Räppi

on....

täyttä paskaa, musiikista tietämättömien yritys päästä rahastamaan, dj pellet keksineet koko homman, ollaan olevinaan muttei tiedetä mitä haluttais olla. Niistäkää nenänne ja olkaa kuten normaalitkin ihmiset, lippalakit helvettiin.
Arvaan että kaasua nousee railakkaasti, sikspä sanon jo räppi on luusereiden kaksintö. Kun ei osaa laulaa, niin räppihän käy.
Iso GGG

48

4024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YliIso GGG

      Siis sorry, et räppi on paskaa, niin se vaan on, kertokaapa te nuoret mikä siinä muka on, ei ainakaan loistava laulaja, sellaista vaan ei räpissä ole eikä tule, elämäntapako? ehkä mikä on idealogia sitten, päästä eroon vanhemmista, räpillä pääsee eroon koko maailmasta.

      • Pörje

        Niin. Massateinit kuuntelee sitä että saisivat katu-uskottavuutta muiden räppihomojen keskuudessa. 50 cent on ihan paska, mutta tietenkin nämä teinixit samaistuvat siihen ja luulevat että elämä on pelkkää autoja, koruja, naisia, ja niin edelleen. Minä nauran teille.
        Ja sitten he muka pitävät jotain rytmiä tärkeänä? soittimet ne musiikin tekevät, kuten metallimusiikissa.


      • minä...
        Pörje kirjoitti:

        Niin. Massateinit kuuntelee sitä että saisivat katu-uskottavuutta muiden räppihomojen keskuudessa. 50 cent on ihan paska, mutta tietenkin nämä teinixit samaistuvat siihen ja luulevat että elämä on pelkkää autoja, koruja, naisia, ja niin edelleen. Minä nauran teille.
        Ja sitten he muka pitävät jotain rytmiä tärkeänä? soittimet ne musiikin tekevät, kuten metallimusiikissa.

        miks sitte jossai metallissa ja hevissä pilataan musiikki hirveällä rääkymisellä siihen päälle?? Painukaa tollasen typerän jauhajat mutsinne helman alle jos ei oo muuta tekemistä ku kirjottaa nettii nimettömänä kommentteja ku ei uskalla oikees elämäs niitä sanoo!!!

        Ja toiseks... kuuntelen hiphoppii ja räppii mut en oo massateini!! Tällä paikkakunnalla kaikki on hevareita ja on naurettavaa ku pikku jätkät kasvattaa pitkät hiukset et vois olla samanlaisii ku muutki!? jos hiphoppi on teinix touhuu ni nii on sit kaikki muuki!!

        Kolmanneks jos kuuntelen hiphoppii ni en yritä päästä mistää eroo....!! mikä käsitys toi nyt on et räpillä yritetää päästä kaikesta eroo!!?? haloo....!! Painukaa jonneki muualle täältä aukomasta päätänne!!


      • yksvaan
        Pörje kirjoitti:

        Niin. Massateinit kuuntelee sitä että saisivat katu-uskottavuutta muiden räppihomojen keskuudessa. 50 cent on ihan paska, mutta tietenkin nämä teinixit samaistuvat siihen ja luulevat että elämä on pelkkää autoja, koruja, naisia, ja niin edelleen. Minä nauran teille.
        Ja sitten he muka pitävät jotain rytmiä tärkeänä? soittimet ne musiikin tekevät, kuten metallimusiikissa.

        no te herra hevarit samaistutte johonki hevihomppeleihin, joitten nahkahousut puristaa palleja.


      • Pörje
        yksvaan kirjoitti:

        no te herra hevarit samaistutte johonki hevihomppeleihin, joitten nahkahousut puristaa palleja.

        "no te herra hevarit samaistutte johonki hevihomppeleihin, joitten nahkahousut puristaa palleja."

        Ei teidän hoppareiden kanssa pysty näköjään keskustelemaan asiallisesti. Tuo todistaa jälleen sen että et tiedä hevonvittujakaan hevistä. Ja mistä niin päättelet että kaikilla hevareilla on nahkahousut? tunnen monta sellaista, enkä ole nähnyt nahkahousuja. Semmoset on yleensä blackmetallisteilla, mutta te yleistätte sen kaikkiin hevareihin. Ja olen sanonut sen monta kertaa täällä, mutta ette näytä ymmärtävän, taidatte hopparit yksinkertaisesti olla niin tyhmiä. Ei, ei teidän kanssa pysty keskustella, joten älkää vastatko jos ette osaa muuta kuin vittuilla ja puhua paskaa, ÄÄLIÖT!


      • Pörje
        minä... kirjoitti:

        miks sitte jossai metallissa ja hevissä pilataan musiikki hirveällä rääkymisellä siihen päälle?? Painukaa tollasen typerän jauhajat mutsinne helman alle jos ei oo muuta tekemistä ku kirjottaa nettii nimettömänä kommentteja ku ei uskalla oikees elämäs niitä sanoo!!!

        Ja toiseks... kuuntelen hiphoppii ja räppii mut en oo massateini!! Tällä paikkakunnalla kaikki on hevareita ja on naurettavaa ku pikku jätkät kasvattaa pitkät hiukset et vois olla samanlaisii ku muutki!? jos hiphoppi on teinix touhuu ni nii on sit kaikki muuki!!

        Kolmanneks jos kuuntelen hiphoppii ni en yritä päästä mistää eroo....!! mikä käsitys toi nyt on et räpillä yritetää päästä kaikesta eroo!!?? haloo....!! Painukaa jonneki muualle täältä aukomasta päätänne!!

        "miks sitte jossai metallissa ja hevissä pilataan musiikki hirveällä rääkymisellä siihen päälle??"

        Et nähtävästi tiedä hevistä mitään, joten älä yleistä, vitun dorka. Tuonkin olen jo niin helvetin monta kertaa sanonut. Mikä seeinä on kun ei mene kalloon?

        "Painukaa tollasen typerän jauhajat mutsinne helman alle jos ei oo muuta tekemistä ku kirjottaa nettii nimettömänä kommentteja ku ei uskalla oikees elämäs niitä sanoo!!!"

        Mistä tiedät että en ole oikeassa elämässä näitä sanonut? Kyllä minä kuule olen sanonut. Älä siis puhu paskaa, idiootti.

        "Tällä paikkakunnalla kaikki on hevareita ja on naurettavaa ku pikku jätkät kasvattaa pitkät hiukset et vois olla samanlaisii ku muutki!?"

        Mahtaa olla pieni paikkakunta...

        "Painukaa jonneki muualle täältä aukomasta päätänne!!"

        En ole aukonut päätäni, mutta te hopparit ette kestä muiden mielipiteitä, vaan vittuilette, viisastelette, vääristelette asioita.


    • metallicgirl

      niin justii,ammutaan tollaset kakkapöksyt

      • asdasdasd

        Miksi?

        Kirjoittanut: metallicgirl 9.6.2005 klo 11.25

        Miksi meitä hevareita syrjitään ja haukutaan jotenki alikehittyneiksi?
        Ei me olla sen erilaisempia ihmisinä kuin kukaan muukaan.Me vaan nähään maailma omin silmin ja ollaan mitä ollaan.
        Mutta eräskin päivä tavatessani tässä erään ystävän,tuli joku ulkomaalainen pummimaa meilt röökii ja ku sanottii ettei oo eikä polteta,ni se alko räyhää ja sanoo meitä ihan pelleiks.Ulkomaalaiset on kaikkien suvaitsemattomampia erilaisuutta kohtaan sitten uskovaisten jälkee..
        Huutava vääryys syrjiä meitä ennakkoluulojen perusteella.

        -joo, ja sulla on oikeus tulla tänne syrjii meitä? hah. aika säälittävää.


        voi juma

        Kirjoittanut: metallicgirl 25.6.2005 klo 21.50

        miten te jaksattekin jauhaa jostain jumalasta,jota ei oikeesti oo,ihan hourupäitä te jokaine...herätkää pahvit todellisuutee,ses satukirja,jota luitte oli satuu ja loppu jo!!!

        -joo, sulla näyttää olevan oikeus syrjii kaikkia joista et tykkää? eli kaikkee muita paitsi jotain pitkäletti "hevareita"?


        Ehkä te ymmärrätte..

        Kirjoittanut: metallicgirl 9.6.2005 klo 11.19

        Ehkä te nyt ymmärrätte mua ees vähä.
        Mutta mä asun perhekodissa,jossa on 6 muuta nuorta mun lisäks,joista kaikki muut kuuntelee rappia/hoppia/poppia.mutta mä ainoana metallia.Mutta koska kaikki muut ei tykkää mun tyylistä ja musasta,niin en saa kuunnella metallia,koska kukaa muu ei tykkää siitä..Onko muka oikein,että ainoana etilaisena multa killetään se mikä on mulle sydäntä lähellä...?

        -hah, joo. yritä säkin ymmärtää muita. näyttää sulle vaan noitten sun viesties perusteella olevan aika vaikeeta? eipä täst tän enempää.


      • ejoe
        asdasdasd kirjoitti:

        Miksi?

        Kirjoittanut: metallicgirl 9.6.2005 klo 11.25

        Miksi meitä hevareita syrjitään ja haukutaan jotenki alikehittyneiksi?
        Ei me olla sen erilaisempia ihmisinä kuin kukaan muukaan.Me vaan nähään maailma omin silmin ja ollaan mitä ollaan.
        Mutta eräskin päivä tavatessani tässä erään ystävän,tuli joku ulkomaalainen pummimaa meilt röökii ja ku sanottii ettei oo eikä polteta,ni se alko räyhää ja sanoo meitä ihan pelleiks.Ulkomaalaiset on kaikkien suvaitsemattomampia erilaisuutta kohtaan sitten uskovaisten jälkee..
        Huutava vääryys syrjiä meitä ennakkoluulojen perusteella.

        -joo, ja sulla on oikeus tulla tänne syrjii meitä? hah. aika säälittävää.


        voi juma

        Kirjoittanut: metallicgirl 25.6.2005 klo 21.50

        miten te jaksattekin jauhaa jostain jumalasta,jota ei oikeesti oo,ihan hourupäitä te jokaine...herätkää pahvit todellisuutee,ses satukirja,jota luitte oli satuu ja loppu jo!!!

        -joo, sulla näyttää olevan oikeus syrjii kaikkia joista et tykkää? eli kaikkee muita paitsi jotain pitkäletti "hevareita"?


        Ehkä te ymmärrätte..

        Kirjoittanut: metallicgirl 9.6.2005 klo 11.19

        Ehkä te nyt ymmärrätte mua ees vähä.
        Mutta mä asun perhekodissa,jossa on 6 muuta nuorta mun lisäks,joista kaikki muut kuuntelee rappia/hoppia/poppia.mutta mä ainoana metallia.Mutta koska kaikki muut ei tykkää mun tyylistä ja musasta,niin en saa kuunnella metallia,koska kukaa muu ei tykkää siitä..Onko muka oikein,että ainoana etilaisena multa killetään se mikä on mulle sydäntä lähellä...?

        -hah, joo. yritä säkin ymmärtää muita. näyttää sulle vaan noitten sun viesties perusteella olevan aika vaikeeta? eipä täst tän enempää.

        Touché!


      • Pörje
        ejoe kirjoitti:

        Touché!

        Ettepä muita viestejä ole kommentoineetkaan tästä topicista... menikö jauhot suuhun?

        Touchét vaan itelles.


      • asdasd
        Pörje kirjoitti:

        Ettepä muita viestejä ole kommentoineetkaan tästä topicista... menikö jauhot suuhun?

        Touchét vaan itelles.

        hah..

        Kirjoittanut: Pörje 26.6.2005 klo 02.01

        Ettepä muita viestejä ole kommentoineetkaan tästä topicista... menikö jauhot suuhun?

        Touchét vaan itelles.


        -nii, kommentoin vaan viimeistä viestiä. vai pitäskö tästäkin tehä tommonen paska väittely niinku puolet tän palstan viesteistä? hanki elämä.


      • Dirty The MothaFucker
        Pörje kirjoitti:

        Ettepä muita viestejä ole kommentoineetkaan tästä topicista... menikö jauhot suuhun?

        Touchét vaan itelles.

        no voi vittu ootte te ny kovii isoi poikii kun osaatte tulla nettii kovistelee ei jumalauta... ja jos kerran rap ei oo musiikkia nii onko hevi vittu hakataan kattiloita rämpytetään kumilenkkei ja viilellään kiveksiä jotta lähtee mahdollisimman kova ääni... hevi on pelkkää seka meteli paskaa ei mittän muuta ainoostaan paskaa.. kuljette sitä paitti joissai vitun nahka housuis ja niitti vöissä yli pitkä tukka... ja koska väitätte meitä raha ahneiks paska housuiks joilla roikkuu miljoona kiloo rautaa niskassa kattokkaa vittu peilii lävistyksii joka paikassa sormet täynnä sormuksii tai siis sormuksii ja sormuksii sormi tungettu sulaan rautaan ja siitä syntyki jo kokosomen sormus ja teiän nahka rötköttimet maksaa ihan vitusti.... joten imekää mun munaa säälittävät lepakon paskat... DIRTY D


      • Pörje
        asdasd kirjoitti:

        hah..

        Kirjoittanut: Pörje 26.6.2005 klo 02.01

        Ettepä muita viestejä ole kommentoineetkaan tästä topicista... menikö jauhot suuhun?

        Touchét vaan itelles.


        -nii, kommentoin vaan viimeistä viestiä. vai pitäskö tästäkin tehä tommonen paska väittely niinku puolet tän palstan viesteistä? hanki elämä.

        Niin, sitä kaikista sisällöltään järjettömintä viestiä, mutta et niitä viestejä joissa oli aihettakin. Olette hopparit säälittäviä. Työnnä se elämä perseesees äläkä aina hoe sitä.


      • Nimetön
        asdasdasd kirjoitti:

        Miksi?

        Kirjoittanut: metallicgirl 9.6.2005 klo 11.25

        Miksi meitä hevareita syrjitään ja haukutaan jotenki alikehittyneiksi?
        Ei me olla sen erilaisempia ihmisinä kuin kukaan muukaan.Me vaan nähään maailma omin silmin ja ollaan mitä ollaan.
        Mutta eräskin päivä tavatessani tässä erään ystävän,tuli joku ulkomaalainen pummimaa meilt röökii ja ku sanottii ettei oo eikä polteta,ni se alko räyhää ja sanoo meitä ihan pelleiks.Ulkomaalaiset on kaikkien suvaitsemattomampia erilaisuutta kohtaan sitten uskovaisten jälkee..
        Huutava vääryys syrjiä meitä ennakkoluulojen perusteella.

        -joo, ja sulla on oikeus tulla tänne syrjii meitä? hah. aika säälittävää.


        voi juma

        Kirjoittanut: metallicgirl 25.6.2005 klo 21.50

        miten te jaksattekin jauhaa jostain jumalasta,jota ei oikeesti oo,ihan hourupäitä te jokaine...herätkää pahvit todellisuutee,ses satukirja,jota luitte oli satuu ja loppu jo!!!

        -joo, sulla näyttää olevan oikeus syrjii kaikkia joista et tykkää? eli kaikkee muita paitsi jotain pitkäletti "hevareita"?


        Ehkä te ymmärrätte..

        Kirjoittanut: metallicgirl 9.6.2005 klo 11.19

        Ehkä te nyt ymmärrätte mua ees vähä.
        Mutta mä asun perhekodissa,jossa on 6 muuta nuorta mun lisäks,joista kaikki muut kuuntelee rappia/hoppia/poppia.mutta mä ainoana metallia.Mutta koska kaikki muut ei tykkää mun tyylistä ja musasta,niin en saa kuunnella metallia,koska kukaa muu ei tykkää siitä..Onko muka oikein,että ainoana etilaisena multa killetään se mikä on mulle sydäntä lähellä...?

        -hah, joo. yritä säkin ymmärtää muita. näyttää sulle vaan noitten sun viesties perusteella olevan aika vaikeeta? eipä täst tän enempää.

        juuh, kellää ei oo oikeus haukkuu! jos tykkää jostaa, se on sen asia, ja negatiivisii mielipiteit ei tartte sitte ilmasta... se on taas tät syrjintää, josta teinki jo aiheen tonne.. antakaa ihmisten tykkää siintä mistä ne haluu, ne on ite valinnu sen ja IHMISET ON ERILLAISIA! hyväksytte työ sitä tai ette.. mut mailmaa ette pysty muutamaa, vaikka toisii satuttavii mielipiteit tänne laitatteki. yrittäkää edes hyvät ihmiset!
        ~Giiwi~


      • Nimetön
        asdasd kirjoitti:

        hah..

        Kirjoittanut: Pörje 26.6.2005 klo 02.01

        Ettepä muita viestejä ole kommentoineetkaan tästä topicista... menikö jauhot suuhun?

        Touchét vaan itelles.


        -nii, kommentoin vaan viimeistä viestiä. vai pitäskö tästäkin tehä tommonen paska väittely niinku puolet tän palstan viesteistä? hanki elämä.

        kyllä mielessä pidetään.. elämä yritetään hankkia... kiitos kun jaksoit muistuttaa meitä! mut jos ei silti tarvis loukkaa muita?!
        ~Giiwi~


      • Gangsta
        Nimetön kirjoitti:

        juuh, kellää ei oo oikeus haukkuu! jos tykkää jostaa, se on sen asia, ja negatiivisii mielipiteit ei tartte sitte ilmasta... se on taas tät syrjintää, josta teinki jo aiheen tonne.. antakaa ihmisten tykkää siintä mistä ne haluu, ne on ite valinnu sen ja IHMISET ON ERILLAISIA! hyväksytte työ sitä tai ette.. mut mailmaa ette pysty muutamaa, vaikka toisii satuttavii mielipiteit tänne laitatteki. yrittäkää edes hyvät ihmiset!
        ~Giiwi~

        Eipä taida oikeen hevarit viihtyä tuolla albumilistoilla... Rap on suosituinta tällä hetkellä ja tulee olemaan. Hevarit tykkää pitää pallit tiukoilla ku pitää kireit housui.. Stondis heti pääl ku tulee joku viiltelijä vastaan. Rap on parasta ja se siitä. Menkää omil palstoil


      • Pörje
        Gangsta kirjoitti:

        Eipä taida oikeen hevarit viihtyä tuolla albumilistoilla... Rap on suosituinta tällä hetkellä ja tulee olemaan. Hevarit tykkää pitää pallit tiukoilla ku pitää kireit housui.. Stondis heti pääl ku tulee joku viiltelijä vastaan. Rap on parasta ja se siitä. Menkää omil palstoil

        Niinpä, se on suosituinta, arvatkaapa ketkä sitä kuuntelee? No minäpä sanon: Massateinit, pissikset, ja ääliöt wannabe-kovikset kuten sinä. Kai se on pakko saada se 50 centin räppilevy kun kaverillakin on. Ettei katu-uskottavuus mene jos kuuntelee jotain muuta. Ja sitten menette vielä vittuilemaan kadulle niissä saatanan löysissä vaatteissa. Niin massateiniä että.

        "Hevarit tykkää pitää pallit tiukoilla ku pitää kireit housui.. Stondis heti pääl ku tulee joku viiltelijä vastaan. Rap on parasta ja se siitä."
        Tuo nyt vain todistaa pelkästään sen että et tiedä hevistä ja hevimusiikista mitään, revi ITSE siitä.


      • Pörje
        Pörje kirjoitti:

        Niinpä, se on suosituinta, arvatkaapa ketkä sitä kuuntelee? No minäpä sanon: Massateinit, pissikset, ja ääliöt wannabe-kovikset kuten sinä. Kai se on pakko saada se 50 centin räppilevy kun kaverillakin on. Ettei katu-uskottavuus mene jos kuuntelee jotain muuta. Ja sitten menette vielä vittuilemaan kadulle niissä saatanan löysissä vaatteissa. Niin massateiniä että.

        "Hevarit tykkää pitää pallit tiukoilla ku pitää kireit housui.. Stondis heti pääl ku tulee joku viiltelijä vastaan. Rap on parasta ja se siitä."
        Tuo nyt vain todistaa pelkästään sen että et tiedä hevistä ja hevimusiikista mitään, revi ITSE siitä.

        Hevi on parasta.


      • Gangsta
        Pörje kirjoitti:

        Hevi on parasta.

        Ei mun tartte tietääkkään, ku en harrasta semmost orinäskeidaa


      • Pörje
        Gangsta kirjoitti:

        Ei mun tartte tietääkkään, ku en harrasta semmost orinäskeidaa

        Et tainnut ihan ymmärtää mitä tarkoitin. Juuri tuo örinäskeida todistaa tietämättömyytesi. Hevi kun ei ole örinää, paitsi deathmetal.


      • Dirty D
        Pörje kirjoitti:

        Et tainnut ihan ymmärtää mitä tarkoitin. Juuri tuo örinäskeida todistaa tietämättömyytesi. Hevi kun ei ole örinää, paitsi deathmetal.

        miks vitus sä koko ajan hoilaat siit 50centist et oo tannu kuulla muuta ku fiftyy joten käy läpi vähintään viiskyt artistii läpi ja ala silloin pikku hiljaa arvostella räppii oon itekin kuullu noin 300 eri räppärii ja pakko myöntää et niist oli hyviä suurin piirtein vaan 100 - 150... oon mäki ennen aikaan kuunnelu hevii olihan se sillon kivaa kuunnella kaiken maailman children of bodomii ja gorgorothii cradle of filthtii ja finntrollii slipknottii ja mudvaynee marilyn mansonii ja ...... (marilyn manson on muuten hyvä kuunnelkkampa me kaikki hyvä biisi EMINEM = THE WAY I AM feat.MARILYN MANSON KOVA BIISI) no palaillaa pörje the little boy ja äläkä anna vanhojen aikojen pilata elämääs kun tuhmat pikku lökäpöksyt sano sinulle pahasti yritä mennä sen yli vitun äpärä...


      • asdasdasd
        Pörje kirjoitti:

        Ettepä muita viestejä ole kommentoineetkaan tästä topicista... menikö jauhot suuhun?

        Touchét vaan itelles.

        sainpahan ainakin tuon teinixi hevi penikan pysymään pois täältä. tai ei oo ainakaan enää kirjotellu.


      • Gangsta
        Dirty D kirjoitti:

        miks vitus sä koko ajan hoilaat siit 50centist et oo tannu kuulla muuta ku fiftyy joten käy läpi vähintään viiskyt artistii läpi ja ala silloin pikku hiljaa arvostella räppii oon itekin kuullu noin 300 eri räppärii ja pakko myöntää et niist oli hyviä suurin piirtein vaan 100 - 150... oon mäki ennen aikaan kuunnelu hevii olihan se sillon kivaa kuunnella kaiken maailman children of bodomii ja gorgorothii cradle of filthtii ja finntrollii slipknottii ja mudvaynee marilyn mansonii ja ...... (marilyn manson on muuten hyvä kuunnelkkampa me kaikki hyvä biisi EMINEM = THE WAY I AM feat.MARILYN MANSON KOVA BIISI) no palaillaa pörje the little boy ja äläkä anna vanhojen aikojen pilata elämääs kun tuhmat pikku lökäpöksyt sano sinulle pahasti yritä mennä sen yli vitun äpärä...

        Et taia muuta räppärii tietääkkään.. Mitä vikaa 50:s on?? Teki paljon töitä et pääsi nykyiseen asemaansa. Ei äitiä joka kyoli kun oli 9 vuotias, ja isäänäs ei ees tuntenu.. Ammuttiin, mut selvis..


      • Pörje
        asdasdasd kirjoitti:

        sainpahan ainakin tuon teinixi hevi penikan pysymään pois täältä. tai ei oo ainakaan enää kirjotellu.

        Te niitä teinixejä olette. Sen huomaa dirty deen vististä.


      • Pörje
        Gangsta kirjoitti:

        Et taia muuta räppärii tietääkkään.. Mitä vikaa 50:s on?? Teki paljon töitä et pääsi nykyiseen asemaansa. Ei äitiä joka kyoli kun oli 9 vuotias, ja isäänäs ei ees tuntenu.. Ammuttiin, mut selvis..

        Niin, se jaksaa yhä selittää siitä että kuinka sitä on ammuttu 9 kertaa. Onko se nyt kovaa kuunnella sellaista 9-kertaa ammuttua artistia.

        50 cent kertoo vain autoista, nasista,ja koruista.
        Luulisi nyt että olisi jotain muuta sanottavaa jos on ollut tuollainen elämä kuin 50 centillä, mutta ei, pitää puhua koruista, autoista, ja nasista. Pistää epäilyttämään.


      • Pörje
        Pörje kirjoitti:

        Niin, se jaksaa yhä selittää siitä että kuinka sitä on ammuttu 9 kertaa. Onko se nyt kovaa kuunnella sellaista 9-kertaa ammuttua artistia.

        50 cent kertoo vain autoista, nasista,ja koruista.
        Luulisi nyt että olisi jotain muuta sanottavaa jos on ollut tuollainen elämä kuin 50 centillä, mutta ei, pitää puhua koruista, autoista, ja nasista. Pistää epäilyttämään.

        siis naisista.


      • Gangsta
        Pörje kirjoitti:

        siis naisista.

        Et oo tainnu kuunnella pahemmin?!? Muitaki ku sen yhen biisin..


      • Dirty D
        Dirty D kirjoitti:

        miks vitus sä koko ajan hoilaat siit 50centist et oo tannu kuulla muuta ku fiftyy joten käy läpi vähintään viiskyt artistii läpi ja ala silloin pikku hiljaa arvostella räppii oon itekin kuullu noin 300 eri räppärii ja pakko myöntää et niist oli hyviä suurin piirtein vaan 100 - 150... oon mäki ennen aikaan kuunnelu hevii olihan se sillon kivaa kuunnella kaiken maailman children of bodomii ja gorgorothii cradle of filthtii ja finntrollii slipknottii ja mudvaynee marilyn mansonii ja ...... (marilyn manson on muuten hyvä kuunnelkkampa me kaikki hyvä biisi EMINEM = THE WAY I AM feat.MARILYN MANSON KOVA BIISI) no palaillaa pörje the little boy ja äläkä anna vanhojen aikojen pilata elämääs kun tuhmat pikku lökäpöksyt sano sinulle pahasti yritä mennä sen yli vitun äpärä...

        en oo väittänykkää et fiftys ois vikaa onhan se hyvä... ja kun sanoit pörje et fifty ei puhu kun naisist autoist rahast koruist niin puhuuks hevarit sit asiaa lauluissaan... saanen kysyy...


      • asdasdasd
        Pörje kirjoitti:

        Te niitä teinixejä olette. Sen huomaa dirty deen vististä.

        huomaat Dirty D:n viesteistä että me ollaan teinixejä? eipä kovin yleistämistä. meillä on kato ihmisinä eri tapoja suhtautua tuohon sun paskanjauhantaan.


      • Pörje
        asdasdasd kirjoitti:

        huomaat Dirty D:n viesteistä että me ollaan teinixejä? eipä kovin yleistämistä. meillä on kato ihmisinä eri tapoja suhtautua tuohon sun paskanjauhantaan.

        Puhutte koko ajan itsestänne. Entäpä aloitusviestit? niitäkin sanoitte teinixeiksi, vaikka minua tarkoititte. Itse yleistätte. en ole jauhanut paskaa, te ette vain kestä kuulla totuutta.


      • hgfd
        Pörje kirjoitti:

        Puhutte koko ajan itsestänne. Entäpä aloitusviestit? niitäkin sanoitte teinixeiksi, vaikka minua tarkoititte. Itse yleistätte. en ole jauhanut paskaa, te ette vain kestä kuulla totuutta.

        Nyt voit lähteä jakamaan ajatuksias ja totuuksia sinne kadulle!

        Hinaajat valittaa foorumeilla.


      • Pörje
        hgfd kirjoitti:

        Nyt voit lähteä jakamaan ajatuksias ja totuuksia sinne kadulle!

        Hinaajat valittaa foorumeilla.

        On se saatana kun täällä ei voi mitään sanoa. Suksi vittuun jos ei ole muuta sanomista, en jaksa noita.


      • asdasdasd
        Pörje kirjoitti:

        Puhutte koko ajan itsestänne. Entäpä aloitusviestit? niitäkin sanoitte teinixeiksi, vaikka minua tarkoititte. Itse yleistätte. en ole jauhanut paskaa, te ette vain kestä kuulla totuutta.

        sanoin muistaakseni teinixiksi sitä hikistä eukkoo joka kävi laittaan jotain paskaa väliin? onneks ei oo käyny uudestaan.


      • Gangsta
        Dirty D kirjoitti:

        en oo väittänykkää et fiftys ois vikaa onhan se hyvä... ja kun sanoit pörje et fifty ei puhu kun naisist autoist rahast koruist niin puhuuks hevarit sit asiaa lauluissaan... saanen kysyy...

        Pörje meni hiljaseks.. Viillän ranteeni, pilkoin lapsen... Saatana elää.. Asiaa(ko)?!?


      • Pörje
        Gangsta kirjoitti:

        Pörje meni hiljaseks.. Viillän ranteeni, pilkoin lapsen... Saatana elää.. Asiaa(ko)?!?

        En kokoaika jaksa tänne vastailla. Tiedän monia bändejä joissa puhtaan tärkeistä asioista.

        tuo, missä herra blingbling-gangsta selitti:
        "Viillän ranteeni, pilkoin lapsen... Saatana elää.. Asiaa(ko)?!? "
        Voisit lopettaa paskanjauhamisen... tuota esiintyy vain blackmetallissa, kuten olen jo aikaisemminkin maininnut... ei taida hopparit oikein tajuta...


      • Gangsta
        Pörje kirjoitti:

        En kokoaika jaksa tänne vastailla. Tiedän monia bändejä joissa puhtaan tärkeistä asioista.

        tuo, missä herra blingbling-gangsta selitti:
        "Viillän ranteeni, pilkoin lapsen... Saatana elää.. Asiaa(ko)?!? "
        Voisit lopettaa paskanjauhamisen... tuota esiintyy vain blackmetallissa, kuten olen jo aikaisemminkin maininnut... ei taida hopparit oikein tajuta...

        Et säkää tiiä sen enempää räpist ku mä hevist.. Nahkahousu


      • B2K
        Pörje kirjoitti:

        En kokoaika jaksa tänne vastailla. Tiedän monia bändejä joissa puhtaan tärkeistä asioista.

        tuo, missä herra blingbling-gangsta selitti:
        "Viillän ranteeni, pilkoin lapsen... Saatana elää.. Asiaa(ko)?!? "
        Voisit lopettaa paskanjauhamisen... tuota esiintyy vain blackmetallissa, kuten olen jo aikaisemminkin maininnut... ei taida hopparit oikein tajuta...

        .. vitun äpärä... sä jaksat jauhaa et tota saatananpalvontaa ja lasten pilkkomista esiintyy vaa blackmetallissa. entäs sitte jos me ei tajuta sitä. et säkää tajuu et on erilaistakin rappii ku pelkästään se mis rapataa autoista, koruista, huorista jne...

        joo rap-artisteiki o monia ketkä rappaa tärkeistä asioista. mä en sit tiiä mitä sä luulet tärkeiks asioiks mut toivottavasti me puhutaa samoista asioista.

        voe luoja.. kuole saatana pois.. kukaa ei jää kaipaa sua vitun huoranpentu... peace..


      • Pörje
        B2K kirjoitti:

        .. vitun äpärä... sä jaksat jauhaa et tota saatananpalvontaa ja lasten pilkkomista esiintyy vaa blackmetallissa. entäs sitte jos me ei tajuta sitä. et säkää tajuu et on erilaistakin rappii ku pelkästään se mis rapataa autoista, koruista, huorista jne...

        joo rap-artisteiki o monia ketkä rappaa tärkeistä asioista. mä en sit tiiä mitä sä luulet tärkeiks asioiks mut toivottavasti me puhutaa samoista asioista.

        voe luoja.. kuole saatana pois.. kukaa ei jää kaipaa sua vitun huoranpentu... peace..

        "voe luoja.. kuole saatana pois.. kukaa ei jää kaipaa sua vitun huoranpentu... peace.. "

        Totuus edelleen ottaa teille koville, pitäkää turpanne kiinni jos ei muuta sanottavaa ole.


      • B2K
        Pörje kirjoitti:

        "voe luoja.. kuole saatana pois.. kukaa ei jää kaipaa sua vitun huoranpentu... peace.. "

        Totuus edelleen ottaa teille koville, pitäkää turpanne kiinni jos ei muuta sanottavaa ole.

        älä sä ala komentelee rap-palstal ihmisii miten niitte pitää vittu elää... vitun homoperse tajuuksä ollenkaa sä oot vittu vääräl palstal. ei sul oo tänne mitää asiaa ei sua kiinnosta rap-musiikki.

        ja miks sä oot ainoo joka saa sanoo jotai? suomee väitetää vapaaks maaks vaik sun kaltaset rasistit ja skinipellet todistaa vähän muuta.

        peace.


      • Gangsta
        B2K kirjoitti:

        älä sä ala komentelee rap-palstal ihmisii miten niitte pitää vittu elää... vitun homoperse tajuuksä ollenkaa sä oot vittu vääräl palstal. ei sul oo tänne mitää asiaa ei sua kiinnosta rap-musiikki.

        ja miks sä oot ainoo joka saa sanoo jotai? suomee väitetää vapaaks maaks vaik sun kaltaset rasistit ja skinipellet todistaa vähän muuta.

        peace.

        Well put B2K. KU noi saatanan heviletit tulee tänne.. Kirkuu ku nainen ja hiuksetki on pitkät ku naisilla.. Ei tartte tulla tänne "wannabe" tyttö..


      • Whoosaah
        Gangsta kirjoitti:

        Well put B2K. KU noi saatanan heviletit tulee tänne.. Kirkuu ku nainen ja hiuksetki on pitkät ku naisilla.. Ei tartte tulla tänne "wannabe" tyttö..

        Uuden tutkimuksen mukaan 99% nahkahousuja käyttävistä miehistä ei pidä naisista. Se täsmää, sillä 100% naisista ei tykkää nahkahousuja käyttävistä miehistä...


      • Pörje
        Whoosaah kirjoitti:

        Uuden tutkimuksen mukaan 99% nahkahousuja käyttävistä miehistä ei pidä naisista. Se täsmää, sillä 100% naisista ei tykkää nahkahousuja käyttävistä miehistä...

        En ole nahkahousu.


      • Pörje
        B2K kirjoitti:

        älä sä ala komentelee rap-palstal ihmisii miten niitte pitää vittu elää... vitun homoperse tajuuksä ollenkaa sä oot vittu vääräl palstal. ei sul oo tänne mitää asiaa ei sua kiinnosta rap-musiikki.

        ja miks sä oot ainoo joka saa sanoo jotai? suomee väitetää vapaaks maaks vaik sun kaltaset rasistit ja skinipellet todistaa vähän muuta.

        peace.

        Millä perusteella olen rasisti? Senkö takia että en pidä tuosta teidän "musiikistanne" Entäpä skini? Perustele, vitun pelle. On tainnut räppihomolita mennyt hermot Ja jauhot suuhun kun pitää puhua paskaa ja yrittää päteä. Säälittävää. Me hevin kuuntelijat olemme teidän yläpuolella ettekä te hikiset homopaskat sille mitään voi.


      • B2K
        Pörje kirjoitti:

        Millä perusteella olen rasisti? Senkö takia että en pidä tuosta teidän "musiikistanne" Entäpä skini? Perustele, vitun pelle. On tainnut räppihomolita mennyt hermot Ja jauhot suuhun kun pitää puhua paskaa ja yrittää päteä. Säälittävää. Me hevin kuuntelijat olemme teidän yläpuolella ettekä te hikiset homopaskat sille mitään voi.

        "Tuommoset väkivaltaa ja koruja ihannoivat Dirty The MothaFuckerit voi painua vittuun suomesta, me olemme hevikulttuurin maa ettekä paskahousut voi sille mitään."

        ei suomi oo mikää hevikulttuurin maa. yhtää enempää ainakaa ku hip-hopkulttuurin maa.

        ja te ootte muka meijän yläpuolella? kui nii? hevaajat tulee kadul vastaa ja hakkaa huviksee, monet niist o saatananpalvojii ne uhraa lapsiaan ja eläimiään. onks se jotenki tervettä?

        rapparit ei hakkaa vastaantulijaa sen takii et se kuuntelee eri musiikkia ku ne. mut o hakattu ihan vaa siks et sun kaltaset hevipellet o nii vitun sekasin et ne hakkaa vittu muijii. mieti vähä. muijan hakkaaminen ei oo vittu normaalii. mä en tunne ketää rappii kuuntelevaa miespuolista henkilöä joka ois hakannu muijaa pahaan kuntoon. mä pystyn nimetä tält ja lähipaikkakunnilt vaikka kuinka monta hevii kuuntelevaa paskaa jotka hakkaa muijii ja lapsii.


      • Pörje
        B2K kirjoitti:

        "Tuommoset väkivaltaa ja koruja ihannoivat Dirty The MothaFuckerit voi painua vittuun suomesta, me olemme hevikulttuurin maa ettekä paskahousut voi sille mitään."

        ei suomi oo mikää hevikulttuurin maa. yhtää enempää ainakaa ku hip-hopkulttuurin maa.

        ja te ootte muka meijän yläpuolella? kui nii? hevaajat tulee kadul vastaa ja hakkaa huviksee, monet niist o saatananpalvojii ne uhraa lapsiaan ja eläimiään. onks se jotenki tervettä?

        rapparit ei hakkaa vastaantulijaa sen takii et se kuuntelee eri musiikkia ku ne. mut o hakattu ihan vaa siks et sun kaltaset hevipellet o nii vitun sekasin et ne hakkaa vittu muijii. mieti vähä. muijan hakkaaminen ei oo vittu normaalii. mä en tunne ketää rappii kuuntelevaa miespuolista henkilöä joka ois hakannu muijaa pahaan kuntoon. mä pystyn nimetä tält ja lähipaikkakunnilt vaikka kuinka monta hevii kuuntelevaa paskaa jotka hakkaa muijii ja lapsii.

        "hevaajat tulee kadul vastaa ja hakkaa huviksee, monet niist o saatananpalvojii ne uhraa lapsiaan ja eläimiään. onks se jotenki tervettä?"

        Tuo on ihan naurettavaa sontaa. Itse en tunne yhtään tuollaista.

        "mä pystyn nimetä tält ja lähipaikkakunnilt vaikka kuinka monta hevii kuuntelevaa paskaa jotka hakkaa muijii ja lapsii."

        No nimeä sitten. Vai puhuitko paskaa? Jos et pysty nimeämään niitä, koko juttu oli vain sinun päästäsi.

        Hevarit ei minun tietääkseni tuollasista syistä hakkaa, enkä ole mitään tuollaisia kuullutkaan. Hopparit ovat täälläpäin niitä huumehäiriköitä, jotka vittuilevat ilman syytä. Ne ansaitsevatkin turpaansa.


      • ake

        joo en tajuu räppii yhtään se ei oo mistään kotosin


    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe