Seurustelin toista vuotta balkanilaisen muslimimiehen kanssa. Hän oli aluksi hyvin kömpelö seurustelukumppani. Kun hän rentoutui ja alkoi sopeutua suomalaiseen elämäntapaan, hän alkoi muuttua. Reilun puolen vuoden yhdessäolon jälkeen hän alkoi läpsiä ja kuristaa minua. Olin kerran lähellä lopullista hengenvetoa, mutta sain irti itseni kuristusotteesta.
Kun olimme jo eronneet, tapasimme ja hän kehui kokemuksilaan. Hän oli löytänyt pk-seudun orgiapiirit, hän oli löytänyt piirit, jotka kokoontuvat harrastamaan seksiä vapaamuotoisesti. Hän kertoi, kuinka oli alastomana kulkenut katsomassa toisia harrastamassa seksiä. Sitten hän näytti kännykästään kymmeniä kuvia naisesta, joka on johtavassa asemassa Suomessa. Nainen oli sidottuna, häkissä, telineissä, alistetussa asennossa. Mies oli antanut ruoskaa, lyönyt, tehnyt erilaista väkivaltaa naiselle.
Mies oli ottanut selfieitä nainen taka-alalla kidutettuna.
Mies kertoo, että naiset haluavat tätä. Hän kertoi olevansa naisten käytettävissä aina tarpeen mukaan. Mies on kouluttautunut ja "sivistynyt" itsekin. Tämä vetoaa naisiin. Tohtorismies anta piiskaa.
Puhutaan naisten kokemasta väkivallasta. Kyllä, jotkut naiset haluavat, että heidät alistetaan. Kun muslimimiehet tuovat oman näkemyksensä mukanaan parisuhteisiin, kohta ollaan tilanteessa, että naisten tasa-arvo, joka on saatu etenemään, jää historiaan.
On hyvä tietää, että islam on nopeimmin leviävä uskonto maailmassa. MISSÄ MENET SUOMALAINEN NAINEN JA MIES?
Missä menet suomalainen nainen?
Anonyymi-ap
2
173
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaisen naisen oma vika. Aina lettu levällään.
Toisen maailmansodan päätyttyä -Venäläiset -Amerikkalaiset -Englantilaiset -Ranskalaiset -he raiskasivat 2 000 000 Saksalaiset naista
ja tänään näiden rikosten tekijät
He vaativat että Muslimit kunnioittavat naisia
Oletko nähnyt tällaista typeryyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 462767
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052