Sisaruksen täydellinen luonnemuutos aikuisena?

Anonyymi-ap

Miten päästä sinuiksi sen kanssa, että omasta rakkaasta ja luotettavasta sisaruksesta kasvaa aikuisena täysin erilainen henkilö mitä hän oli lapsena ja nuorena.

Luotettavasta, rehellisestä ja rakkaasta henkilöstä tuli täysi vastakohta kaikelle kuvailulle aikuisena. Varastaa, valehtelee, mustamaalaa ja huijaa kaikkia. Vailla minkäänlaista omatuntoa ja katumusta. Välittämättä seurauksista ja tuhosta, jota aiheuttaa toiminnallaan.

Jotenkin tästä on erittäin vaikea päästä yli ja sattuu johonkin syvälle sielun syövereihin, kun hän oli niin läheinen itselle lapsena ja nuorena. Tänään katselin vanhoja valokuvia ja kun näin hänestä kuvan lapsena onkireissulla, niin meinasi tulla tippa linssiin.

5

214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus sairaus esim syöpä tms muuttaa paljon ihmisen mielialaa ja persoonaa. Yksilö ei välttis itse huomaa sitä. Edes

• Anonyymi

Voisiko olla psykoosi tuloillaan? Miehillä se puhkeaa yleensä alle 30 v. ja naisilla jokseenkin myöhemmin. Kuuluisa 27 vuoden ikä on kyllä vaarallinen etenkin miehille. Itselleni tapahtui jokin muutos kun täytin 30 v. Hulluutta se ei ollut, en tiedä mitä. Sosiopatia on kuin psykopatia ja sosiopaatiksi voi muuntautua ympäristövaikutteiden myötä vasta aikuisiällä, eli siitäkin voi olla kyse kun mietin aloitusta. Jokin mt-ongelma tai elämään k*rpiintyminen siinä on syynä. Pettymys rakkauteen, kyynistyminen ja katkeroituminen, mistäs näitä tietää.

• Anonyymi

Tunsitko edes sisarustasi?

• Anonyymi

Itse olen käynyt saman läpi. Se on sama kuin joku ihminen kuolisi tai rakas parisuhde päättyisi. Se sattuu tosi paljon, jotkut suree pitkään...
      Itselläni silmät aukesi oman siskoni kohdalla kun hän laittoi aktiivisesti välejä poikki sukulaisiin ja kaikki suri ja itki tietty häntä. Kysyin miksi et voisi vain soittaa ja antaa olla, hän sanoi ettei oikeasti ole vihainen vaan kiukuttelee muuten vaan. Siskoni on kylmä ja alistava. Toivon ettei hän saa lapsia koskaan. Itseasiassa äitini ja siskoni kummatkin on hyvin kylmiä, ylpeitä ja alistavia. Herkkänä ihmisenä en halua olla tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä.

• Anonyymi

Aika erikoinen tarina. Ensin se oli sisko joka laittoi välit poikki. Sitten se olitkin sinä joka laittoi välit poikki eikä halua olla tekemisissä. Ensin perhe itki ja suri koska sieluun sattui niin kovin välien poikki laittaminen. Ja sitten perhe onkin kylmä ylpeä ja altistava. Tosi johdonmukaista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      51
      1673
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1612
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1178
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      981
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      954
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      627
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe