kirjoitti:

Ja sukupolvitraumojahan riittää 🤣 Muistan lapsuudesta esim ikävät metalliset fillarin polkimet, jotka raapi pohkeita herkästi. En ole ainakaan enää nähnyt sellaisia lasten fillareissa. Joissain asioissa ainakinbmennään siis parempaan suuntaan 😁

Nyt täytyy tunnistaa, etten tunnistanut biisiä enkä esittäjää 🤔 Mutta tuo on kyllä outoa, miten sitä muistaa vaikka jonkun 90-luvun biisin sanat, jota ei ole kuullut 15 vuoteen, mutta sitten unohtaa hakea paketin lähikaupasta 😬

Joo, ne! Saatanasta seuraavat, metalliset pitohampaat polkimien reunoissa, niillä voisi säikytellä jopa Putinia! 😁
        Toki niihin puri kyllä kenkä hyvin, kun poljin oli sateen kastelema 🤔

Sleepy Sleepers, Erkki heiluu, oiskohan suunnilleen -90. Enkä mäkään biisin nimeä muistanut, se piti googlettaa 😁

Ja sekin on mielenkiintoista, että miten niitä mielleyhtymiä syntyy, että miksi jokin biisi nousee mieleen tilanteessa, jolla ei näennäisesti ole mitään asiayhteyttä itse biisiin. Kuten tuo oma episidoin firman julkisuudessa, vaikea keksiä mikä asiayhteys biisillä oli torstaiaamun kanssa toimistolla, naisiakaan ollut mailla halmeilla, ei edes metrin mittaisia 😂

Joo, ne! Saatanasta seuraavat, metalliset pitohampaat polkimien reunoissa, niillä voisi säikytellä jopa Putinia! 😁
        Toki niihin puri kyllä kenkä hyvin, kun poljin oli sateen kastelema 🤔

Sleepy Sleepers, Erkki heiluu, oiskohan suunnilleen -90. Enkä mäkään biisin nimeä muistanut, se piti googlettaa 😁

Ja sekin on mielenkiintoista, että miten niitä mielleyhtymiä syntyy, että miksi jokin biisi nousee mieleen tilanteessa, jolla ei näennäisesti ole mitään asiayhteyttä itse biisiin. Kuten tuo oma episidoin firman julkisuudessa, vaikea keksiä mikä asiayhteys biisillä oli torstaiaamun kanssa toimistolla, naisiakaan ollut mailla halmeilla, ei edes metrin mittaisia 😂

Muistan elävästi, miten metalliset hampaat iskeytyi sääreen aiheuttaen kauniit raapimajäljet. Oi niitä aikoja 😁 Toinen trauma on siitä, kun kasetti jöi jumiin ja joutui kelaamaan nauhan takaisin kynän avulla. Voi kultaista kasaria ja ysäriä 🥰

Sleepy Sleepersin tuotanto on vähä tuntemattomampaa, mutta kovin hetken kuuntelemassa. Ei ehkä mennyt ihan top 10:Iin lempparibiiseissä 😅 Mutta tuo on tosiaan outoa, miten jokin biisi saattaa yhtäkkiä nousta mieleen. Joskus jostain ihan kaukaa vuosien takaa, millä ei tosiaan ole mitään yhteyttä mihinkään 😁

• Aletheias kirjoitti:

Muistan elävästi, miten metalliset hampaat iskeytyi sääreen aiheuttaen kauniit raapimajäljet. Oi niitä aikoja 😁 Toinen trauma on siitä, kun kasetti jöi jumiin ja joutui kelaamaan nauhan takaisin kynän avulla. Voi kultaista kasaria ja ysäriä 🥰

Sleepy Sleepersin tuotanto on vähä tuntemattomampaa, mutta kovin hetken kuuntelemassa. Ei ehkä mennyt ihan top 10:Iin lempparibiiseissä 😅 Mutta tuo on tosiaan outoa, miten jokin biisi saattaa yhtäkkiä nousta mieleen. Joskus jostain ihan kaukaa vuosien takaa, millä ei tosiaan ole mitään yhteyttä mihinkään 😁

Mulla taitaa vieläkin näkyä yhdet tuommoiset rannut toisen säären etureunassa, kun eihän niitä kesken kisailun/leikkien mitään putsaamaan lähdetty. Aina kesällä jos nahka ottaa väriä, löytää omituisia vaaleita rantuja sieltä täältä 😂
        Mä muistan enemmänkin ne kasettisotkut, kun nauha napsahti poikki ja sitten sitä hiivatin rimpulaa kelattiin molemmista päistä kunnes hännät löytyi ja ei kun teippiä 😂

No en ole yllättynyt kun ei osunut (heti) top 10:iin, ei se ihan sellaista musaa olekaan. Oman aikansa tuote, ei oikein toimi enää nykyisin. Mutta on niillä mukana ripaus klassista Suomi-rockin riimittelyn ja sovituksen taitoa niissä biiseissään, kaiken pelleilyn lisäksi, että eivät ihan ansiotta jää 😂

Tänään kyllä lähti aamun palaverissa ihan sarjatulella one linereitä biisilainoina aina kun joku toinen ehti sanoa jotain, mistä aivot nappasi kiinni. Se on tää pää, joka on sekaisin, ei täsä sen kummempaa 😂

Mulla taitaa vieläkin näkyä yhdet tuommoiset rannut toisen säären etureunassa, kun eihän niitä kesken kisailun/leikkien mitään putsaamaan lähdetty. Aina kesällä jos nahka ottaa väriä, löytää omituisia vaaleita rantuja sieltä täältä 😂
        Mä muistan enemmänkin ne kasettisotkut, kun nauha napsahti poikki ja sitten sitä hiivatin rimpulaa kelattiin molemmista päistä kunnes hännät löytyi ja ei kun teippiä 😂

No en ole yllättynyt kun ei osunut (heti) top 10:iin, ei se ihan sellaista musaa olekaan. Oman aikansa tuote, ei oikein toimi enää nykyisin. Mutta on niillä mukana ripaus klassista Suomi-rockin riimittelyn ja sovituksen taitoa niissä biiseissään, kaiken pelleilyn lisäksi, että eivät ihan ansiotta jää 😂

Tänään kyllä lähti aamun palaverissa ihan sarjatulella one linereitä biisilainoina aina kun joku toinen ehti sanoa jotain, mistä aivot nappasi kiinni. Se on tää pää, joka on sekaisin, ei täsä sen kummempaa 😂

Mullakin muutama arpi on säilynyt lapsuudesta/nuoruudesta asti, mutta sehän on vain elämää 😊 Enemmän on jäänyt kaivelemaan tuo kasettien kelailu ja ne loputtomat hetket kun istui radion vieressä nauhoittamassa lempikappaleitaan ja sen jälkeen niiden sanoja paperille. Mä olin niin innoissani kun CD-levyissä oli kappaleiden sanat! Paras uudistus ikinä 😁

Joo täytyy tunnustusta antaa sellaisillekin artisteille, jotka eivät mahdu omaan kuunteluvalikoimaan. Eihän sitä kaikesta tarvitse erityisemmin tykätä, jotta voi arvostaa. Suomimusiikissa itselläni sellaisia artisteja on paljon 😅

Hyvä kuitenkin, että tiedostat, että se on sun pää, mikä on sekaisin 😂

• Aletheias kirjoitti:

Mullakin muutama arpi on säilynyt lapsuudesta/nuoruudesta asti, mutta sehän on vain elämää 😊 Enemmän on jäänyt kaivelemaan tuo kasettien kelailu ja ne loputtomat hetket kun istui radion vieressä nauhoittamassa lempikappaleitaan ja sen jälkeen niiden sanoja paperille. Mä olin niin innoissani kun CD-levyissä oli kappaleiden sanat! Paras uudistus ikinä 😁

Joo täytyy tunnustusta antaa sellaisillekin artisteille, jotka eivät mahdu omaan kuunteluvalikoimaan. Eihän sitä kaikesta tarvitse erityisemmin tykätä, jotta voi arvostaa. Suomimusiikissa itselläni sellaisia artisteja on paljon 😅

Hyvä kuitenkin, että tiedostat, että se on sun pää, mikä on sekaisin 😂

Mulla on ehkä hiukan useampikin arpi jäänyt... Ihme tohellusta ollut, aina piti jostain saada nahka rikki 😂
        Etäisesti muistan jotain lyriikoiden talteen kirjoittelua, mutta en pahemmin, taisin olla laiska ja odotella CD:tä 😁

Miltei kaikessa musiikissa on jotain, mitä voi halutessaan arvostaa, mutta en tiiä kyllä kannattaako se useinkaan... 🙄😂

Se on aina ollut sekaisin, vaikea sitä muuksikaan valehdella 🥳

Mulla on ehkä hiukan useampikin arpi jäänyt... Ihme tohellusta ollut, aina piti jostain saada nahka rikki 😂
        Etäisesti muistan jotain lyriikoiden talteen kirjoittelua, mutta en pahemmin, taisin olla laiska ja odotella CD:tä 😁

Miltei kaikessa musiikissa on jotain, mitä voi halutessaan arvostaa, mutta en tiiä kyllä kannattaako se useinkaan... 🙄😂

Se on aina ollut sekaisin, vaikea sitä muuksikaan valehdella 🥳

En kauheasti yllättynyt, että sulla on kokonainen arpien kokoelma 😅 Mutta lapsuus oli kyllä tyypillisesti sitä, että polvet aina vähän ruvella vähintään kesäisin. Silloin kun oikeasti remuttiin pitkin metsiä, peltoja ja hylättyjä taloja ihan urakalla. Ei sitä ehtinyt niin vaaroja välttelemään 😊

No ihan kaikkea musiikkia en jaksa edes arvostaa 😅 Jotkin biisit olis saanut jäädä mun puolesta vaikka tekemättä 😁

Itsetuntemus on tie autuuteen 😁😇

• Aletheias kirjoitti:

En kauheasti yllättynyt, että sulla on kokonainen arpien kokoelma 😅 Mutta lapsuus oli kyllä tyypillisesti sitä, että polvet aina vähän ruvella vähintään kesäisin. Silloin kun oikeasti remuttiin pitkin metsiä, peltoja ja hylättyjä taloja ihan urakalla. Ei sitä ehtinyt niin vaaroja välttelemään 😊

No ihan kaikkea musiikkia en jaksa edes arvostaa 😅 Jotkin biisit olis saanut jäädä mun puolesta vaikka tekemättä 😁

Itsetuntemus on tie autuuteen 😁😇

Onhan niitä kertynyt, mutta ihan vain pieniä, jos tosin paljohkosti. Mutta ei juurikaan päänupissa, mikä kertoo siitä, että päätä on käytetty enemmän oikein kuin sillä toisella tavalla 🤣
        Semmosta se just oli, kaikkialla remuttin liki paljain persein niin, että joka paikka oli naarmuilla tai haavoilla. Mukana oli vain puukko ja rulla teippiä, jälkimmäinen nimenomaan kilometrimallisena laastarirullana 😂

Antaa muusikoiden luoda, joka soinnulle löytyy joku joka sitä osaa arvostaa, vaikka se ei valtavirran mielestä olisikaan mistään kotoisin 🤔

Ai siis mikä itsetuntemus? 😱

Onhan niitä kertynyt, mutta ihan vain pieniä, jos tosin paljohkosti. Mutta ei juurikaan päänupissa, mikä kertoo siitä, että päätä on käytetty enemmän oikein kuin sillä toisella tavalla 🤣
        Semmosta se just oli, kaikkialla remuttin liki paljain persein niin, että joka paikka oli naarmuilla tai haavoilla. Mukana oli vain puukko ja rulla teippiä, jälkimmäinen nimenomaan kilometrimallisena laastarirullana 😂

Antaa muusikoiden luoda, joka soinnulle löytyy joku joka sitä osaa arvostaa, vaikka se ei valtavirran mielestä olisikaan mistään kotoisin 🤔

Ai siis mikä itsetuntemus? 😱

Kehosta voi siis lukea elämäntarinaa arpien perusteella, pääkopan ymmärtäminen vaatii vähän enemmän tulkintakykyjä 😂
        Ei mulla mitään puukkoja mukana ollut, vaikka joskus olis seikkaillessa tullut takuulla tarpeeseen. Vaikkapa majaa rakentaessa. Se oli aivan mahtavaa puuhaa rakentaa majaa metsään 🤗

Noin sw on, luomiseen täytyy olla vapaus ja musiikki kaikissa muodoissaan on upea asia. Miten tyhjää olisikaan ilman musiikkia! Eikä kaikkia tarvitsekaan miellyttääkseen. Taiteen yksi tarkoitushan on herättää ajatuksia ja tunteita eikä niiden aina tarvitse olla positiivisia.

Älä multa kysy, en minä itseäni tunne. Vieläkään 🤣

• Aletheias kirjoitti:

Kehosta voi siis lukea elämäntarinaa arpien perusteella, pääkopan ymmärtäminen vaatii vähän enemmän tulkintakykyjä 😂
        Ei mulla mitään puukkoja mukana ollut, vaikka joskus olis seikkaillessa tullut takuulla tarpeeseen. Vaikkapa majaa rakentaessa. Se oli aivan mahtavaa puuhaa rakentaa majaa metsään 🤗

Noin sw on, luomiseen täytyy olla vapaus ja musiikki kaikissa muodoissaan on upea asia. Miten tyhjää olisikaan ilman musiikkia! Eikä kaikkia tarvitsekaan miellyttääkseen. Taiteen yksi tarkoitushan on herättää ajatuksia ja tunteita eikä niiden aina tarvitse olla positiivisia.

Älä multa kysy, en minä itseäni tunne. Vieläkään 🤣

No jos se pääkoppa(kin) on täynnä arpia, niin ehkä siitä voi lukea sen sisältöäkin jo 😂

Mulla oli 7:n vanhasta lähtien liki aina puukko rehvakkaasti vyöllä, niin mettissä kuin kylilläkin. Kunnes muistaakseni 10:n vanhana torilla tuli tuttu kyläpoliisi toteamaan, että niin ei Randesaa tehdä ja hänen pitäisi oikeastaan takavarikoida se, mutta jos nyt heti laitat sen piiloon etkä enää tuo sitä kylille, niin annetaan olla. En kertonut porukoille 🤣 Ja kyläpoliisi muisti episodin vielä kun olin jo aikamies, sille(kin) joskus naureskeltiin kaljalla ollessa 😁

Olen ollut huomaavinani 🤭🤣😇

No jos se pääkoppa(kin) on täynnä arpia, niin ehkä siitä voi lukea sen sisältöäkin jo 😂

Mulla oli 7:n vanhasta lähtien liki aina puukko rehvakkaasti vyöllä, niin mettissä kuin kylilläkin. Kunnes muistaakseni 10:n vanhana torilla tuli tuttu kyläpoliisi toteamaan, että niin ei Randesaa tehdä ja hänen pitäisi oikeastaan takavarikoida se, mutta jos nyt heti laitat sen piiloon etkä enää tuo sitä kylille, niin annetaan olla. En kertonut porukoille 🤣 Ja kyläpoliisi muisti episodin vielä kun olin jo aikamies, sille(kin) joskus naureskeltiin kaljalla ollessa 😁

Olen ollut huomaavinani 🤭🤣😇

Pääkoppa erikseen, siellä on niin paljon piileviä ruhjeita 🙈😁

Sä oot ollut kyllä aikamoinen viikari 😄 Poliisin kauhu ja huvitus samalla 😁 Mä en oo tainnut koskaan saada edes huomautusta poliisilta 🤔 Mä oon niin kiltti tyttö aina ollut, ettei ole ollut mitään huomautettavaa. Nykyään jotain huomautettavaa saattaisi ollakin 😆

• Aletheias kirjoitti:

Pääkoppa erikseen, siellä on niin paljon piileviä ruhjeita 🙈😁

Sä oot ollut kyllä aikamoinen viikari 😄 Poliisin kauhu ja huvitus samalla 😁 Mä en oo tainnut koskaan saada edes huomautusta poliisilta 🤔 Mä oon niin kiltti tyttö aina ollut, ettei ole ollut mitään huomautettavaa. Nykyään jotain huomautettavaa saattaisi ollakin 😆

Ai että piileviä ruhjeita? Ne on varmaan sitten sisäpuolella, kuka lie aiheuttanut 🤔😂

Allu Puhtoinen, naapuri enkeli. Nyttemmin voisi olla jotain kommentoitavaa, mutta ehkä olen hiljaa, jäät on vielä aika ohkaset 🤭

Ai että piileviä ruhjeita? Ne on varmaan sitten sisäpuolella, kuka lie aiheuttanut 🤔😂

Allu Puhtoinen, naapuri enkeli. Nyttemmin voisi olla jotain kommentoitavaa, mutta ehkä olen hiljaa, jäät on vielä aika ohkaset 🤭

Henkisiä kolhuja 😁 On niitä vähän laastaroitu, jotta pärjää 😊

Hyvä valinta Rande. Kerrankin hyvä valinta 🤣

• Aletheias kirjoitti:

Henkisiä kolhuja 😁 On niitä vähän laastaroitu, jotta pärjää 😊

Hyvä valinta Rande. Kerrankin hyvä valinta 🤣

Viini on hyvä laastari, ainakin hetkellisesti. Hyvä viini hyvässä seurassa toiminee pidempään 😁

Oliko? No se todistaa sen, että vanhakin piski voi toisinaan oppia (hetkellisesti) jotain uutta. Eli jäille vasta kun ne kantaa ja voi että sitten räksytetäänkin 😂

Viini on hyvä laastari, ainakin hetkellisesti. Hyvä viini hyvässä seurassa toiminee pidempään 😁

Oliko? No se todistaa sen, että vanhakin piski voi toisinaan oppia (hetkellisesti) jotain uutta. Eli jäille vasta kun ne kantaa ja voi että sitten räksytetäänkin 😂

Hyvä viini hyvässä seurassa on pettämätön yhdistelmä kaikkeen vaivaan 😅🍷

Positiivista, että edes hetkellisesti voi oppia uutta 😁 Mutta suosittelen silti heikoilta jäiltä pois pysymistä 😄

• Aletheias kirjoitti:

Hyvä viini hyvässä seurassa on pettämätön yhdistelmä kaikkeen vaivaan 😅🍷

Positiivista, että edes hetkellisesti voi oppia uutta 😁 Mutta suosittelen silti heikoilta jäiltä pois pysymistä 😄

Se on vaan tuo ohuiden jäiden houkutteleva kutsuhuuto, joka etenkin näin loppuvuodesta kaihoisasti huokailee, kaiken aikaa kutsuen... En tiiä voiko sitä vastustaa, etenkään vanhat koirat 😂

Se on vaan tuo ohuiden jäiden houkutteleva kutsuhuuto, joka etenkin näin loppuvuodesta kaihoisasti huokailee, kaiken aikaa kutsuen... En tiiä voiko sitä vastustaa, etenkään vanhat koirat 😂

Ethän sä voi vastustaa, tiedät sen itsekin 🤣

• Aletheias kirjoitti:

Ethän sä voi vastustaa, tiedät sen itsekin 🤣

Tiedän toki, mutta anna mun pitää kiinni tästä unelmasta edes pari päivää. Sitten reaaliteetit osuvat tuulettimeen, vieroitusoireet käyvät ylivoimaisiksi ja addikti palaa rutiineihinsa 🤣

Tiedän toki, mutta anna mun pitää kiinni tästä unelmasta edes pari päivää. Sitten reaaliteetit osuvat tuulettimeen, vieroitusoireet käyvät ylivoimaisiksi ja addikti palaa rutiineihinsa 🤣

Noniin, nyt ollaan siis jo takaisin rutiineissa 😅 Mutta hyvä tietää näin etukäteen 😁

• Aletheias kirjoitti:

Noniin, nyt ollaan siis jo takaisin rutiineissa 😅 Mutta hyvä tietää näin etukäteen 😁

Jep, luistimet jalkaa ja ohuille jäille, rutiiniensa orja 😂

Jep, luistimet jalkaa ja ohuille jäille, rutiiniensa orja 😂

Natisee jo 😅

• Aletheias kirjoitti:

Natisee jo 😅

Yöllä pakastaa, ehkä maltan odottaa aamuun. Ehkä, jos et syötä jotain vastustamatonta suoraan lapaan 😂

Yöllä pakastaa, ehkä maltan odottaa aamuun. Ehkä, jos et syötä jotain vastustamatonta suoraan lapaan 😂

Mä oon kyllä aika heikko vastustamaan tuollaisia kiusauksia eli en lupaa mitään 🤣

• Aletheias kirjoitti:

Mä oon kyllä aika heikko vastustamaan tuollaisia kiusauksia eli en lupaa mitään 🤣

Ei riitä pelkkä kiusaus, pitää myös osata syöttää. Niin taitaa jäädä nyt haaveeksi 😇😝

Ei riitä pelkkä kiusaus, pitää myös osata syöttää. Niin taitaa jäädä nyt haaveeksi 😇😝

Syöttö tulee, kun sitä vähiten osaat odottaa 😂

• Aletheias kirjoitti:

Syöttö tulee, kun sitä vähiten osaat odottaa 😂

Jep, todellakin, tämä tuli huomattua toisessa ketjussa 😂

Jep, todellakin, tämä tuli huomattua toisessa ketjussa 😂

En tiedä yhtään, mistä puhut 😇😅

• Aletheias kirjoitti:

En tiedä yhtään, mistä puhut 😇😅

Alan vähän epäilemään, että olet

A) Venäjän agentti
        B) Venäjällä koulutuksesi saanut
        C) Republikaani ja trumpilainen
        D) kaikkea edellä

Tuo taitosi kieltää mikään ja kaikki on lyömätön 😂

Alan vähän epäilemään, että olet

A) Venäjän agentti
        B) Venäjällä koulutuksesi saanut
        C) Republikaani ja trumpilainen
        D) kaikkea edellä

Tuo taitosi kieltää mikään ja kaikki on lyömätön 😂

En myönnä enkä kiellä mitään 😆

• Aletheias kirjoitti:

En myönnä enkä kiellä mitään 😆

Se ei... ihan hirveästi yllättänyt? 😂

• Anonyymi

Vastasit oikein 10 kysymykseen

• Loistava tulos!

• Huomasin pian, etten tiedä tästä aiheesta juuri mitään 😄, mutta arvasin aika hyvin, eli 9 oikein. Kappaleen kuvauksesta pystyi yllättävän hyvin arvaamaan mikä oli kappaleen nimi.

• Hieno tulos!

Oikeastaan hiton hieno, kun olet sitä mieltä ettet aiheesta tiedä oikeastaan mitään. Tai kuten totesit, pahuksen hyvin päätelty, mikä osoittaa oivaa päättelykykyä 😁

• Anonyymi

11/12.. oli ihmeen hankala, suurin osa biiseistä ei minun makuun.

Aika kumma kun jostain takaraivosta tulee sanat, vaikkei muistanut aina edes esittäjää.

- Sheena

• Loistava tulos!

Me ollaan jokseenkin jokainen imetty äidinmaidossa/tuttipullosta/päiväkodin aamiaismaidossa/koulumaidossa/jne koko Finnhits ja Suomi-rock kavalkadi, siitä ei pääse eroon, vaikkei muka tiedä siitä mitään 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe